A všechno je intenzivnější...

A všechno je intenzivnější...

Anotace: Inspirováno jednou nejmenovanou reklamou (abych nedělala reklamu…). A tak trochu reakce na Albertovo „Milostné vábení“.

Horký žár sálá z rozpálené silnice, chodcům se při doteku se zemí div nerozpouští podrážky. Jasné nebe je oslepeno letním sluncem. Vzduchem se nese vyčerpávající únava. Lidé se z posledních sil vyhýbají jeden druhému, protože i letmé otření paží by mohlo způsobit kolaps.
Uvnitř je příjemně – a On to ví. Navíc tam na něj čeká Ona. Stačí mu úzká skulinka a je u ní. Dlouhý pohled do jejích černých očí rozechvěje jeho vedrem ochablá tykadýlka, Ona v odpověď jen lehounce přikývne, nepatrně se pohne a sluneční paprsek se vyzývavě zaleskne na červeném svátečním kabátku. Je připravená, nedočkavě mu jde vstříc, aby mohli společně stoupat k výšinám, kam se sami nedostanou. I když mají křídla.
Jejich drobná buclatá tělíčka ihned vzplanou vášní, naleštěné krovky do sebe narážejí, nožky se vzájemně proplétají až k posledním článkům, tykadla v těsné blízkosti splývají, stejně jako oni dva, unášeni na vlnách žáru, který může konkurovat červencovému počasí. Vzrušení je stupňováno tím, že se každou chvíli můžou otevřít dveře… Ona to tak má ráda, miluje pocit nebezpečí, který je při tom obklopuje, a On jí s potěšením plní každé přání.
Brzy zapomínají na okolní svět, ztrácejí se jeden v druhém a dohromady vzlétají výš, než si kdo dokáže představit. Krátké vzdechy se slévají do jednoho jediného, plného potlačované touhy. Ona na vrcholu blaha vtiskne svou siluetu do oparu na skle, zanechávajíc tak jediný důkaz jejich přítomnosti.
Tentokrát se nic nestalo, nikdo se nevrátil a nepřistihl je, nestal se svědkem výbuchu vášně, na který tak dlouho čekali. Po chvíli se On, celý rozbolavělý, ale šťastnější než kdy předtím, nakloní nad ni, do tváře má vepsanou jasnou otázku. Čekali přece tak dlouho. Celou zimu.
Autor Gina Rocca, 22.06.2006
Přečteno 1959x
Tipy 2
Poslední tipující: Egretta
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

To budu berušky...hej Gino, Zuzzak jednu beruku doma chová celou zimu, třeba jí přiletí nějaký přítel a stane sepřesně to, co v té tvé povídce! Každpoádně je to husté, a sklízelo to údiv v polovině mé třídy..četla jsem to totiž v administrativě... prostě mega fakt!!

17.03.2008 07:44:00 | Aaliyan

že to jsou broučci mi došlo i bez reklamy. brouček nebo beruška - záleží na tom? :o)

05.03.2008 17:02:00 | Darwin

No nejsou berušky úžasná stvoření? Krásné, jak jde popsat jejich završení a zpečetění lásky;))

02.09.2006 18:56:00 | Katitek

Za prvé-je to úžasně napsané, když jsem začínal psaát, kamarád mi poradil, že to chce košatější věty. A ty je košaté máš, to se mi líbí.
Za druhé-neznat tu reklamu, tak MOŽNÁ ani nepochopím o co se jedná.
Za třetí-dal bych to do zamilovaných povídek:)do erotických povídek většinou zabrousí uchyláci z netu a těch se asi milovaní berušek moc nedotkne...:)

07.08.2006 21:00:00 | Walome

Mám ráda košaté věty, víc rozvíjejí fantazii...početla jsem si...kdo by to do těch berušek řekl...(:-))

27.06.2006 16:34:00 | Mara*

V tuhle chvíli bych to napsala jinak. Mám sice svoje košaté věty ráda, ale neměla bych to s nima přehánět. Někdy se to nehodí. A teď mě omluvte, jdu najít tu minimalistku v sobě, která si zřejmě někam odskočila (možná truchlí nad fotbalem - a nebo ho zapíjí:-)

22.06.2006 18:30:00 | Gina Rocca

Máš strašně moc košaté věty.v každé z nich je mnoho slov, sdělení.Je to pěkné leč si připadám jako když sleduji zprávy na Nově titulky běží nahoře i dole do toho komentátor něco sděluje a já má pocit mdlého rozumu, že nedokážu patřičně rychle vstřebávat. Upozorňuji, že ty Tvé věty jsou hezké je sděluji své dojmy.

22.06.2006 18:23:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí