jak jen

jak jen

Anotace: Světlo je naděje hlavně v noci, kdy andělé snaží se ku pomoci člověku bílému...

Láska je všude, žárlivost také, kde nalezáme tu radost z té velké lásky? Kdy končí láska? Kam vlastně mizí? Tak se mne ptal jeden pán cizí. Co pak já vím kde láska je? je tam kde nemá být? Může milovat jeden z nich víc? Může milovat i dva? Proč láska zmizí? Proč jsou si pak cizí? Ti dva zamilování, ta co by dala vše, za jeho blízkost, za jeho slovo, za pohlazení...nic není tam kde má být, zmizí či promění se v nenávist? Když milovat tak na věky? Zanechám si pouze část, kdy láska ještě kvetla, zamete semnou čas, vzpomínat budu na tebe....až zhasnou všude světla.
Autor al-pacino, 13.08.2009
Přečteno 348x
Tipy 15
Poslední tipující: 666 Idiot MCR, Zefi, Flowerin, anatantal, Meriel, Bíša, Ztracená Tereza, j.c.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To, co píšeš - ani jeden z uvedených charakterů, na které se tážeš, láska nebyla, a navíc ani takovej charakter láska nemá. Otázka je, cos to tedy prožil ?

Už jen ta představa,že jsi prožil něco dobrého a božského a to s sebou přineslo takovéhle následky...(koneckonců jsem takové úvahy měl taky)
Zjistil jsem, že to spíš vypadá na jeden velkej sebe-podvod. 8-)

17.09.2009 15:55:00 | dead-head

byla to nejkrásnější láska na světě

24.08.2009 15:51:00 | Meriel

Žárlivost má kořeny spíš v egoismu než v lásce
–– Henry Wadsworth Longfellow

(za sebe otevřeně priznávám mám sklony k egoismu)

Nenávist je lásce blíž než mrazivá lhostejnost.
Július Zeyer

(za sebe - nepamatuji se, že bych někoho vysloveně nenáviděla ... chvílkové výkyvy nálad se nepočítají)

Jsi i jistý, že Tě někdo nenávidí, nebo je to jen tvé přání, aby Tě alespoň nenáviděl(a)?

Když se ti bude chtít, zkus se smát,
zkus se zasmát sobě, všemu i všem ...
:-)

18.08.2009 08:53:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Úvaha? Spíše vyznání, vyznání z nejistoty a ne bez naděje...
***
Jiří senior

14.08.2009 10:20:00 | j.c.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí