Kniha "Energie transformace"

Kniha "Energie transformace"

Anotace: Po přečtení knihy „Energie transformace“ od doktorky psychologie Bonnie Greenwellové ji doporučuji všem, kteří mohou procházet obdobím duchovních zkušeností a psychologické integrace anebo se s těmito zkušenostmi transformace někdy setkají.

 

Po přečtení knihy „Energie transformace“ od doktorky psychologie Bonnie Greenwellové jsem se rozhodla ji doporučit všem, kteří mohou procházet obdobím duchovních zkušeností a psychologické integrace anebo se s těmito zkušenostmi někdy setkají.
Autorka píše: “možná jste se někdy podivili různým zážitkům, které jste měli během meditace, anebo jste se setkali s nevysvětlitelnou energií, jež přerušila a naprosto dramatickým způsobem změnila celý váš dosavadní život. Možná jste léčitelem nebo psychoterapeutem a hledáte vysvětlení příznaků, které v rámci norem západní medicíny nelze uspokojivým způsobem vysvětlit".
Autorka napsala tuto knihu, aby pomohla rozpoznat a podpořit unikátní a odvěký proces, spojený s psychologickou integrací, který byl již v indickém starověku označován jako probuzení Kundaliní.  Objevila spojitost mezi fyzickou a duchovní energií a jejich vliv na naše psychologické struktury.
Autorka mimo jiné píše: „ objevili se u mě extatické energie, chaotické pohyby a zásadní změny vědomí, související s mým osobním procesem“.


Kniha pomůže „otevřít oči“ a dokáže dát odpovědi na otázky, které si kladete v souvislosti s fyzickými obtížemi nebo psychickými projevy, které můžete prožívat a nedokážete si je vysvětlit, pokud procházíte obdobím této transformace.

Před něklika lety jsem touto transformací prošla a kniha mi teď objasnila všechno, co jsem tehdy prožívala.

Autor vlnka, 20.09.2019
Přečteno 495x
Tipy 3
Poslední tipující: Květka Š.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vlnko, děkuji za tip. Knihu si určitě pořídím. Také jsem před 15 lety prošla určitým obdobím a nyní se dívám jinýma očima.
Přeji krásné dny .-)

26.04.2020 21:54:39 | Jaruška

Ráda se rozdělím o nějakou zkušenost nebo o to, co mi připadá přínosné a může někomu pomoci. Měj se moc pěkně:-)

27.04.2020 13:40:13 | vlnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí