uvaha

uvaha

Anotace: a věta.....:

Je to stín co popsat neumím,když se na svět podívám,je to tajemství her,tajemství stínu,krajina přání co mysl mou ovládá,a popaměti ukládá své příští sny,slovo co někam uletí,a které pořád hledám.Ztrácím ve vzpomínkách a snech,v ostrovech splněných snů,proč bloudíme,a světlo se nám ztrácí,vteřinu za vteřinou,chvíle co času se leká,a co je tak zlá,a mlčí
Je to v nás a nepospíchá,mizí v temnotách,ztrácí svá křídla všedních nahod co se stínem se potkává,a loví ze sítí všedností.V krajině té vlastní samoty a odcizení,ten okamžik všedních smutku,a křídel vzpomínek co v nás zůstanou a neodletí,nemají kam.
Proč slova zmizí jako něco,na co pořád někde čekáme,a hledáme co zůstává v těch snech,na křídlech pegasu.
Otoč se spasiteli,máš otevřené oči,umíš snít,usmej se na květiny,na stromy,na lidi.Vubec nic neříkej,odpoutej se od země,a hledej nové a lepší cesty a až najdeš co jsi chtěl,tak poznáš že to smysl má,a dál hledej své vlastní tajemství,a nestratíš svou tvář.
To ve hvězdach učím se číst,co není mezi lidmi,co tak nepotkáme,i když jsou blízko,bez ptaní k tobě jdou,jsou krásná,a ty se ptáš kde je přiště potkáš,a co jím povíš,bez pocitu studu které nenajdeme i když jsou někde ztraceni v inspiracích,ty které potkáme,jak lovci co najdou i svuj poslední cíl.
Jsme smíření se svým osudem,který ale mužeme změnit,jen třeba pohledem,slovem,gestem,maličkostí co ulovíme do sítí věčného hledání,v krajině snů a slov.
Ten stín je vzláštní,neuchopitelně vzláštní jako slovo co steká na chodník,a co se někam propadá a nikomu nechce věřit,a nestácí to co ještě zustalo.
Je to stín co popsat neumím
Autor Radek.oslov.Šafárik, 01.03.2009
Přečteno 564x
Tipy 7
Poslední tipující: PIPSQUEAK, Bíša, Lady L, raďo, Agniezka, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá a moc hezká úvaha...*:) Člověk se nad ní zamyslí...*=)

24.02.2010 15:11:00 | PIPSQUEAK

prý na to na co myslíme se objevuje v našich životech,
síla mysly je prý obrovská
a už v bibli je návod, čistému vše čisté
a nebo čiň čertu dobře peklem se ti odmění
a .. v desateru je klíč... miluj bližní své jako sebe
co nechceš, aby činili druzí tobě nečiň ty jim...
s láskou a radostí vkroč do každého dne poděkuj a požehnej všemu co konáš a pak bude dílo dobré...

08.05.2009 10:55:00 | Lady L

kéž bych věděla jak změnit osud..jenže já ho ani neznám,tak nevím jak ho změnit..jen pár přání mám..smutním,když se nesplní..ale to je asi život..moc pěkně jsi to napsala..:)

25.03.2009 12:28:00 | Agniezka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí