Horečka sobotní noci

Horečka sobotní noci

Anotace: Psáno v naprosté krizi :D Za pomoc s textem děkuji Tomovi :)* P.S. Pokud jste zarytí puritáni, čtení vynechte.

 

Možná se vám taky stalo, že jste byli na dost divoký pařbě. Mě se ta tehdejší diskotéka tak trochu vymkla z rukou. Vyrazily jsme s holkama v deset . Napijeme se, omrkneme kluky na baru, zapaříme. Plán byl tedy jasný. DJ při našem příchodu zrovna pouštěl Avril Lavigne a její Hot.
„Slyšela jsem, že kolem půlnoci má bejt nějaký překvápko“ zakřičela mi do ucha Iva, aby přeřvala dunění z repráků.
„Fakt? Tak to vydržíme“ napsala jsem okamžitě domů textovku, že dorazím po půlnoci. Obratem mi přišla odpověď ať na sebe v tom případě dávám pozor. A ať se hlavně neopiju.
David Guetta, Rihanna, Ke$ha či prach obyčejné tuc tuc v podobě techna nám pomáhali dožít se půlnoci. Když se na ciferníku mého mobilu objevily samé nuly, zničeho nic zhasla světla a klub se ponořil do ticha.
„Co jé?“ zamumlala přiopile Linda, která to s pitím přehnala a já s Ivou jsme jí musely podpírat.
„Nevím“ přiznala jsem.
„Holky“ vydechla s vytřeštěnýma očima Táňa.
Póduim, na kterém obyčejně vystupují kapely zalila červená světla. Odkudsi se ozval pomalý ploužák. K tyči, kterou se pořadatelům diskotéky povedlo během té chvilky nainstalovat doprostřed pódia se blížil kluk asi tak kolem dvaceti. Měl hladce oholenou tvář a na muže velmi jemné rysy obličeje. Prohrábl si krátké hnědé vlasy a zelené oči upřel do tmy pod podiem. Položil na tyč ruku a ťukl do ní kotníkem.
„No ty jo“ zableptla Linda. Dokonale vyjádřila naše pocity.
Kluk mezitím odložil kabát, do kterého byl zahalený. Těsné triko zdůrazňovalo jeho vypracovaný hrudník. Když se prsty zlehka dotkl okraje trika a naznačil že si ho hodlá sundat, všechny holky začaly ječet.
„Jóóóó! Pojď na to, bejby!“ povzbudila jeho počínání Linda a klesla pod stůl. Odložil si tričko na kraj pódia. Strhla se vřava, kdo to triko ukořistí. Když se dav opět zklidnil, odhodil do tmy pásek. Ozvalo se zaječení holky, která ho chytila. Jen tak v džínách se chvíli kroutil u tyče. A pak i džíny opustily jeho boky. Na sobě měl pouze rudá tanga. Ozývaly se výkřiky jako třeba:
„Ty tygře!“
„Dneska jsem doma sama!“
„Můžu ti je sundat?“

Nereagoval, otočil se naposledy kolem tyče z pódia zmizel. DJ oznámil konec akce. Sebraly jsme Lindu zpod stolu a
vyšly jsme do noci. Z bočního vchodu vyšel ten kluk. Jenom se na plaše usmál a pak už jsme slyšely jen allegro kroků, když si to kráčel daleko od klubu.

Autor Elisa K., 21.12.2013
Přečteno 379x
Tipy 6
Poslední tipující: Lůca, Amonasr, Isquieasuus
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ale jakápak pomoc.. Pouze přesvědčení, že na tom textu není vůbec nic závadného.:)

21.12.2013 11:25:19 | Isquieasuus

Snad jen, že „dost divoká pařba“ je hodně relativní pojem. Pro mě začíná divoká pařba několikadenním hromadný sexem a fetováním. Takže jsem bohužel-bohudík na žádný divoký pařbě nebyl.

21.12.2013 11:35:35 | Nikotin

Vzhledem k tvému nicku tomu ani moc nevěřím.

21.12.2013 11:54:13 | Isquieasuus

Čemu nevěříš? A proč vzhledem k mému nicku?

21.12.2013 11:55:07 | Nikotin

Tak nechápu, proč by se cigarety na divokých pařbách nevyskytovaly?

21.12.2013 11:57:55 | Isquieasuus

Ty se vyskytujou všude.

21.12.2013 12:05:06 | Nikotin

Pravda.
https://www.youtube.com/watch?v=M5kn5T7s9I4

21.12.2013 12:31:31 | Isquieasuus

Hrozně vtipný.

21.12.2013 13:27:17 | Nikotin

Tak s tím si rozumět nebudeš.:)

21.12.2013 13:28:28 | Isquieasuus

Reportážní foto z akce:
http://www.zkracovatko.cz/R9AD8V

21.12.2013 11:18:33 | Nikotin

"Ty tygře!" :D:D

21.12.2013 11:09:51 | Nikotin

Ale ale ale... Něco tě pobavilo?

21.12.2013 13:20:20 | Elisa K.

Pobavilo mě „Ty tygře!“ :D

21.12.2013 13:28:06 | Nikotin

:) Teď je ovšem otázka, zda se bude bavit i moje učitelka...

21.12.2013 13:30:05 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí