Čepel blesků

Čepel blesků

Anotace: Získání čtrnácté čepele stálo Selidah spoustu času a zlata, ale přes veškeré nepohodlí to za to stálo.

Sbírka: Selidah I: Věrní pomocníci, kteří tě zahubí

 

2. Ëyanil, 3E891

 

     Když jsem zjistila, že Zirak-zigil není očarovaný, ale jeho stálá ostrost a netupící se čepel při úderu o zbraň, či kámen, jsou pouze vlastnosti skvělé trpasličí oceli, rozhodla jsem se, že si meč nechám očarovat. Trvalo mi velice dlouho, než jsem se dostala do řady uchazečů, kteří si chtěli na magické universitě něco vyřídit. Po několika hodinách mravenčích kroků, které jsem musela přestát, abych se dostala až do Arboreta, jsem konečně stanula před pultem jednoho z mágů. Když mi řekl, že mě to bude stát pět set zlatých, tak mě to málem porazilo. Zlostně jsem se od vydřiducha obrátila, ale pak jsem ten kšeft přijala. Nechal mi vybrat z elementů, kterými mohl čepel očarovat a já si vybrala energii. Trvalo snad dvě hodiny, než byl meč hotov. Planul svítivou září a když jsem k čepeli přiblížila ruku, tak jsem zřetelně cítila, jak pulzuje elektřinou. Přijala jsem tedy meč a začala se těšit, co nového s ním dokážu. Dala jsem mu jméno Čepel blesků.

Autor Selidah, 28.06.2011
Přečteno 294x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dobrý, si každej může přijít a nechat si něco očarovat :D

22.04.2012 20:27:59 | Black Sardinian

Když si náležitě připlatí, tak jo :P

02.05.2012 16:01:29 | Selidah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí