Zubáci

Zubáci

Zula jsem se před recepcí a oblíkla si na nohy jogínský hřebíky, aby mě ta chůze mezi lidma tolik nebolela.

Obě tramvaje se zastavily ve chvíli, kdy poslíček letěl z rudlu za balíkama, který pokryly kolejiště.

Zvonění tramvají povolalo ozbrojený policajty se samopalama. Výhružně jimi mávali na řidiče a starý pán s těhotnou ženou vyskládali balíky spolu s poslíčkem na rudl, aby jej dostrkali na stranu, odkud vycházel.

Zadrhli se o obrubník a najednou nevěděli kudy kam.

"Tu máte deset korun na převozníka"
" No a nemáte ještě jednu pětku, abych to měl rouvnou přes Styx?"
Otázal se poslíček, setřásajíc ze rtů ulepený známky s Masarykem.

"Mám, ale nedám, to bys měl pak moc jednoduchý a potom, co bych z toho měl?"

"A nejste vy Mareček? Mohl byste mi podat to pero co mi upadlo, támhle mezi ty mlýnský kola?"

Mareček nadzvedl sukni, ohnul se přes kandelábr a sebral neporušenou inkoustovou bombičku. Vytrousil ji tam nějakej prvák, prej v osumašedesátým.

"Tady máš, dejchni si, abys sis udělal vousy a nezapomeň vyfukovat, to prej pomáhá!"

Poslíček skousl plombu a vybuchnul si do pohodlnýho křesílka, kde jsem mu pozvolna, jemnými pohyby, extrahovala osmičku.
Autor Papagena, 09.04.2016
Přečteno 419x
Tipy 13
Poslední tipující: A42, Amonasr, Luky-33, Frr, Móny, Jort
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Fantastický text. Být Marečkem, hned Ti podám pero na další psaní. ;-)
Můžu to poslat kamarádovi zubařovi?

09.04.2016 18:07:43 | A42

Děkuji milá Áčičko, to víš že jo, posílej :)

09.04.2016 19:06:30 | Papagena

Jsem dost starej na to, abych jistý - dosti určitý a proto prakticky nezapomenutelný - zkušenosti s tímto typem munice měl. Nepamatuju si úplně přesně, odkud jsem ji tenkrát extrahoval, možná že přímo z pera, ovšem to trochu postrádá logiku, neboť to by určitě nebyla plná ani zajištěná a tudíž by se nemohla přihodit ta nešťastná věc. Pamatuju si však velmi přesně, že jakmile jsem ji stiskl čtveřicí jedniček a chtěl ji odkudsi vytáhnout, tak z ní vyletěl takový malý kulatý projektil, asi dýnko a její obsah připomínající modrou krev,mi okamžitě zaplnil dutinu ústní. Od té doby vím, že chrlením inkoustu se dá velmi účinně znečistit nejen oděv vlastní a několika okolních spolužáků, ale i překvapivě velká plocha zdi. Dodnes si nejsem úplně jistý tím, koho ta nečekaná exploze vyděsila víc, zda mne, či učitelku. :-)

09.04.2016 10:09:55 | Luky-33

Jee, já nikdy plnící vlastně mít nemohla, jsem totiž levák, všichni je měli tenkrát krásně barevný a já dostala blbý tornádo:(

09.04.2016 16:07:55 | Papagena

Máte zkrátka trpkej život :-) Nikdy mě nenapadlo nad tím přemýšlet, ale má to vaše leváctví vůbec nějakou jednoznačnou výhodu? Z principu by přeci nějaká být měla, ale fakt mě žádná nenapadá.

09.04.2016 20:36:19 | Luky-33

vhodné vyvěsit v čekárnách před zubními ordinacemi...Tvůj text by pak
zákonitě měla honorovat Zubařská Komora..(možná by to byl první krůček ke ztrátě pověsti této "Dentálně Sodom-ické Gomory" :-))::-D* ST

09.04.2016 09:31:36 | Frr

Myslíš, že by mi za to něco dali? Jako vemu si to příště s sebou pro jistotu :D

09.04.2016 16:09:02 | Papagena

...jak osvěžující slova...

09.04.2016 05:13:27 | Jort

To víš, sprcha :)

09.04.2016 16:09:30 | Papagena

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí