Legenda o našem setkání

Legenda o našem setkání

Anotace: ..každý pár má svůj příběh o tom jak se setkal. Tohle je ten náš :) Mám sklony zabíhat k detailům, tudíž je dlouhý. Neotvírejte, pokud opravdu nechcete číst.. ;) chci také říct, že všechno se to skutečně stalo

Byl to den jako každý jiný, seděla jsem na pokladně a říkala si, že ten proud lidí snad nikdy neskončí.

Dělala jsem ještě tehdy pokladní a ani se mi nesnilo o tom, že někdy budu v tomhle podniku víc. Vlastně jsem si tenkrát myslela, že jsem tu jen na skok, než najdu něco smysluplnějšího.

Co je ale smysluplnější, než prodávat lidem potraviny a všechny ty základní věci pro žití, nebo ne?

Tenkrát jsem měla období optimismu a přišlo mi, že si lidé zaslouží vědět o něčem hezkém.

"Máte krásné naušnice" řekla jsem tehdy paní v důchodu, která platila jen deset rohlík jako vždycky. "Moc děkuju, mám je teprve chvíli..."

Nevím proč to lidé berou jako něco speciálního, říkám přece jen to, co vidím.

Ten den jsi přišel nakupovat taky, pár kusů pečiva jako obvykle a nějaký balení salámu, koho to vlastně zajímá...

Měl jsi na sobě triko z New Yorkeru se zombie tématikou, něco jako "Wanna play?" nebo "Are u hungry?"

Rozhodně bylo z New Yorkeru, protože ačkoli kolekce nesleduju, za posledních několik let je tohle jediná kolekce oblečení, kterou si pamatuju.

"Pěkný triko"

"Díky"  usmál ses jak nejlíp to dovedeš.

Od té doby jsme se zdravili. Vždycky když jsi přišel k nám do obchodu, usmál ses a řekl "Dobrý den".

Vlastně jsem si na to vzpomněla, až když se to opakovalo asi týden. "Proč mě ten kluk zdraví?" říkala jsem si v duchu.

Pak jsem Tě samozřejmě viděla v tom pěknym tričku a vzpomněla si.

Jak se později ukázalo, oba jsme ještě v té doby byli zadaní, měli někoho jiného. Ale zdravit někoho jiného přece není hřích.

 

Takhle nevinně jsme se zdravili tak rok minimálně, co si já pamatuju. Mezitím jsem měla já dalšího přítele, Ty další přítelkyni, mě časem povýšili na vedoucí.

V zimě roku 2012 jsem to už nemohla s bývalým vydržet a tajně čekala na každou minutu kdy se objevíš v tom našem blázinci.

Začal ses mi opravdu líbit. Marně jsem se snažila vypočítat čas Tvého nákupu a modlila jsem se, ať Tě nepropásnu.

Blížily se Vánoce. Já ještě byla zadaná, Tys chodil nakupovat pokaždé v jiný čas a někdy vůbec.

Mé přání, že si někdy řekneme víc, se zdálo být čím dál nereálnějším.

Vzhledem k Vánočnímu období jsme si s kolegyněmi v práci vymyslely, že budeme nosit Santovské čepičky. (O prznění našich tradic si povíme jindy).

Pamatuji, že jsme doplňovaly novou várku zeleniny/ovoce, bylo někdy po třetí odpolední a Tys přišel.

"Sakra jak já musím zrovna vypadat, zpocená u zeleniny, když nosím cibuli a brambory" prolétlo mi hlavou, ale i tak jsem se na Tebe usmála a řekla naše typické "Dobrý den"

Jako vždy ses nádherně usmál a za klasický podzrav jsi dodal něco jako "aby si vás někdo nespletl s dárkem pod stromeček, když máte ty čepičky".

Popravdě už nevím, co jsi řekl, ale odpověděla jsem totálně neflirtujícně že "Mě by určitě nikdo jako dárek nechtěl, to by ale byly Vánoce".

Nicméně jsi odešel a pak jsme se nějakou dobu neviděli.

Srdce mi usedalo pokaždé, když jsem čekala, že přijdeš. Nic.

Na začátku ledna jsme si povinně museli v práci vybrat 3 dny dovolené. Byla to nuda, ještě pořád jsem na krku měla toho vyžírku bez práce (to je ovšem jiný dlouhý příběh) a těšila jsem se až znovu vyrazím do obchodu.

Naštěstí jsem pak měla ranní a konečně jsme se potkali. Seděla jsem zase na pokladně a už nevěřila, že přijdeš.

"Zdravím, jsme se nějak dlouho neviděli, jste tu nebyla... Už jsem myslel,že jste nemocná."

"Nene, museli jsme si vybrat tři dny dovolené"  "Tři dny? Mě to připadalo víc".

Následovalo obyčejné vyřknutí částky k zaplacení a nashledanou.

 

Na začátku února jsme byli s bývalým nakoupit. Vypakovat někoho takového ze života bylo opravdu na dlouho. Pořád jsem jen sbírala síly a odhodlávala se k tomu, co bylo nevyhnutelné.

Bohužel jsi nás ten den pustil při přecházení parkoviště. Zastavil jsi autem, pokynul ať přejdem a s úšklebkem se usmál.

Jak mě uvnitř zabolelo. Mávla jsem že děkujem a usmála se taky.

Po cestě domů (těch pár metrů ke vchodu) jsem byla divákem hysterické scény kdotokurvabyl.

Když je někdo hloupej, jde mu vysvětlit že ses usmál na něj.....(jak neprofesionání).

Naštěstí kolem dvacáteho se mi povedl životní krok, který mě navždy změnil. A já byla konečně volná!

 

Týdny byly jen pro mě a mé přátele, kolegy a kolegyně z práce. Konečně svoboda. Názoru, nákupu, oblečení. Všeho.

Kalendář se musel posunout ale až na duben, dokud konečně nepřišel zlom.

Dodneška si pamatuju, že jsem pořád čekala co se naskytne, abych mohla po práci někam jít.

Blížil se podvečer a nikdo nic, tudíž jsem bláhově slíbila, že zůstanu v práci dýl.

Byly čarodějnice.

Když jsi opět přišel nakupovat, já pekla bagety a kaiserky a celá splavená v obřích rukavicích stála u pece a čekala až se dopeče.

"Dobrý den" "Dobrý den. Tak co, dneska ty čáry, jdete aspoň někam?"

"Jojo, jsem pozvanej ke kolegovi na grilovačku. A co vy, kdy končíte,že bych vás vzal s sebou?"

Nemáš tušení jak moc mi poskočilo srdce. "Sakra, zrovna jsem slíbila, že zůstanu v práci dýl".

"Tak někdy příště" řekl jsi a já ve slow motion viděla jak odcházíš do nekonečna a nikdy žádné příště nebude.

Celý obraz se v milisekundě rozplynul a slyším se jak říkám "A co kdybyste mi dal číslo na to příště?"

"To bych mohl no.."

Do dneška mám někde schovanou tu regálovou etiketu na jejíž rub jsem číslo napsala. "Tomáš" řekl jsi.

Zcela nelogicky jsem se představila i já, ale Ty jsi samozřejmě odpověděl "Já vím, slyšel jsem..." neboť na mě všude po obchodě volají kolegyně jménem.

Hned po Tvém odchodu jsem si s Kamilou vyřídila, aby to vzala za mě a já mohla končit normálně. I normálně je u nás pozdě, ale napsala jsem Ti.

Nakonec jsi z grilovačky zamířil rovnou před obchod a po zavíračce tam čekal. S oranžovym deštníkem, protože se rozpršelo.

 

Je to skoro jako v How I met your mother.

Tehdy to bylo naše první rande a skončilo ve čtyři ráno. A tím rozhodně nemyslím v posteli, celou dobu jsme si povídali.

Na to, že vlastně byl po půlnoci 1.máj, tak nám ta pusa nějak utekla.

(Ale na dalším rande už byla na rozloučenou, to je pravda).

Od té doby jsme si viděli témeř každý den.

Do dneška jsme spolu, nyní spolu bydlíme v našem bytě a je to konečně ono.

Jak oba rádi říkáme, konečně jsme se našli :)

 

Autor Lioness, 23.10.2014
Přečteno 703x
Tipy 23
Poslední tipující: mkinka, premek, Krahujec, Breakthru, Vyvrženec, Nespavec, Dorimant, A42, jitoush, lada34, ...
ikonkaKomentáře (24)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to jako v bibli. Evangelisté vědí, že Ježíš zemře a vstane z mrtvých. Vědí to i čtenáři a čtou to v té optice. I zde je jasné, že ten neznámý, v té chvíli stále ještě jeden z mnoha, z této mnohosti vystoupí. To se snadno napíše. Jak to udělat bez toho? Musela by jsi vypsat mnoho jiných drobností, které nevystoupily z mnohosti a nejspíš si na ně i zapomněla. Rozmělnilo by to děj. Máš jiný nápad nebo je to všechno dávno a jinak?

Oranžový deštník mi evokoval ČSSD. Myslím, že takové deštníky opravdu měli. Nefandím jim, ani je nehaním. Napadl mě product placement :-).

17.02.2022 14:40:41 | Kaj

Koukám že tam mám i po těch letech neoprávněné nějaké překlepy.. Aspoň mám uchovaný příběh jak jsem se poznala se svým teď už bývalým přítelem. Byly to krásné začátky

17.02.2022 20:33:52 | Lioness

To je mi líto. Přišel mráček.

20.01.2019 19:51:36 | premek

To nemusí :)

21.01.2019 12:10:05 | Lioness

Téměř vše bylo již řečeno, ale přece jen se přidám. Báječný příběh, skvěle napsaný, asi ještě lépe prožitý. Krásné. Gratuluji s tipem.

20.01.2019 12:36:29 | premek

Moc Ti děkuji. Vždy mě potěší, když se někdo zastaví u staršího dílka :)
P.S. už spolu nejsme...

20.01.2019 19:03:42 | Lioness

Osudově pěkné, úplně jsem to prožívala.

19.04.2016 19:05:11 | Minna Seayard

Díky

19.04.2016 19:20:22 | Lioness

krásný, osudový....i člověk jako já todle ocení:)....jen mi vyvsětli.Proč proboha dokážou ženský na sebe navázat kdejakýho vyžírku?Myslím toho ex, o kterým si psala....znám spoustu případů ze života.Pracovitá, milá, inteligentní, krásná osoba a živí neschopný hovado, co nezvedne svou p***l z gauče a je línej i zapálit si cigáro...proč proboha?

24.12.2015 16:02:26 | Breakthru

Hele to už se tak stane.. Ale aspoň vím co už nikdy v životě nechci a jakou mám hodnotu ;)

24.12.2015 21:47:32 | Lioness

Zázraky se dějí každý den ... no, ale zázraky nejsou ani zdaleka tak krásné jako dobré rozhodnutí ... Jako třeba to číslo. ;) Moc pěkné. Mnoho štěstí a nezapomeňte se usmívat, protože ať se děje cokoli, tak s úsměvem je to vždycky lepší. :)

08.02.2015 23:34:47 | Vyvrženec

Je to jako z pohádky...

31.01.2015 13:18:35 | Nespavec

Pohádek není nikdy dost :-)

06.01.2015 12:16:48 | Dorimant

..nepovažuji to za pohádku ;)

06.01.2015 14:42:25 | Lioness

a pusa je teď jako rachejtle v příborníku...

24.10.2014 00:30:18 | enigman

Tedy na to že je to tvá první povídka..je to fakt dobré. Akorát bacha na překlepy, ještě si to znovu projed a trochu vyčisti:-)
Četlo se to dobře a je krásné, že to takhle máte. Zasloužíš si to.
Jsem rád, že jsem měl tu možnost tě osobně poznat...jsi skvělá holka.

23.10.2014 23:28:55 | Draconian

Teď sama koukám že jich tam je milion, snda to ještě přeopravím :D
Já jsem taky ráda že jsme se poznali osobně. A neboj, někde na Tebe taky ta osudová čeká :)

24.10.2014 09:29:48 | Lioness

...ma draha Lioness:)))...cetla jsem a odvijel se mi pred ocima ten film:)))...preji vam neutuchajici lasku,pro cely vas spolecny zivot...Y

23.10.2014 19:32:33 | Yazmin

Pořád se budu jen opakovat, ale děkuji za krásné přání. Nezbývá než pracovat na tom, aby to tak bylo :)

24.10.2014 09:28:20 | Lioness

Asi bych jen okopíroval hledačův komentář.)

23.10.2014 12:20:36 | CoT

Asi bych sem měla ještě dát povídku o našich ex. On i ona jsou z kategorie Strašidelné, hororové :D a pak by se komentáře s gratulacema jen hrnuli :D:D
Ale jak říkám, stalo se to, až když se to mělo stát.. Jsem šťasná :) na každého jistě někde taková láska čeká, jen je možná potřeba si o ni říct ;)

23.10.2014 12:24:00 | Lioness

Ježíš to je krásný, i přes tu délku jsem to přečetl celý, a moc vám přeju a gratuluju! :-)

23.10.2014 11:49:40 | hledač

Moc děkuji :) dneska to dáváme k dobru, že jsem mu o číslo musela říct já, vždycky odpoví "Já bych ještě půl roku čekal, netroufal jsem si" :)
Nikdy jsem nevěřila na karmu ani osud ani podobný věci, ale věřím, že my jsme se měli nakonec dát dohromady až tehdy, když jsme doprožili všechno to předchozí (což se stalo).

23.10.2014 12:09:50 | Lioness

Určitě to tak mělo být. A teď ho jen drž pěkně zkrátka, pacholka, přece jen je to mužskej :-) Žertuju, ať je vám spolu hezky napořád.

23.10.2014 12:45:15 | hledač

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí