Olin

Olin

Anotace: Láska nad lásky - ta jediná ze všech. Měl jsem štěstí, že jsem jí potkala.S touto mojí láskou jsme se museli rozejít z rozumových důvodů a tak nevím, zda bychom spolu vůbec mohli žít. Mě bylo tehdy 33 let a jemu o rok méně. -------------------------------

Říká se, nikdy neříkej nikdy. A to se stalo i mě.
Náš podnik pořádal pro své zaměstnace zájezd do jednoho velkého podniku, pivovaru a zámku, u kterého jsme měli být ubytováni. Moc rádi jsme na takové poznávací zájezdy jezdili, neboť to byla vždy alkoholická smršť a plno neskutečné srandy.
Samozřejmě, že nemyslím těmi "poznávacími" jenom hrady a podniky. I my jsme se rádi poznávali.
Už v autobuse byla velká sranda. Kluci vytáhli basy piv, nejaké tvrdší pití, děvčata a ženy řízky, okurčičky a jiné pochutinky a vyrazilo se. Autobusákovi se vždy dalo slušné dýško, aby měl za sebe oči zavřené a koukal jenom dopředu.
Cestou do Tonaku po mě stále koukal rezčepýřený, ošklivý zrzoun. Byl to vedoucí jedné z našich provozoven a byl ženatý. Já čerstvě rozvedená, ale to neznamenalo, že skočím na všechno, che!
"Sakryš, co po mě ta drštička tak čučí?", říkala jsem si po hodině jízdy dost otráveně, když se nepřestal pořád ohlížet.
Zastavili jsme na oběd a on se hned hrnul ke mě a mé spolupracovnici ke stolu. Jejda to mě, ale otrávil!
Kolegyně s ním švitořila a já dělala, že ho nevidím, ale neslyšet se je nedalo.
No a co, mám se pokakat, že má tátu nějakým ředitelem, a on že je vedoucím provozu?!
No a klučík se nenápadně nalepil na mou kolegyni a už všude chodil s námi. Kdyby jí nebylo 60 let, tak bych tomu věřila, ale takhle mi to bylo jasné.
"Mě tedy, ženáči, nedostaneš!", drtila jsem si mezi zuby.
Večer, po vykonaných návštěvách v uvedených podnicích, jsme měli posezení v jedné vinárně. Speciality z divokých zvířat jsem jedla poprvé v životě, ale byla to báseň. Pak začali hrát.
Olík se ode mě a mé kolegyně samozřejmě nehnul. Už jsem si připravovala ráznou odpověď na výzvu k tanci, ale požádal kolegyni! Pacholek jeden mazaný! No nic, seděla jsem u stolu sama.
Když jsem se už chystala pomalu jít spát, náhle přišel a požádal mě o tanec. Nevím, co se se mnou stalo, ale šla jsem jako očarovaná. A teď to přišlo!
Jakmile vzal do své ruky mou a druhou mi položil kolem pasu, všechno se ve mě smyslně rozehrálo. Klepala jsem se jako osika a pomilovala bych se s ním třeba hned uprostřed parketu! V životě se mi do teď nic podobného nepřihodilo.
Jakmile jsme dotancovali a pustil mě, vzrušení přešlo. Oddechla jsem si!
"Tak, teď jenom dát pozor, aby se mě nedokl a vše bude OK", nakázala jsem si přísně.
Měla jsem pokoj s jednou takovou protivnou kozou. Nikdo o ní nestál a tak byla notně naštvaná.
Vzala jsem si noční, krajkovou, červenou kombinézu a vyplížila se z pokoje na WC.
A tu máš čerte kropáč! Po chodbě, proti mě šel Olin! Byl notně podroušený, ale jak mě zahlédl a ještě k tomu v rudém nočním hávu, oči se mu rozzářili jako toreadorovi.
"Proč jen jsem blbec, vylezla a ještě v tomhle úboru?", povzdychla jsem si nešťastně a zaplula zpět do pokoje.
Jenže, Olík se chytil a nehodlal se nechat odbýt. Sedl si za dveře, škrábal a ťukal a prosil, abych vyšla ven, že si chce se mnou povídat. Nešla bych, ale ta káča se po hodině začala vztekat, a že si půjde stěžovat do recepce, jestli neodejde. No záviděla, to bylo jasné. Tak mi nezbylo, než jít za ním.
Chvíli jsem se mu snažila domluvit, že se sejdeme až ráno, ale jako když házíš hrách na zeď.
Nakonec, aby nehudlal na chodbě, kde se to opravdu dost rozléhalo, uvolila jsem se jít s ním do jeho pokoje, kde už spal totál grogy jeho spolubydlící.
"Tam se mi nemůže nic stát¨", myslela jsem si bláhově.
Jo prd. Kolega byl zlitý jako slíva a kdyby mu u hlavy stříleli, ani by to s ním nehnulo.
Olin mě pomalu přemluvil, ať si lehnu do jeho postele, že bude sedět na zemi. Když jsem tak učinila, mlčky, něžně, mě začal hladit po vlasech.
Tentokrát už jsem se neubránila. Milování bylo překrásné, až nadpozemské. Nikdy mě nikdo již tak nepomiloval.
Chodili jsme spolu dva roky. Přestože jsme se velmi milovali, bylo nám jasné, že to musíme utnout. Nechtěla jsem ublížit jeho rodině. Rozchod byl velmi bolestný pro oba, ale muselo to tak být. ♥
Autor vandule, 01.03.2012
Přečteno 308x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí