Koncil je koncil!

Koncil je koncil!

Anotace: Převtělování mi dává smysl a i logiku jako takovou.Jestli to tak bude, to se možná dozvíme až na druhém břehu.

Dnes napíši o tom, že člověk se stále učí.Nejsem ortodoxní křesťan, ale věřím ve Stvořitele v Ježíše Krista a v Jeho Zázraky.Jasně, nevěřící člověk se asi bude drbat na hlavě, jak je možné, že v jednadvacátém století někdo věří takovejmhle nesmyslům.Vzkřísit Lazara! a ještě k tomu po čtyřech dnech(dokonce již zapáchal), přeměnit vodu ve víno! a to ještě ve víno prvotřídní, no a jiné a jiné zázraky, to chce teda opravdu slepou víru.Ano, a dodám, že Víru přímo z hůry, jelikož já ji vnímám jako Dar, nikoli jako víru slepou.

Již dlouho, no asi tak pět let zpátky, mě zajímaly a zajímají stále, knihy o reinkarnaci.No a právě v jedné z nich, a to jsem právě nevěděl, byla informace,
že v ranném křesťanství byla církví reinkarnace uznávaná a také prezentována významným teologem Orijenem a to kolem roku 200.
No jo, jenomže v roce 553 zasedl významný koncil a na politický nátlak císaře Justiniána byla nauka o reinkarnaci tabu.Koncil je koncil a šmidra.
Koncilů jako takový bylo více a jeden z nich se nazýval Kostnický koncil, no a to již dobře víme jak to tehdá smutně dopadlo.No a tak se mi tak nějak potvrdilo, že reinkarnace je součástí křesťanství a to od samého jeho počátku, no, a o to jsem zase o něco chytřejší:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 24.06.2020
Přečteno 280x
Tipy 7
Poslední tipující: jenommarie, Iva Husárková, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to je zajímavé, zase jsem o malinko moudřejší .-)Na reinkarnaci věřím, mám k tomu důvod a vím proč :-)

13.10.2020 22:31:49 | Jaruška

Jaruško, doporučuji Ti Třináctá komnata Michala Davide-Česká televize, kde vypráví o hlubinné terapii kterou sám podstoupil.Ten to konkrétní rozhovor začíná na cirka na 15minutě.Věřím, že zažil něco vyjímečného a taky tomu, že mu to velice pomohlo.Jsi Velmi vnímavá a citlivá žena, a i když to mají někdy tito lidé
zde na tomto světě těžší, tak by jistě neměnili.:-)

17.10.2020 17:43:03 | Jeněcovevzduchukrásného

Honzi děkuji a ráda se podívám. Kdysi jsem četla, že Michal něčím prošel a to k vůli své zemřelé dceři.
A máš pravdu, neměnila bych :-) Svůj Život mám ráda takový, jaký je, i když to někdy zabolí :-)
Pěkné podzimní dny a snad už bude to vytoužené sluníčko.

18.10.2020 21:39:11 | Jaruška

Slunéčko nabíjí to je fakt a jak jsem slíbil to co mě přesvědčilo o tom, že život po smrti nekončí ba naopak, že teprve Začíná, tak to napíši se zpožděním.Díky za pochopení.:-)

19.10.2020 19:28:31 | Jeněcovevzduchukrásného

Honzi,děkuji za odpověď a vím, že toho máš určitě hodně. Proto nespěchej a až Ti čas dovolí, napiš. Budu velmi ráda.
Klidný pozdní večer.

19.10.2020 22:36:03 | Jaruška

Určitě napíši.Díky Honza.

20.10.2020 19:08:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Jak píšeš, ukončení jednoho života a převtělení do dalšího.Co zasejeme to sklidíme.V tomto našem zhmotnělém světě, budou životy jak krásné, tak i tragické.Mě to tedy celkem logiku dává.Díky za zajímavou reakci.:-)

26.06.2020 13:01:35 | Jeněcovevzduchukrásného

Asi umřu v mém bludu, neboť považuji reinkarnaci za ukončení jednoho života a převtělení do dalšího. Pokud někdo neresetuje kebule, měli by být v dalším životě lidé chytřejší. A to mi nehraje! No považte, prý Ježíš Kristus byl skoro egyptský černoch. Asi zase svolají koncil!
Jo koncil v Constanz dopadl pro církev částečně úspěšně. Aby také ne, když trval skoro půl roku, to je dost času na rozdělení ouřadů, prebend a sesazení tří papežů. A Hus? Však od té doby jsou Česi na hanbě!

25.06.2020 23:18:13 | Lesan

Jak p

26.06.2020 13:02:01 | Jeněcovevzduchukrásného

Líbí se mi, že vzýváš křesťanské hodnoty a přitom si dokážeš udržet umírněný nadhled. Být věřícím neznamená, že přestanu přemýšlet nad souvislostmi! Výborná esej!
Dle Lesana poznámce o Jenu Husovi? Je to podivné mít jej v národní úctě a přitom mít jeho synky husity za gaunery, kteří pustošili Českou zem. Jsou to někdy paradoxy!

29.08.2020 22:13:31 | šerý

Násilí plodí násilí a to není dobré.Jak prý řekl Jan Hus, duši nezabije smrt, ale špatný život.Díky šerý:-)

30.08.2020 12:25:17 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí