Nesnáším tě!

Nesnáším tě!

Anotace: Minipovídka . . . vidí tu samou tvář už tolik let . . . ano, je to ona, pořád stejná . . .

 

 

Nesnáším tě!

 

 

     Vidí tu samou tvář už tolik let. Ano, je to ona, pořád stejná. Dokáže číst v těch očích, ví, co udělá v příští vteřině a byly doby, kdy si byly tak blízké . . . Ale to už je minulost. V poslední době si přestávají rozumět. Dříve to bylo sem tam občas a nějak to vždycky daly dohromady. Ale teď?  Už na to nemá nervy. Už ne! Co je moc, to je moc. Dívá se na ni a přitom cítí, jak se jí zmocňuje čím dál větší vztek.  Prostě alergie, ponorka, říkejte si tomu, jak chcete . . .

 

      Už zkrátka nemůže dál. Všechno ji na ní popouzí. Ta tvář, rozcuchané vlasy, těkající oči, shrbený hřbet. Tak už se sebou konečně něco dělej!, nevydržela ten pohled a zakřičela jí tu větu přímo do obličeje. Myslíš si, že za tebe někdo něco vyřeší? Houby s voctem! On už se nevrátí, tak se s tím smiř! Podívej se na sebe, jak vypadáš. Hrůza! I mrtvej by se tě lek´!  A prosím tě, hlavně už nefňukej, když vidí, že se jí zase po tvářích kutálí slzy. To bys mě fakt vytočila! zasyčela výhružně. To totiž TAKY na tobě NESNÁŠÍM! Už ti to někdo musel konečně říct! Tohle je, holčičko, holá PRAVDA!

 

     Zdálo se, že ta poslední slova konečně padla na úrodnou půdu. Opravdu. Ta osoba totiž otevřela pusu a v tom samém okamžiku řekla: PRAVDA! Dívala se na sebe v tom velkém zrcadle v koupelně a pak si  k o n e č n ě  utřela svý ubrečený oči . . .

Autor Fany, 17.11.2016
Přečteno 404x
Tipy 20
Poslední tipující: Ejí, Malá mořská víla, Jort, Iva Husárková, Kubíno, Amonasr, Frr, Sanneke, Philogyny1, Dreamy, ...
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já teda, Fany, nevím, ale když se ráno zeptám: zrcadlo, zrcadlo, kdo je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější? Tak se zamlží, zavlní a odpoví: ty jsi, má paní, krásná, ale Fany, je v zemi zdejší nejhezčí a nejkrásnější... fakt mám chuť ho rozmlátit a vážně uvažuju o tom, že si koupím ňáký s umělou inteligencí, který se dá naprogramovat... pobavila. ST. :-))

21.11.2016 11:56:29 | Iva Husárková

:-), Ty to ještě nevíš, milá Ivo, ale já jsem to Tvý zrcadlo tak trochu podplatila . . . :-), jinak moc děkuju za vtipný a veselý komentář :-)!

21.11.2016 14:06:32 | Fany

Páni! To zrcadlo je strašně vyčůraný!!! Fany, Ty to ještě nevíš, ale jestli jsi ho podplatila, pak, promiň, úplně zbytečně, páč já ho dostala od kouzelné babičky, která mi prozradila, že má v sobě zabudovanou pravdomluvnoou přepěťovou ochranu, a kdyby zalhalo, praskne a rozletí se na tisíc kousků. :-)))

22.11.2016 06:45:39 | Iva Husárková

sakra :-(, o tom jsem neměla ani páru, už ani na ta zrcadla není spoleh´, je vidět, že ten svět kráčí někam . . . kdoví kam :-)!

22.11.2016 07:26:12 | Fany

:-)))

23.11.2016 06:02:41 | Iva Husárková

ámen:)

20.11.2016 12:52:44 | maryshka

Díky moc :-)!

20.11.2016 12:58:31 | Fany

:-), tak, někdy se musí udělat tlustá čára, abychom se pohnuly a nejlíp ji uděláme my samy :-).

20.11.2016 12:57:58 | Fany

to mi povídej:)jenže teď na chvilku nevím, kde je sever ...

20.11.2016 14:43:19 | maryshka

:-)

20.11.2016 18:15:36 | Fany

skvělé Fany :-)

20.11.2016 05:52:28 | Malá mořská víla

Jé, moc dík, mám radost :-)!

20.11.2016 12:47:59 | Fany

Nesnáším tě, ale umeju tě. :O) Sme my to dámy ale samaritánky. :oD Já vím, že je to trochu smutné, ale nedalo mi trochu odlehčení. Zrcadlo, zrcadlo........Co to je? A jo. To je to místo, kde vždycky zdravím tu divnou bytnou. :O) A máš to napsáno opravdu dobře a trefně. :O) Zdravím a přeji nádherný den. Krásně tam mrholí, krásně se tam válí mlha a z toho krásného zeleného kontejneru se tak krásně třepotají nohy toho nádherně zlinkovaného bezďáka........ :O) ST

17.11.2016 09:30:56 | Tichá meluzína

:-), moc díky za krásný a vtipný komentář :-), jen doplním, že někdy ovšem již nestačí tu osobu pouze po ránu umýt, je třeba jí namalovat nějaký ten obličej, no, co se dá dělat, ještěže na to máme ty kouzelné :-) věcičky z kosmetiky :-), i Tobě hezký celý den!

17.11.2016 09:48:50 | Fany

Já už někdy nevěřím ani sama sobě, přeji ten dnešní den s veselýma očima, Fany. :)

17.11.2016 08:42:05 | Philogyny1

Děkuji, Philogyny, i Tobě, ať je veselo :-)!

17.11.2016 09:45:36 | Fany

Hlavu vzhůru Fany...:-)Zrcadla jsou zrádná,proto doporučuji se před nimi zdržovat pouze po nezbytně dlouhou dobu.Pro mě však horší zrcadlení je,vidět vlastní chyby v mých dětech a před tím Fany,zkrátka neutečeš. Mnoho sil přeji.:-))

17.11.2016 07:21:11 | Dreamy

Díky Ti, Dreamy, za Tvůj milý komentář :-)! děti :-) - to je kapitola sama o sobě :-), hezký den :-)!

17.11.2016 09:44:48 | Fany

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí