Vyměřený čas

Vyměřený čas

Anotace: Trochu jiný náhled na běžný příběh.

     Den za dnem, hodinu za hodinou se mi krátí čas. Někdo by si mohl myslet, že jsem to již vzdala, ale opak je pravdou. Bojuji ze všech sil a žiji naplno, dokud ještě mohu. Vím, že to v žádném případě nemůže dopadnout jinak, ale já si chci užívat poslední dny, jakoby se nic nestalo.


      Stojím před zrcadlem a prohlížím si opravdu nádherné šaty. Jsou tak přenádherné až si člověk může myslet, zda jich není na tu chvilku škoda. Vzpomínám na moje první plesové šaty. Byla jsem z nich nadšená a kluci na mně mohli nechat oči. Ale ty doby jsou již dávno za mnou. Na vysoké jsem na tancování nějak zanevřela. Úplně mne pohltil sport. Zvláště lehká atletika. Jenže s tím je dávno také konec. Zvláště teď jsem ráda, že dojdu do obchodu a zpět. Sama sobě se směji, že pajdám jako kachna, ale tak to prostě je.


      A jak se blíží ten den, jsem stále víc a víc nervóznější. Chodím po bytě sem a tam a přemýšlím co ještě zařídit. Tu a tam mne z přemýšlení vytrhne bolest a zpozorním, zda náhodou už nenastal můj čas. Sedím u televize a dělám si seznam, koho ještě zavolat a co vyřídit. Mnoho času už mi nezbývá.


      Konečně se vrátil domů můj Václav. Jsem totiž v osmém měsíci a pozítří se budeme brát. Asi jsem to měla říci hned na začátku, ale já teď sama nevím, kde mi hlava stojí. Znáte to, první svatba a první dítě. To člověku klidu nepřidá.

Autor lada34, 26.09.2014
Přečteno 471x
Tipy 6
Poslední tipující: kolinko, AndreaM, Pamína, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj ... už před posledním odstavci jsem si myslel, že umírá a v posledním odstavci si člověku uleví a ona čeká dítě ,takže dobrá zpráva pro čtenáře. Super nápad, ale je tu háček ... Jak si zkouší šaty, jak sama chodí po bytě, tak už má v sobě bříško, takže každý pak pochopí, že píše dopisy, že čeká dítě, ať se přijdou podívat, atd... Když se to dá do obrazu, už to nebude takový, jak to čteme..
Chápeš ? :)

Ale super nápad. Piš dál :)

28.09.2014 23:30:49 | mARLL

Povídka vznikla odposlechem. Také jsem myslel na to nejhorší, ale po chvilce jsem pochopil. Použil jsem ten námět. Je to tak napsané, aby čtenář nepoznal hned o co jde. Ve skutečnosti by to proběhlo jinak. Díky za zastavení.

30.09.2014 08:37:29 | lada34

Ježiš, to se mi ulevilo. Já se celou dobu třásla, jak to dopadne. Udělala jsi mi hroznou radost a moc ti to přeju. Ať je miminko zdravé, užívejte si ho, ony ty děti totiž hrozně rychle rostou :)

26.09.2014 19:19:04 | AndreaM

Moc děkuji za přečtení. Je to napsané podle odposlechnutého rozhovoru. V první chvilce jsem se lekl, ale po chvilce jsem pochopil a tak jsem ten námět použil. Díky.

26.09.2014 19:52:37 | lada34

Tak to je teda pěkný faux pas. Vůbec jsem si neuvědomila, že jsi muž, tak sorry :D
Ale ten příběh je opravdu pěkný...

26.09.2014 19:54:41 | AndreaM

Moc děkuji.

28.09.2014 20:05:52 | lada34

Ale přidá! To budeš teprv koukat, až to uvidíš! :-)

26.09.2014 19:05:48 | Pamína

Děkuji za zastavení. Je to ze škatulky odposlechnuto. Děti mám už velké a vím o čem to je. Díky.

26.09.2014 19:53:30 | lada34

v 8. mesici uz by ale nestala jen tak .. uz by si povidala s mimiskem, a vnimala jeho kopance a tak ... a nervozita mimcu ani mamce neprospiva :)

26.09.2014 18:53:49 | Romana Šamanka Ladyloba

blahoželám :-)

26.09.2014 18:38:17 | Romana Šamanka Ladyloba

Děkuji moc za zastavení. Vzniklo to z odposlechu a až po chvilce jsem pochopil o co jde. Moc díky.

26.09.2014 19:54:43 | lada34

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí