Nevím, co chci . . .

Nevím, co chci . . .

Anotace: Minipovídka o: nevím, jak jste na tom vy, ale já . . . máte recht . . . ve výsledku to je ale potom fuk . . . ha! a tady mě vždycky najdete . . . tááákže . . . ach jo . . . co myslíte?

 

 

Nevím, co chci . . .

 

 

     Nevím, jak jste na tom vy, ale já někdy nevím, co chci. Že byste to do mě skoro řekli? No, tak vidíte, a máte recht. Tedy v pár věcech mám, jak se říká, jasno. Jakože vím přesně, co chci. Například, když mám hlad, vím přesně, že ho chci mít na dušenou mrkev a ne na kremroli. Ve výsledku to je ale potom fuk, protože tu dušenou mrkev stejně zajím tou kremrolí. Pak je skupina věcí, kde se to dost mění. Vysvětlím. Některý den, obvykle to bývá pondělí, když byste měli makat v šéfově firmě, tak víte, že to fakt nechcete. A naopak, a to je zvláštní, možná jste si toho taky všimli, bývá to zrovínka pátek odpoledne, tak to už se vám zase chce! - na svý zahrádce, samozřejmě. No, a pak je tady ještě třetí skupina. Ha! a tady mě vždycky najdete! Tady já jsem právě doma! Tyhlety věci zkrátka vůbec netuším . . .  a nejhorší na tom všem je, že ani nevím, jestli to budu někdy vědět . . .

 

     Možná bych se nad sebou měla vážněji zamyslet a zkusit se na to mrknout z jiného úhlu . . . Tááákže, nevím, jestli chci, aby dneska svítilo sluníčko. Když totiž bude svítit, rozkvetou nám broskve, a když pak bude mrznout, tak z nich bude zase h . . ouby jako loni. Ale! - na druhou stranu! Kdyby to sluníčko svítilo, mám hnedle lepší náladu a pak i můj partnerský vztah bývá zalitý sluncem! A co si budeme povídat, po pár letech je někdy dobrý to partnerství trochu zalít. Nebo třeba, nevím, jestli se večer chci dívat na ten seriál? Minulý díl byl totiž o tom, jak ten manžel podváděl tu manželku. Byla jsem z toho tak rozhozená, že jsem hodila manželovi na hlavu nudlovou polívku, protože mi z jiného úhlu! připomněl toho bídáka! Pravda je, že mě to za chvíli hodně mrzelo. Byla totiž fakt výborná. Ach jo, proč zrovna já musím každý den řešit taková dilemata?! Jestli vono by nebylo lepší se na některý věci rovnou vykašlat, co myslíte? . . .  Že nevíte???? . . .

 

Autor Fany, 07.04.2017
Přečteno 346x
Tipy 17
Poslední tipující: Petrlesna, zelená víla, Jort, Amonasr, Frr, Iva Husárková, banan, Jenda P., Sanneke
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Příjemný monolog a hezké počteníčko, i když pro mě moc krátké. Tohle "přemýšlení nahlas" miluju, protože se tam můžou použít i obraty, které by v běžném žánru nevyzněly přesvědčivě. Děkuji za inspiraci.

09.04.2017 21:37:47 | Petrlesna

:-), tak to není vůbec zač, však inspirace je tu všude dost a dost :-)! Díky Ti hezky za hezké řádky :-)!

10.04.2017 06:05:13 | Fany

já vím, vykašlat se na to... :-)
mám si dát salát, přemítala jsem dnes v práci na obědě... hmmm ale ten řízek je krásnej, prosím jeden řízek a jeden salát... :) nu tak jsem přeci ten salát měla, no né?
kolegyně přinesla balíček... co neseš... do háje ty jsi ještě neměla místní rakvičku... tak tu musíš mít... já nejím sladký a už jsem rozbalovala balíček... a hned nato jsem sežrala tu rakvičku, sežrala bych i tu druhou, ale říkám ta, ta je tvoje... a ona, já vím, jsem s tím počítala :-)))

nebudu večeřet, říkala jsem si...¨
partner... v ledničce je tatarák, uděláš topinky?
tatarák, teď? a co k obědu zítra?¨
zbláznila ses?? ¨
slintám tu už hodinu...
udělala jsem topinky... dám si jen trošku, nezlob se... ne sežrali jsme ho celej :-)))
přišla kamarádky, dáme si čaj, co myslíš?
ne chci víno...
fakt? já nebudu, měla jsem břicho jak těhotná velryba a špatný svědomí...
dělej, nalej to víno... já si nedám... jsi snad těhotná či co? neeee, jen... jasně dáme víno... na zdraví...
od zítra, od zítra nežeru..!!!!!!!!!!
ježíííííš vždyť je ta oslava... :)))

vímmmmm... kašlu na to...:-)))

08.04.2017 01:29:06 | zelená víla

:-), tak jsem se teda zasmála, a to hned ze dvou důvodů, za prvé: napsala jsi to upřímně přesně detailně, jó, tak to chodí, haha, jenom dva prstíčky tam strčíme a nakonec, když je, tak sníme celý talíř :-)! a za druhé: vždycky mě rozveselí, že nejsem na světě sama, co má chutě na rakvičku, kremroli, . . . a ne pořád jen na to zdravé :-)! Pěkné díky, zelená vílo, ať máš pohodový den a klidně s řízkem i salátem :-)!

08.04.2017 08:11:35 | Fany

Bezva - hned se mi ten pošmourný pátek rozjasnil :-D ST

07.04.2017 10:30:41 | Amonasr

:-), milý Amone, mám radost!, tak snad to pošmourno zmizí alespoň v neděli, říkají. Díky moc :-)!

07.04.2017 15:16:35 | Fany

:-) Už dnes je to mnohem lepší - tak na tu ještě hezčí neděli, Fany! ;-)

08.04.2017 11:07:29 | Amonasr

:-)

09.04.2017 06:48:46 | Fany

Ó, Fany… jsi mi zamotala hlavu… původně myslela, že dnes nebudu myslet… myslela, že to chci… ale na základě Tvého rozboru tak vážného tématu se jednohlasně usnesla, že je nezbytné to probrat… rozhodně se chtěla zasmát a tak bylo nutné – vlastně to nakonec nebylo tak otravné jako třeba jít do práce – prokousat se Tvými úvahami… dle mého soudu jednoznačně je lepší zajíst mrkev kremrolí, než naopak… říkal mi Banan, chudáček, jak trpí nemocniční stravou (však on je kuchař par excellence) a ta mrkev na krůtě fčera – jsem omylem chtěla napsat: ho zbavila života… to né – mu totálně rozhodila chuťové buňky (nikoliv chuť do života, což je důležité)… a tak… jo aha… asi je lepší nechat věcem volný průběh, páč energie, kterou vyplýtváš na chtění slunečného dne, když v důsledku stejně prší je nesmyslné rozhazování, když mohla bys jí využít kupříkladu na chtění polibku od partnera, který Ti ho v důsledku stejně dá (pokud je již ve vztahu delší dobu - a tedy poučen o vlivu duševní pohody partnerky na duševní pohodu celé rodiny) když nechce kupovat stále nové a nové talíře za ty rozbíjené… a tak mě napadlo, co si každé ráno svítit pět minut stolní lampou do obličeje jako náhradu sluníčka? No jo, jenže zase je tu otázka nárůstu spotřeby elektrické energie, čímž jsme nevyřešili jedno dilema, ale přidali k němu další… a víš, co? Máš pravdu! Kašli na to!!! He hahááá… jsi mě rozveselila, děkuji moc. ST. P.S. Šup do šuplíku...

07.04.2017 09:30:24 | Iva Husárková

:-), tak Ti, milá Ivo, už vážně nevím :-(, jsem Tě nechtěla zamotat :-(, budu se muset nad sebou vážněji zamyslet, zkusím to z jiného úhlu. Asi toho psaní teda radši nechám, co když tě někdy tak zamotám, že už se nerozmotáš??? To si přece nemůžu vzít na svědomí!!! Ale jinak s tou lampou, to je užitečný nápad, hned zítra to zkusím, myslela jsi svítit mu do obličeje a občas se ho na něco zeptat? A jinak se na to vykašlu, to víš, že jo, přece si nebudu dělat vrásky. Ať se s tím pachtí někdo jinej.
Tak hezkej, vím, že pracovní víkend, tak ať Ti to myslí jako blesk :-)!

07.04.2017 15:11:28 | Fany

ale nemyslela si vážně, že mě nebudeš motat? Mi to nesmírně baví a potřebuju Tvoje motání jako prase drbání... krásný víkend, Fany. :-))

08.04.2017 05:00:57 | Iva Husárková

:-), jú, to se to krásně poslouchá :-), a drbání je třeba, to je fakt, tak zase někdy :-)!

08.04.2017 07:56:23 | Fany

:-))

08.04.2017 07:58:40 | Iva Husárková

:-)

08.04.2017 07:59:45 | Fany

Znáš to Fany, ženská nikdy neví co chce a nedá pokoj, dokud to nedostane. :-) Moc hezky napsaná úvaha. Hned je veseleji.

07.04.2017 09:12:43 | banan

:-), tak to jsem, Franto, moc ráda, že rozveselila :-), ale myslím, že to co jsi napsal, stejně platí i o mužích :-)! Díky dík :-)!

07.04.2017 15:26:07 | Fany

:-) :-)

07.04.2017 08:07:02 | Jenda P.

:-), díky moc Jendo P. za úsměvy, přeji hezký pátek :-)!

07.04.2017 08:10:46 | Fany

děkuji :-) , také Tobě, Fany, hezký den a příjemný víkend :-)

07.04.2017 08:30:25 | Jenda P.

:-)

07.04.2017 14:47:08 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí