Nová teorie nahlížení na život

Nová teorie nahlížení na život

Anotace: ...

Třeba to máte také tak jako já a to v mnoha ohledech

Život obecně vzato se s nikým příliš nemaže, přičemž nezřídka nabývá pocitu, snad i opodstatněného podezření, trýznivé vztahovačnosti, proč  zakouším toliké pozornosti nepřízně?

Jsou dny ba i týdny, kdy zkrátka nad děním v těsném sousedství sebe sama, ve stavu čirého zoufání rezolutně rozhodnete -  už toho bylo víc než dost. Takhle to dál nejde

Co se ještě podělá?

Smůla mi osedlala nejen paty ale i poleptala mysl šedou kůru mozkovou

Čím jsem si toho zasloužil?

Proč nemám věci pod kontrolou?

Nemám pod taktovkou režii?

Život by podle domněnek mnohých, mě tu a tam nevyjímaje, měl přeci člověku umožnit to, aby byl hybatelem dění, mohl spřádat i realizovat své plány.

Bývá člověk přinejmenším rozmrzelým,  neprobíhá-li den podle jeho prvotního záměru, dle jeho úzkostných představ.

Tuším, že Dalajláma hovořil o nemožnosti mít ve stejnou chvíli  na absolutních maximech úrovně lásky k partnerovi, úspěchy v kariéře i zdraví.

Obvykle máme-li dobrou práci, jsme - li v ní úspěšní, pak jí obětujeme sdostatek nebo spíše nezdravě mnoho času. Při podávání mimořádných výkonů nám dřív nebo později bude docházet z rezervoáru sil.

Dostaví se únava, malátnost, což bude mít neblahý vliv na naše zdraví.

Také půvabná partnerka, jejíž pozornost jsme nejprve získali právě úspěchem v kariéře, bude svou samotu v pozdější fázi vztahu nést s rozpaky i nevolí.

Dojde s velkou měrou pravděpodobnosti k odcizení.

Pak někteří z vás mohli číst něco o teorii tří sloupů, z nichž jeden tvoří kariéra, druhý koníčky a třetí rodina (či vztahy neúřední)

Nikdy současně všechny tři sloupy nerostou až do nebe.

Od útlého dětství jsem spíše kulaté postavy

Ke kulatým narozeninám, pátým v pořadí, mi blahopřející dali společný dar v podobě kávovaru DeLonghi

Nejsem technický typ, ale brzy jsem pochopil paralelu s tím, co druhdy v životě zakouším

Co  mají společného smolné situace v mém žití s detekcí multifunkčního displeje u kávovaru

Když totiž dojde v zařízení kupříkladu voda, objeví se na displeji červená kontrolka nakloněné drobné konvičky s kapkou vody.

To by - projektováno do každodennosti žití, klidně mohla být jedna smolná událost za dopoledne

Pak může kávovar oznámit i dvě chybové hlášky najednou, třeba nedostatek vody a plný zásobník odpadu z kávy. To už vyhlíží vážně.

I zde můžeme skrz můstek odvodit dvě - tlak zvyšující události během dne.

Může nastat i okolnoST, že náš zrak atakují hned tři rudé ikony na displeji DeLonghi

Kdy je třeba mimo dolití vody, vyčištění zásobníku ještě i vyčistit trysku mléka.

Tak to už nemá daleko ke dni „Blbec“

To už si raději ani nechci představovat scénu, když ráno vstanu ale silně nevyspalý v časovém presu, a ve snaze co nejrychleji opustit byt.

Protože musím uvést mysl s organismem do pohotovostního režimu i odbýt snídani v jednom kroku můj plán spočívá v tom, že do žaludku nelítostně napustím vřelý půllitr kávy!

Ale jako naschvál po spuštění kávovaru displej nemilosrdně zčervená!

A tu dochází k průsečíku života s indikátorem dobrého či špatného dne či života.

Milý Dalajlámo i muži co definoval teorii tří sloupů, mějte se pánové na pozoru, neboť přicházím s revoluční teorii KÁVOVARU!

Autor kudlankaW, 05.06.2021
Přečteno 299x
Tipy 13
Poslední tipující: Amonasr, Iva Husárková, mkinka, Vivien, Dreamy, ewon, Marten
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tato teorie se uchytí lépe než dalajláma a jemu podobní :-), to musí pochopit každý :-). No i když každý možná ne, já bych měla být podle všeho technický kus a nedávno se mi stala nemilá věc, až jsem z toho pak smíchy plakala :-). Rozkaz od muže zněl jasně, až přijedeš domů, vypni čerpadlo od studny do bazénu. Vypla jsem ho a navečer se šla podívat na bazén, jaké bylo mé překvapení, že je tam o metr míň vody než když jsem čerpadlo vypla. Už mi nikdo neřekl, že by se měla vyndat hadice, ta potvůrka voda se vrátila do studny :-).

Takže den blbec nemusí být jen o červených ikonkách, ale o nazírání červených ikonek :-)

18.06.2021 09:20:38 | paradoxy

Díky za pohled od majitelů nemovitostí
Já nic nevlastním
jen k mému kulatému tělu a kulatinám jsem dostal darem kávovar.

Mávám na pozdrav

18.06.2021 09:45:01 | kudlankaW

Taky mávám :-)

19.06.2021 07:44:16 | paradoxy

ahoj, zlatavá bytosti

19.06.2021 09:37:51 | kudlankaW

Není pres jako pres. Hezky připodobnils ... Tištěný manuál tyto nuance, ke škodě uživatele, jistě neuvádí ..

05.06.2021 22:32:37 | Vivien

Líbíš se mi ve svých pohledech máš důvtip a já jej nebývale cením.
Tvá hodnota v mém nazírání na Tebe strmě roste

05.06.2021 22:39:32 | kudlankaW

Patrně zajdem na kafe :-)

05.06.2021 22:45:03 | Vivien

Ano a velmi rád

05.06.2021 22:50:40 | kudlankaW

Milý Márty...tak já nějaký typ stejné značky kávovaru dostala na své čtvrté, kulaté narozeniny, prý automat a po pár dnech jsem rychle pichopila, jak mě zcela automaticky úkoluje i displej právě zmíněného kávovaru...;)

05.06.2021 13:50:52 | Dreamy

Pett, jen málokdy mi u dílek ponecháš digitální stopu či elektronický podpis.
Zda se, že s kávovarem to bude podobné jako s “ohněm”
Dobrý sluha a zlý pán
Rád Tě mám

Dreamy

V úvahách kolébaný buclík Marty ;)

05.06.2021 14:06:53 | kudlankaW

třeba teorie kávovaru budem některým lidem srozumitelnější než Dalajláma a muž s třemi sloupy.
Během čtení mi došlo, že jsem tento den nepozřel své dva léky na hlavu. Přesto jsem byl schopen nabýt takového soustředění, že jsem tvou úvahu dočetl. Nejsem si jist zda mě potěšuje s nadhledem pojaté zoufání... spíš si myslím, že to je styl podání. Zoufá dneska kde kdo a nemám sílu to číst. :-)
Mimochodem: aspoň ta korona momentálně slábne. :)

05.06.2021 13:01:00 | ewon

Děkuji Ti za komentář bezmála tak dlouhý jako byla má úvaha. Jsem vděčný za Tvé pocity
Ach ty léky
Stoupající řeky
V hladinách

Někdy je na kopcích
Hustý porost
Jindy holina

05.06.2021 14:09:57 | kudlankaW

Děkuji Ti za komentář bezmála tak dlouhý jako byla má úvaha. Jsem vděčný za Tvé pocity
Ach ty léky
Stoupající řeky
V hladinách

Někdy je na kopcích
Hustý porost
Jindy holina

05.06.2021 14:09:57 | kudlankaW

..kapka praxe je těžší než tuna krásný teorie...;-D

05.06.2021 11:52:00 | Marten

Ach příteli, jeví se to vysoce pravděpodobným.
Děkuji za přínosný zoom

05.06.2021 12:51:13 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí