Instantní člověk v prášku

Instantní člověk v prášku

Anotace: Když se cítím sám, tak jen přidám vodu. Jen to trochu zašumí. A už ho mám.

Už bych se nechtěl vracet do doby, kdy bylo nutné hledat konverzačního partnera na chatu.

(cizinec) čau, asl?
(já) ahoj, přeji krásný večer. Co je asl?
(cizinec) age, sex, location!
(já) aha, je mi 24, jsem kluk, nejčastěji jsem v Praze. Proč je to důležité?
* Uživatel se odpojil.

Jeden by řekl, že při sedmi miliardách lidí na světě, se milý člověk na povídání najde. Já už ale nikoho nehledám - mám člověka v prášku.

Pustím si hudbu, naliji vodu do rychlovarné konvice a nechám ji vařit. Jen to zašumí a člověk se usměje. Podívá se na mě a s naléhavostí v očích čeká, co mu řeknu. Je trpělivý a než se odhodlám začít, přemýšlí proč jsem si vybral právě tu hudbu která hraje a kouká po pokoji, aby o mě cokoliv zjistil.

Člověk z prášku ví, že každý je zajímavý. Je vždy milou společností. Naslouchá. Váží si druhého. Váží si okamžiku.

Jednou jsem si však nezkontroloval datum spotřeby. Musel být už tak dobrý rok prošlý, protože hned začal něco nespokojeně brblat o migrantech, příživnících a vůbec.

Hodil jsem ho do koše.
Byl tam spokojený.

V kredenci se naštěstí nějaký ten další sáček vždycky najde. A tak nezoufám, protože vím, že se my všichni lidé na zemi, už společně nikdy nebudeme cítit sami.
Autor Fík, 10.09.2016
Přečteno 584x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, Lighter, Philogyny1, Fany, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tahle se mi vždy líbí :-) Tahle úvažička :-)

05.05.2017 14:03:40 | SVĚTLO INSPIRACE

Hlasuji pro víc Tvé tvorby:-) Ko hlasuje se mnou?A tvořivost sama ozve se: " "Jááááááááááááááá:-))" :-)

19.03.2017 10:40:38 | Tvořilka Lenka

Migranti?, určitě by bylo fajn, kdyby každý z nás pomohl ještě Větší vstřícností, a to třeba, že bychom je mohli ubytovat ve svých chatách, a nebo v baráku, kde máme jeden pokojíček navíc.

25.09.2016 16:25:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Téma migrantů vůbec nebylo v úmyslu. To je zajímavé, jak se s trochou posedlosti dá najít nějaké konkrétní téma úplně všude.

Dva koukají na řeku. Mlčí a tiše jí pozorují. Ten jeden z nich na to řekne: "tyjo, ta řeka symbolizuje přítok migrantů do Evropy!". Ten druhý z nich je trochu tupější a tak na to řekne jen: "řeky Řekům!".

25.09.2016 16:31:54 | Fík

... , brblat o migrantech.No, nejsem asi takový poeta, zjevně jsem to špatně pochopil:-(.Ale zato můžu říci, že jsem již asi osvícen, jelikož jsem se velice zlepšil, dá se říci polepšil.Konečně jsem pochopil, že oné kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem, je správné, a také to potvrdil sám Velký Papeš v Polsku.Přijímejte uprchlíky ... atd.Africký kontinent je sice kapánek větší nežli evropský, ale pokud se uskromníme, jistě se sem všichni vejdeme.Buď zdráv citlivý příteli.

26.09.2016 08:52:37 | Jeněcovevzduchukrásného

Vy budeete jistě nádherný, živoucí Okamžik....ST...

10.09.2016 22:28:01 | Tvořilka Lenka

ST? :). Jak je to myšleno? :D

15.09.2016 21:35:21 | Fík

myslím jako dík ST - díky za vás :-)) a vyjádřuji tím supertip:-D

25.09.2016 15:42:35 | Tvořilka Lenka

ST - supertip, jakási obdoba like a Facebooku. Pokud se ti dílo líbí, můžeš dát tip. Pokud se ti líbí opravdu moc, můžeš dát supertip.
Počet tipů a supertipů je v té tabulce pod textem.

15.09.2016 21:41:42 | Elisa K.

Zvláštní :-)

10.09.2016 07:17:52 | Fany

ta poslední věta je na tom úplně nejvíc nejsmutnější.

10.09.2016 02:48:35 | Lagedama

Ach to ano.Tahle úvaha se mi tak vryla do paměti....Je to neuveritelne.

19.03.2017 10:43:48 | Tvořilka Lenka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí