Nedokonalá

Nedokonalá

Anotace: Minipovídka o: Nevím jak vy, ale já poslední dobou dost trpím . . . dám závoru a mám svatej klid . . . já nerozumím nikomu . . . jo, přesně tam! . . . já vždycky propadla . . . vertifikace??? . . . vážně jste mi dneska udělali radost!

 

 

Nedokonalá

 

 

     Nevím jak vy, ale já poslední dobou dost trpím. Ale teď na vás vidím, jak jste pookřáli! No, jo, holt cizí neštěstí potěší nejvíc. Ale vás už určitě zajímají takové ty pikantní podrobnosti. Ale nešt, jak říkala moje babička, máte je mít. Už delší čas žiju ve velkým stresu ve velkým sklepě. Proč? Protože jsem  n e d o k o n a l á !!! Ano, ano, proto je mi tam nejlíp. Zamknu se, dám závoru a mám svatej klid. Tam se mi totiž nemůže nic vošklivýho stát. Voni, ty dva, jsou totiž na mě hodně vostrý! Kdo? No, přece ten můj život a teď se k němu ještě přidal ten svět! Celej! Jo, jasně, že vím, jak se tohle jmenuje.  No, teď si honem nemůžu vzpomenout, ale je to dost spojený s těmi dobrými oříšky. ??? Para! Jo, a taky se sójou. ???  Ne, počkat, je tam jedno písmenko jiný. Místo „s“ tam zkusím frknout „n“. ??? Mám to! Přece paranója! Zkrátka už delší čas jsem měla takový nutkavý pocit, že mi tu nikdo nerozumí a já nerozumím nikomu a hlavně! furt na mě tyhlety dva koukali a všude za mnou lezli! Jdu na zahradu a voni? Tam! Jdu domů a voni? Za mnou! Došlo to tak daleko, že za mnou chodili i . . . no, vy víte kam! !!! Jo, přesně tam!

 

     A pořád mě zkoušeli a já vždycky propadla.  N i k d y !  jsem se ještě nedostala do třetího levlu! Tuhle jsem se chtěla dostat alespoň do druhýho. Když jsem jim řekla o svým nápadu, smáli se ještě hodinu a pak na mě ten jeden vypálil: vertifikace ??? gnozeologie ??? implementace ??? kompilace - počkat, vykřikla jsem, to vím!, to se holí nohy! Ty truhlo, to je depilace! vyprskl na to svět a můj život se k němu přidal. Přitom, syčák, ten by vlastně měl bejt na mojí straně, že jo?! Je marná, zakončili můj zoufalý boj. Jsem marná, pomyslela jsem si. Vůbec netuším, jak s tím můžu takhle žít?! Až teď jsem si uvědomila, víte, co je na tom všem nejhorší? ??? No, že já ani nebudu moct jednou v klidu umřít, když ani nevím, co je to evalvace, reciprocita a denotace . . . Přitom detonace, to bych možná věděla . . . Já se fakt snažím! Tuhle jsem dokonce pochopila rozdíl mezi trubcem a matkou.  ??? No, matka má přece na sobě tečku!!! To jste nevěděli??? Áha, ale to je mi zajímavá novinka, to jste na tom teda dost špatně! Vážně jste mi dneska udělali radost! Dokonce si myslím, že se mi právě zmenšila parasója . . .

     

Autor Fany, 24.06.2017
Přečteno 473x
Tipy 14
Poslední tipující: Sanneke, Iva Husárková, zelená víla, Amonasr, piťura, kudlankaW, Jort, Akyš
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kdysi jsme s přáteli spali v jedné roubence, kamarád usnul dole, mimo ložnici a já se jí ptala, mám ho přikrejt?? ozvalo se ser na něj - přikryla jsem ho... ale sousloví ser na něj, nás kupí tolik let... takže ser na něj a užívej si ... :-)))

25.06.2017 01:32:25 | zelená víla

...hlavně ať se nedozvíš od toho svýho, co je to impotence...:)

24.06.2017 15:46:14 | Jort

:-) tááákže, svět, můj syčák život, Akyš a teď i Ty Jorte :-)??? Ale víš, já jsem zvědavá, mrknu na to Tvoje slovíčko, že jsi to zrovna Ty! :-)! Díky moc, hezké odpo :-)!

24.06.2017 15:54:08 | Fany

a co drobet kontemplace

24.06.2017 14:52:30 | Akyš

:-( tááákže, svět, můj život a teď ještě ke všemu Akyš :-(, tak i Ty??? :-)! Moc díky a přeju fajn den :-)!

24.06.2017 14:59:03 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí