Camellight - the Beginning

Camellight - the Beginning

Anotace: Jak to všechno vlastně začalo... aneb, berme to s humorem :-))

Vítej Prcíři! Ve strhujícím historickém příběhu vyloženém z té druhé, ale také skutečné strany. Příběh tento a mnoho dalších budou pojednávat o hrdinských činech, všelijakých dobrodružstvích včetně mýtů, které se tradují okolo – Prcířů Svatého Grálu!

Vítr zadul a král Aušus zastavil na vrcholu skály svého překrásného koně a rozhlédl se po údolí. Zhluboka se nadechl a rozpřáhl ruce.
„Toto všechno bude jednou tvoje Morgano. Pracně jsem budoval svou říši a možná ještě pracněji jsme budovali náš nádherný hrad Camellight.
Jestli budeš chtít mohu ti o tom všem vyprávět. Vím, že jsi chytrá a ve tvé hlavě se mé myšlenky neztratí tak, jako se již začínají ztrácet z mé. A ty pak budeš tradici, historii a všechny tyto příběhy šířit budoucím následovníkům našim. I když se pak – ale tomu nevěřím – řád Prcířů Svatého Grálu vytratí tyto příběhy budou v myslích a filmech od Metro Goldwin Mayer žít dál.
„Tati a co kdyby jsi mi začal vyprávět hned teď? Pěkně popořádku od úplného začátku a dopodrobna.“
„Myslím, že to by šlo, ženu jsem hned ráno uspokojil a teď ji jistě obskakuje Lejnoslot ten kudrnatej bazmek a myslí si, jak to nedělají tajně hlupáci. Takže teď budu mít do večera dost času. Víš už nejsem takovej jako jsem býval kdysi, už to nestojí jak má, chápeš. A tak dělám, že to nevidím a nechávám svou milovanou Lejnoslotem uspokojovat. A vůbec kdy ty už se dceruško necháš obskočit nějakým z těch chlápků, kteří s námi žijí na hradě?“
„Ale tati proč myslíš, že je u mého jména ještě přízvisko - Lesbai? Morgana Lesbai? To znamená, že mě ti hňupi vůbec nevzrušují, ale nedávno jsem koukala na show s Paulou Wild a to mě vážně vzrušilo.“
„O.K. Morgano to nevadí, stejně to zmrdstvo na hradě málo meje svoje koule a často vsouvá do všelijakých děr, takže tě dost dobře chápu. No, ale abych tedy začal náš příběh...ale kde bych měl asi tak začít, aby to bylo skutečně od začátku. No když něco neřeknu, nebo to nepochopíš tak se klidně zeptej. Doufám, že víš jak moc je důležitá lubrikace?“
„Ale jasně, že vim anál bez lubrikace si nedovedu ani představit.“
„A to mě přivádí na důležitou myšlenku. To když jsme začali s klubem Prcířů Svatého Grálu, o nějaké lubrikaci jsme neměli ani ponětí, tak si to představ.............“
******
"Anal Natrch urtvas Bettcham…Anal Natrch urtvas Bettcham….."
"Co to tady vyvádíte člověče?"
"Fuj to sem se lek. Právě se snažim vyvolat mocnýho draka, aby spálil jeden hrad ze kterýho mě vyhodili…kurvy…"
"Jak že jste to řikal Anál na…."
"Nevyslovujte to! Kdyby jste to řekl trochu jinak a bez patřičných pohybů mohlo by to mít špatné následky."
"Ale já vim jak se mám pohybovat, když řikam Anál natrh. Takhle zezadu dopředu a zpátky. Šup, šup…"
"Ale ne to je úplně o něčem jiném.. A mimochodem jsem přeslechl tvoje jméno mladíku."
"Já jsem ho ani vlastně neřikal. Jmenuji se Aušus a jsem nevlastním pravnukem Cézara a Hadriánovy druhé manželky. Heč!!"
"Myslíš toho Hadriána jak postavil ten val tady za kopcem?"
"Jo to byl přesně on."
" A jak se dostal Cézar k jeho druhé ženě? Co já vim, tak to byl chlápek s dlouhym…nosem, na hlavě měl nějaké listí a v jednom kuse hajloval někde v okolí Kolosea…"
"To sice možná jo, ale pak ho to přestalo bavit…nemyslim ten dlouhej nos a listí na hlavě,ale to motání se kolem Kolosea. A tak vyrazil na sever, že si udělá hezkou dovolenou a k tomu přizval asi padesát legií svých vojáků. No a tak táhli na sever. Přepluli La Manch a než se Hadrián nadál musel kromě svého domu stavět ještě tu zeď, na které toho Cézara teprve zastavil. To, ale nevěděl, že na té druhé - jižní - straně zůstala právě ta jeho druhá žena.."
"Aha chápu, takže ten Cézar jí tam prostě sklátil.."
"No jistě - co s ní jinýho? Pak se z toho něco narodilo, tomu se časem taky něco narodilo no a pak sem se narodil já. A mimochodem teď jsem zase přeslechl já vaše jméno."
"Já jsem čaroděj Mrdlin, ale kdo byli moji prapředci si už bohužel nepamatuji, protože mi je už asi třistapadesát let. No a když je člověk takhle starý tak ledasjakou zbytečnost zapomene."
"Ale vypadáte dobře…teda, na pár století v zádech…"
"Klidně mi můžeš tykat Aušusi…tak kam míříš a odkud sis tam namířil?"
"Jen tak se tady poflakuju kolem, jsem z té vesnice tady asi dva kilometry za lesem. Snažim se asi najít nějakou vílu nebo třeba dryádu, ale nemám moc štěstí."
"Když budeš jezdit po cestách tak těžko nějakou dryádu uvidíš, to musíš do hloubi lesa."
"No jo to mě nenapadlo."
"A co by si vlastně s takovou dryádou dělal?"
"No co, prostě bych si s ní zasouložil…"
"Ty jsi docela kanec viď?"
"Tak trochu."
"Aušusi víš co je to lubrikace?"
"To netuším. Co?"
"Určitě znáš, když to prostě někdy drhne - hlavně když nechce -"
" Jo to se mi stává furt."
"To že drhne, nebo to, že nechce?"
"No spíš to, že drhne, protože nechce…"
No jasně a to si pak musíš vypomáhat vším co je po ruce, třeba sádlo, nivea, nebo tak něco." "Jo jo to je dost špatná věc."
"Tak já jsem vymyslel speciální mastičku, která se jmenuje lubrikant, podle nějakého slova z latiny, ale teď jsem zapomněl, co to znamená v překladu…nevadí. Tady ti dám jednu pixličku a nakládej s ní s rozvahou!"
"Tak jo děkuju ti Mrdline." Rozzářil se Aušus. "To mi připomíná nějakou pohádku."
"Až na to, že ty mi za tu pixličku zaplatíš tři denáry…"
"Líbíš se mi…"
"Sorry, ale já sem striktně na ženský Aušusi, takže to nepude."
"…Ale ne tak sem to nemyslel. Kdybys mě nechal domluvit, tak bych ti řek, že se mi líbí jakou máš povahu. Nechtěl by si se mnou jet posbírat cestou pár rytířů, pár děvek po cestě a založit tak nejslavnější hrad, který kdy byl a bude vybudován?"
"Ale jo to by se mi docela líbilo…"
*******
"No a tak jak jsme řekli jsme udělali a teď jsme tady, jak to vidíš a znáš milá Morgano." "Ale tati to přece nemůžeš takhle zjednodušit, když se toho muselo stát vážně hafo, aby si se dostal tam kde si teď."
"Ale vždyť to bylo snadný. Vzali jsme si koně támhle na Camellightu ve stájích a dojeli jsme sem. Tak jsme se sem dostali."
"Ale tati tak sem to nemyslela. Myslela sem ty zážitky, který ste prožili ještě než vznikl Camellight."
"No jasně to byly zážitky. To byly skutky hodné opravdových Prcířů. To jsme ještě nevěděli o nějakym svatym grálu vůbec nic. To až jsme posbírali dalších pět rytířů - takže nás bylo sedm a asi dvě děvky. Ty byly vážně neukojitelný. Jo jedna z nich je vlastně teďka tvoje matka." "Tati!" Vykřikla Morgana.
"Promiň neměl jsem to řikat, ale aspoň víš, že neukojená byla už od úplnýho začátku…. Takže sedm chlapů a dvě ženský."
End of First Part.

autor:Petr Z
Autor Petr Z, 27.09.2005
Přečteno 1279x
Tipy 2
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí