Cesta nocí měsíční

Cesta nocí měsíční

Anotace: Díky této cestě byla ve mě oživena ženskost a já konečně uvěřila,že jí v sobě mám...

Vždy jsem se považovala za nehezkou,zbytečně vysoká postavou a malá svým sebevědomím.
Má cesta začala končícím se večerem s přáteli.Byl mezi nimi i On.
Spadla tma a nás čekala cesta.On rozsvítil měsíc a rozložil přede mne koberec.Rudý,plný lásky i chtíče.
Koberec cestou byl a stěny byly stromoví.
Nevěřila jsem tmě a dlaně mé pátraly po jeho.Tiše beze slov jsme svými kroky rušili hloubku lesní noci.Z úžasného mlčení,kdy se mě hlavou motaly otázky,zda se mu líbím a má mě rád,mne vyrušila jeho věta:"Svlékni se"Pousmála jsem se jeho vtipu a šla dál.Ale On mne zastavil a zopakoval "Svlékni se"
Nemohla jsem,tak začal sám.Během vteřiny jsem stála na cestě jen ve své kůži.Srdce mě bušilo a nemohla udělat krok.
Jsi nádherná"."Měsíc na těle tvém prozrazuje přítomnost chloupků,jsi moje broskvička."
Stále jsem stála...
Větvičkou smrkoví učesal mé vlasy a kladl mi je na ramena jako závoj by to byl.Malinou nabarvil a ochutil mné rty a borůvkou namaloval modré z nebe na víčka.
Stále jsem stála...
On mne nazval vílou.Z potoka nabral do dlaní vodu a rozházel do mých vlasů kapky."Zdobím tě perlami"Vyrýpnul mechoví a chtěl mi jej klást pod mé kroky.
"Jdi přede mnou,ať vidím tu krásu".
Stála jsem dál a nohy jak z ocele."Přeci tohle nedokážu"
"Prosím,Mirko,jdi a nechej mé srdce zpívat do rytmu tvých kroků"
První krok,druhý,třetí...
"Jsi měsíční víla,jsi Večernice,Vlasatice vesmírná.Jak nádherně prorážíš tmu v měsíčním světle,tvé dlouhé nohy konkurují vysokým rovným stromům.Tvá záda jsou jak hladce vyleštěný ledovec.Tvůj krk tak nekonečně dlouhý a štíhlý.Tvoje boky se vzrušivě houpou a já s nimi.Jak sladce hýbeš se zadečkem do stran.Jsi krásná Mirko a musíš to vědět i ty.V pase útlém se dá číst tvá ženskost,nemůžu se vynadívat.Cesta po tobě tak žensky voní."
Čím více jsem poslouchala jeho slova,tím rovněji a odvážněji jsem šla.Koupala jsem se v jeho hlase a rostlo mé sebevědomí.
"Tvoje silueta je ten nejkrásnější obraz"
Stále šel dva kroky za mnou.Teď přistoupil ke mě a horkou dlaní mě četl.
Na konci cesty mě dlouze líbal a děkoval za nejhezčí film v jeho životě.
Cítila jsem se býti tou krásnou a ženskost mě začala bušit v srdci i v duši.
"Věřím ti Jeníku a děkuji,žes mne objevil.Tys ve mě našel zapomenutou ženu."Když si na vše vzpomenu,cítím,jak se ztiším.Díky tobě vím,že krása se musí cítit,né vidět.Jen naše myšlenky jsou realitou.
Autor prostěholka, 03.03.2009
Přečteno 557x
Tipy 14
Poslední tipující: Holis, Sleepwalker, jedam, ota.pé, Modrý Adept, malý lachtánek, BArBArKO, enigman
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

1*

22.03.2009 20:21:00 | jedam

Řekl bych, že hybnou silou je touha, neníli ona
dostatečně silnou a velkou, jsou pocity jen naobtíž.
Kupříkladu teď toužím...dát supertip.

11.03.2009 00:31:00 | ota.pé

to je pravda

03.03.2009 23:17:00 | malý lachtánek

pocity jsou naší hybnou silou...

03.03.2009 13:12:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí