SEXUÁLNÍ REVOLUCE

SEXUÁLNÍ REVOLUCE

Anotace: K zamyšlení i jako zrcadlo

V každém společenském seskupení, třeba i na nuda-pláži, všude se najde skupinka lidí, která jakoby zaspala vývoj v čase. Jistě ví, už několik desetiletí žijeme v jakoby demokratickém zřízení, ale nevědí nebo jen vědět nechtějí, že v šedesátých letech minulého století, v celém světě proběhla sexuální revoluce. Nebudu rozepisovat co všechno z této změny vyplynulo, ale jen zdůrazním, že sex přestal být tabú, tedy něco nedotknutelného, stejně jako nahota. Čímž především zanikly různé církevní zákazy, jako základy systému žití víry ve strachu a nevědomosti, často také převzaté i ze stylu života našich rodičů.
Ale současně také došlo skoro k úplnému zrovnoprávnění žen s muži.
Sex se stal bezpečnější i příjemnější.
Však stále setrvávají lidé hlásající a dožadující se již mrtvé morálky. Bohudík jsou to už jen malé jednotky jakoby Armády spásy i když tato církevní "armáda" vykazuje i jinou chválihodnou činnost.
Ti lidé pravděpodobně mají přímo nepřekonatelná nutkáni moralizovat, což často přechází až v buzeraci. Mnohé spojené se sexem považují jen za je sprosté prasečinky. Vůbec si neuvědomují, že právě při takové jedné prasečince byli počati.
Oni navíc staré lidi považují za plesnivé, uslintané a nevím ještě jaké. Já jsem byl vychován k respektu a úctě ke stáří. Dnes jistý blahobyt lidi utvrzuje v sebevědomí a podceňování jiných. Je potřeba si vážně uvědomit, že za žádné peníze opravdovou lásku, ba ani přátelství nikdo nekoupí. Já právě v takové pravé lásce a navíc ještě i jako muž, stále žiju.
Zjistil jsem, že erotické básně i povídky mají nesrovnatelně vyšší čtenost. Některé byly navštíveny i více jak tisíckrát. Myslel jsem, že uveřejňováním svých povídek mnohým přináším radost. Kdo odpovědně určí, kde končí erotiky a už začíná pornografie? Řešení! Když obsah překračuje rámec mého vkusu, tak to odložím a nečtu.
Ale to je právě ten zakopaný pes. „Za co by potom bylo možné někoho plísnit a ponižovat. Tak to po nás nechtějte!“
Autor RU 82, 27.04.2012
Přečteno 1960x
Tipy 2
Poslední tipující: Lachailla, Linzerka
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pořád jsem čekala, kdy ta povídka začne, až jsem nakonec zjistila, že je to úvaha. Ač dobrá (a dobrá je za tři), mohla se opět více rozvést.

26.06.2013 18:26:52 | Gita Grandová

Vážená! Nesouhlasím se zařazením erot.děl mezi krváky. Mé spějí jen k popisu děje a předeším k poučení. Byla by to na delší řeč. Můžeme si v nejhorším i zatelefonovat. Máme i pevoou linku. Teď je přednější. Rád bych vám pomohl. Vše z mé erotit., (ale i jiné) tvorby je na -eRookEater.cz- pod Rudolf Geisler. Ale mohu vám nabídnout i poklad. Celou sbírku časopisu NEI Report. Problém by byl jen s mnoha kilovým přemístěním. Bydlím Litvínov.
Nic nevnucuji a vše nechávám jen a jen na vás. Jen vám závidím vaši iniciativu, kterou můžete snadno raalizovat už na pevných pilířích různých vzorů a předloh. Doufám,že snad ještě ozvete.Teďtu mám knihu, prý erotika pro maminy: "40 odstínů šedi", ale to čajíček a zbytečné maření časem. Zdar!

27.06.2013 12:01:18 | RU 82

V žádném případě jsem neměla na mysli zařazení mezi krváky. Jen jsem podotkla, že například detektivky jsou, nechápu proč, povyšovány nad naše díla lechtivá a erotika je zatlačována do kouta, protože se někteří u ní červenají. Ale nejde právě o tohle?
Ano materiálů je dost, ale jen málo z toho co jsem dosud našla za něco stojí. Doufám, že se z děl a názorů poučím, ale nerada bych někoho či něco kopírovala. Všechny mé povídky jdou ze mě, snad se tedy za nějaký čas utříbí a bude v nich něco osobitého, něco charakteristického, čím zaujmu čtenáře. Třeba je právě teď na to ta správná chvíle, kdy vypukl obrovský boom s knihou pro maminy, o které se zmiňujete. Ještě jsem ji nečetla, chystám se k tomu pro zvědavost a hlavně vlastní úsudek.

27.06.2013 12:17:25 | Gita Grandová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí