Varování

Varování

"Takže," řekla povzbudivě paní Kulichová, "ať se vám tady dobře bydlí."

Rodina Procházkových stála uprostřed světnice jako stádečko a rozhlížela se po novém domově. Paní Kulichová, nyní už bývalá majitelka, se měla k odchodu. Potom se však zarazila, na něco si vzpomněla, na něco důležitého.

"Ještě jednu věc," řekla a vrátila se. Její hlas zněl neobvykle vážně. "Tady ta lampa na stěně," ukázala na petrolejku na poličce, "dobře prosím vás poslouchejte, co vám teď řeknu. Nikdy, opakuju, nikdy ji nikdo z vás nezapalujte tak, že byste stáli na jedné noze se spuštěnýma kalhotama a nudlí u nosu, a že byste přitom měli jednu půlku hlavy oholenou, v zadnici zastrčené brčko, a přitom byste zpívali Škoda lásky, nikdy, znovu opakuju, nikdy ať to nikdo z vás nezkouší, opravdu, věřte mi, je hrozně důležité, abyste mě poslechli. Pokud tohle budete respektovat, bude všechno v pohodě. Ale jenom pokud to budete respektovat. Opravdu, věřte mi. Já o tom nechci mluvit, je to dlouhá a ne zrovna příjemná historie.  Tak ještě jednou, ať se vám tady dobře bydlí." A paní Kulichová definitivně odešla.

To se rozumí, ta slova rodinu trochu vyděsila, potom přišlo uklidnění a pak zabydlování. To trvalo tak měsíc, pak si každý našel to svoje místo, pak přišlo zvykání a nakonec poklid. No a potom jednoho dne tátu Procházku zastihli ve světnici, jak stojí na jedné noze, kalhoty spuštěné, ze zadnice mu trčelo brčko, hlavu napůl holou, u nosu se mu houpala nudle, v ruce sirku a zpíval Škodu. Tehdy se ukázalo, že paní Kulichová je nevarovala nadarmo, tatínek vypadal jako pravý blbec...

Autor JaJarda, 09.03.2014
Přečteno 489x
Tipy 17
Poslední tipující: Joe Vai, mosquito, enigman, Martinecka23, jitoush, Luky-33, hanele m., Romana Šamanka Ladyloba, poeta
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to bude tím že si nevšimli že má paní Kulichová kulicha...

12.03.2014 11:08:37 | enigman

A taky pod čepicí...

12.03.2014 13:59:43 | JaJarda

:o))) to nebylo varování, ale výzva :o)))

11.03.2014 10:39:50 | Martinecka23

myslím že to je podstatou všech varování - donutit nerozhodné jedince k akci :oD

09.03.2014 13:11:31 | hanele m.

supééér :-)

09.03.2014 10:38:50 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí