Aťanův poslední politický příspěvek na Liter.cz

Aťanův poslední politický příspěvek na Liter.cz

Anotace: Chtěl bych se omluvit, že jsem proti vůli mnohých literáků využil Liter.cz, ale čísla mně dokazují, že internet je mocný nástroj, přes FB, blog, Liter a mail se mi podařilo oslovit přes 230 tisíc lidí.

 

 

 

Za socialismu jsem neměl rád komunisty (Charta 77), po roce 1989 politicko-ekonomickou mafii. Rekonstrukce státu před volbami přesvědčila většinu včera zvolených poslanců, kteří se podpisem zavázali mafii zakroutit krkem, viz:

 

 

Průhledné financování stran: 141

Elektronické majetková přiznání: 137

Smlouvy na internetu: 140

Odborné nominace do dozorčích rad: 128

Zákon o státní službě: 138

Nezávislé státní zastupitelství: 137

Průhledný legislativní proces: 138

Rozšíření pravomocí NKÚ: 135




Zdařilý "puč" jsme včera vydatně oslavili, ještě teď mi je na umření :-) Další průběh věcí příštích budu zveřejňovat už jen na blogu, FB, apod., včetně jmen jednotlivých poslanců, ...hlavně jak plní to, co slíbili.


Díky za dosavadní trpělivost. :)



 




.

Autor Aťan, 27.10.2013
Přečteno 1102x
Tipy 7
Poslední tipující: MARKO, Radhuza, Inna M., Amonasr
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Mám dojem, že dnes bys možná zvednul ruku i pro ten šílený nápad s prohibicí. :-)

27.10.2013 14:13:45 | Luky-33

...hned ti odpovím, ..jen co si na hlavě vyměním mokrej hadr... :)

27.10.2013 18:19:45 | Aťan

Tak to jsou zatím ta nejpodstatnější čísla z voleb, co vidím. Z tohoto pohledu jejich výsledek nevypadá vůbec špatně - škoda, že takto veřejnoprávní média informovat neumí, resp. nechtějí - přece jen jsou ještě příliš zahrabaná v mafiánských propletencích pod dohledem svých zpolitizovaných a zkorumpovaných rad.

I já patřím k těm spokojeným, dopadlo to líp, než jsem čekal. Voliči vypráskali kožich těm, kteří si udělali během více než dvaceti let z politiky především výnosný byznys pro sebe, a to včetně soc. dem., která doufejme tak nebude moci pokračovat v dalším nerušeném rozkrádání státu, jak si zřejmě její mnozí matadoři ještě před volbami společně s KSČM plánovali v naštěstí bláhově naději, že si jen prohodí koryta s dosavadní koalicí. Občanská společnost se probouzí víc, než se zdálo, a to je snad ta nejlepší zpráva z těchto voleb. Snad nám ten trend vydrží :-)

27.10.2013 11:06:46 | Amonasr

Josef - souhlas :)

Ještě jednou bych se chtěl omluvit, že jsem proti vůli mnohých literáků využil Liter.cz, ale čísla mně dokazují, že internet je dost mocný nástroj. Přes FB, blog, Liter a mail se mi podařilo oslovit přes 230 tisíc lidí.

Tady si dám pauzu, slibuju... jinde budu samozřejmě pokračovat :)

27.10.2013 11:36:07 | Aťan

To Ti Aťane gratuluju, to je skutečně víc než slušný zásah :-) A přiznám se, že mi třeba odkazy na Bla bla bla a Rekonstrukci státu taky pomohly při rozhodování, koho volit – nepochybně jsem nebyl sám.

Ani si nemyslím, že bys překročil nějakou únosnou míru s umísťováním těch věcí tady. Lidé, kteří tu píší a mají ambici se do té či oné míry považovat za umělce, by měli být ještě citlivější, než běžná populace, na různé nespravedlnosti tohoto světa. A chtě nechtě se tak nemůžou vyhnout ani společenským problémům, na něž se zadělává právě v politice. Myslím, že jsi zde stranil právu a spravedlnosti obecně , nikoliv slepě pseudolevici či pseudopravici (jiné než pseudo- už ani neexistují). Já mám kamarádky, kamarády a známé ze všech částí politického spektra (až na okrajové fundamentalisty), ale v jednom se vždy shodneme, že korupce a zneužívání moci k osobním výhodám do politiky nepatří a korytáři a mafiány ať už zleva nebo zprava opovrhujeme. A že se s každým neshodnu v náhledech na konkrétní optimální uspořádání společnosti, kvůli tomu se nefackujeme a dokážeme o tom spolu diskutovat a často i nesouhlasit. To je ale podstata demokratické soutěže – ne to mafiánské spolčování se za zády voličů napříč politickým spektrem (za velkohubých maskovacích slovních přestřelek), které se tu praktikuje po celou dobu od sametového převratu na všech úrovních a většině lidí, kteří nemají ty zákulisní informace, protože ony špinavé mesaliance zkrátka do médií až na vzácné výjimky neproniknou, to není bohužel zřejmé. A v tom jsi tu podle mne udělal kus dobré osvěty – názor si už pak mohl udělat každý sám. :-)

Takže za sebe Ti můžu jen poděkovat a před dalšími volbami si to doufám zase zopakuješ ;-)

27.10.2013 13:23:15 | Amonasr

díky Josef :) co bude, to bych nerad předjímal, ale vím, že se daly do pohybu síly mladých vzdělaných lidí, kteří mají velkou motivaci a chuť si státní správu pohlídat - hlavně bych vyzdvihl kluky: Jiří Boudal, Pavel Franc, Svatopluk Bartík... a další, samozřejmě nebudu jmenovat všechny, páč by mě mohl někdo praštit, že jsem někoho vynechal :-)) Nejsou líní vzít kameru + mikrofon, a v poslanecké kanceláři "grilovat" i ty největší grázly. Jsou skvěle argumentačně připravení - Václav Moravec by v Otázkách mohl jen záááávidět. :D

27.10.2013 18:18:51 | Aťan

To hlídání ještě bude hodně potřeba, když jsem dnes poslouchal, jak už Hašek se Škromachem byli kout pikle se Zemanem a haškovci se tak začali drát za kořistí směrem k vládním korytům - to pro novou politickou kulturu nic dobrého nevěští... ;-)

27.10.2013 18:32:58 | Amonasr

to máš pravdu, ale je tam ještě jeden rozměr - Bohumilu Sobotkovi hrozí kriminál nejen za MUS, ale i jeho propojení s čachry Martina Romana (ČEZ). Ten ve čtvrtek odstoupil ze všech funkcí, prý se bude starat o rodinu a filantropii :-)))) s jeho nakradenejma miliardama... chjo :D

Zeman asi o tomhle ví, a proto ČSSD varuje, aby nedopadli jako ODS s obviněným Nečasem. Hašek se hrne na křeslo premiééééra :) no, uvidíme..

27.10.2013 19:00:44 | Aťan

Dodatek: už je to tady, viz:

http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/poslanecka-snemovna/Bourlivy-prevrat-v-CSSD-Vedeni-strany-vyzvalo-Sobotku-k-rezignaci-291298

27.10.2013 19:21:51 | Aťan

Jo, už ho odkrouhli. Tak to se supi slétají na kořist závratnou rychlostí - bude to ještě mela. Jsem zvědavý, jak si s touhle povedenou partičkou poradí Babiš...

27.10.2013 19:35:26 | Amonasr

Bohouš se ještě cuká, prý o něm nebude rozhodovat jen 33členné vedení, chtěli ho vyhodit v poměru 20:13, ale on rezignaci nedal :-) politologové na to koukaj jako puci :)

27.10.2013 20:08:01 | Aťan

Politology teď nesleduju, ale nepověří nakonec sestavením vlády Zeman Babiše? Rozštěpená soc. dem. mu k tomu dává příležitost - i když s kým by ji pak sestavoval...? Anebo se Hašek se Zemanem domluvil, že Rusnokova "úřednická" vláda bude pokračovat dál až do příštích předčasných voleb a haškovci už mají za to slíbená nějaká výnosná korýtka...

27.10.2013 20:35:33 | Amonasr

no... já si teda tipnu, ať jsem za blbce - premiérem bude Hašek :)

ale Josef, ani jsem si neuvědomil další perličku - Rekonstrukce má ústavní většinu!!! dozvěděl jsem se to až z mailu, vůbec mně to netrklo, hernajs :D

..dokonce i aktuálně.cz o tom píšou, to je důvod na dalšího panáka, zítra je volno, že jo.. :)

http://aktualne.centrum.cz/domaci/volby/clanek.phtml?id=793852

27.10.2013 22:22:39 | Aťan

Ústavní většina mě těší, Hašek ale bude průser i pro tu ústavní většinu...

27.10.2013 23:31:43 | Amonasr

Hašek bude asi problém, tady je vyjádření Rekonstrukce:

Michal Hašek ovlivňuje hlasování o protikorupčních normách velmi častou absencí na schůzích Poslanecké sněmovny. Neúčast poslance je zásadní především při hlasování, kdy je nutné získat nadpoloviční většinu všech poslanců. Takovým případem, kdy Michal Hašek chyběl, bylo hlasování o zrušení anonymních akcií poté, co jej Senát vrátil s pozměňovacím návrhem a poslanci následně hlasovali o původním znění. Také se nezúčastnil hlasování pro změnu Ústavy ohledně rozšíření pravomocí NKÚ (tisk 351), kde je také nutné získat nadpoloviční většinu všech poslanců pro přijetí návrhu.

28.10.2013 09:17:03 | Aťan

No právě... :-(

28.10.2013 16:41:17 | Amonasr

Dodatek o puči v ČSSD

Kdo hlasoval pro Sobotkův odchod:

Vlasta Bohdalová, Petr Dolínek, Jaroslav Drozd, Lenka Fojtíková, Michal Hašek, Petr Hulinský, Milan Chovanec, Lenka Kadlecová, Martin Netolický, Roman Onderka, Irena Ropková, Jiří Rozbořil, Adam Rykala, Zdeněk Seidl, Radek Scherfer, Milan Urban, Jana Vaňhová, Zdeněk Škromach, Markéta Wernerová , Jiří Zimola

Kdo hlasoval proti Sobotkově odchodu:

Bohuslav Sobotka, Karel Březina, Richard Dolejš, Richard Falbr, Alena Gajdůšková, Petr Krčál, Hana Orgoníková, Jiří Petrů, Martin Starec, Milan Štěch, Petr Vícha, Václav Votava, Lubomír Zaorálek

28.10.2013 12:45:07 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí