Zapomenutá volba

Zapomenutá volba

Líza se probudí z podivného snu....Ovšem jakmile se trochu probere....sen zapomene. Udělá si hrnek kávy a sejde elegantně dolů ze schodů s hrnkem kávy. Pustí si televizi a přemýšlí o včerejším večeru s Robertem. U televizních zpráv dopije kávu. Hrnek umyje a jde si dát sprchu. Vchází nahoru do koupelny a umyje se. Oblékne si své nejlepší kostkované krajkové šaty, vezme si kabelku, navoní se a vyjde z bytu ven. Bydlí až v osmém patře.
Sejde dolů a tam jsou policisté. Ptají se jí jestli neslyšela večer něco podezřelého. Liza nevěděla.
,,A to jako co?''
,,Vy to nevíte?''
Liza: ,,Co jako?''
.... ,,Robert Forten je mrtvý. Od sousedů víme, že jste se spolu stýkali.''
Liza: ,,Cože? Robert? Mrtvej?''
,,Je mi to vážně líto. Opravdu jste nezaznamenala něco podivného či nějaké zvuky?'' Luisa se rozbrečela a potichu šeptla, že neví.
Rozhodla se, že přesto, co se dnes ráno dozvěděla do práce půjde. Aspoň na to nebude myslet. Ovšem v práci to bylo ještě horší. Jediné na co myslela bylo pomstít se vrahovi Roberta. Stále přemýšlela kdo by to mohl být. Vyptávala se i ona sama sousedů. Nikdo nic nevěděl.
Poté si vzpomněla na zuřivé hádky s jejím bývalým přítelem, který ji chtěl zpátky. Byl ohromně žárlivý na Roberta. Otázka byla, jak se dozvěděl, že s Robertem budou slavit.....o se opila a nevěděla vůbec kdy Robert odešel...Na nic si nepamatovala jen to když k ní přišel domů. Snažila se, opravdu se snažila si vzpomenout, ale jakoby ji někdo sebral paměť.
Nikdo jí ovšem nevyvrátil její tvrzení, že to udělal její bývalý přítel. Jakmile se trochu vzpamatovala rozhodla se zajít k němu.
Vzala si taxíka vystoupila přede dveřmi a zazvonila na zvonek Michal Málek. Dveře se otevřely šla k němu. Čekal na ni. Obejmul ji a políbil.
,,Vím,co se stalo a je mi to líto...'' Soucitně ji pohladil. Ona se odvrátila a řekla: ,,Michale já vím, že jsi Roberta nenáviděl tak aspoň nezapírej.....Michale ty trubče jeden přiznej se že jsi to udělal ty!!'' Řvala už hysterickým záchvatem se slzami v očích.
,,Prosímtě uklidni se, proč bych to měl dělat já? Copak jsem nějakej vrah? A nemám večer nic jinýho na práci než zapíchávat lidi?''
,,Za to zaplatíš!'' Michal na ni začal řvát, co, že se tak chová, že moc dobře ví, že on žádnej vrah není.
Ona uviděla poblíž nůž a vrazila mu ho přímo do hrudníku....Sousedy přivolal hrozný řev a poté výkřik. Líza se poté schoulila do klubíčka a brečela...Pochopila co udělala a bylo jí vše jasné...
Autor Dušekteráztroskotává, 27.02.2008
Přečteno 343x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

trochu jednoduché na můj vkus, ale v životě není vždycky všechno složizé..jinak docela pěkné :-) jen tak dál

18.04.2008 20:26:00 | Jamesow

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí