Když už ho tam máš tak ho nevyndavej!

Když už ho tam máš tak ho nevyndavej!

Anotace: Dobrá rada nad zlato

Dělej, dokud můžeš, poflakuj se, pakliže chceš, a viz výše. Nosí číše, co se asi dít bude?
Víc mne toho nenapadlo.
Koupil sem dnes kompresor, obrovský, těžký jako auto. Vůbec ho nepotřebuji. Mám z něj radost. Vezl jsem jej z dálky od krásné vesnice za Točníkem.
Spousty věcí je k ničemu a přesto mohou dělat radost. Horší když dělají starost. Jako třeba děti. Ty mám taky. Jenže ty nevyměníš ani neprodáš.
Dokud je světlo jdu se jím potěšit a pak pojedu domu. Ahoj kamarádi i Vy ostatní.
Nedáme něco na charitu? Na ty utopený a vytopený? Mně tedy pojišťovna za před měsícem doplacený auto taky nic nedá, ale co to na tom pohledu mění? Že jo!!! Dneska si dám o pivo míň, zítra o dvě, pozítří bez panáků a za měsíc mají třeba novou branku. Tak to jim asi pošlu.
Autor umělec2, 16.08.2010
Přečteno 765x
Tipy 6
Poslední tipující: Bíša, Tamara, zelená víla, NikitaNikaT., Romana Šamanka Ladyloba, Květka Š.
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jsi ojedinělý.. ne , nebo jo?? tak jo dám si o kafe mín pár týdnu a mají plaňku.. :-)
a raději to pojistím hotovostí, co v kavě nedám... což nejsem nejmladší a mohla by mě zabít.. a to se fakt nehodí, :-)

25.08.2010 00:18:00 | zelená víla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí