Vrbětice a právo

Vrbětice a právo

Reakce politiků jsou důvěryhodné, asi jako současný zákaz setkávání nad dvě osoby.
Dělají okamžitý soud bez věrohodných informací, jen na základě dvou naprosto nedůvěryhodných osob, kterým zničehož nic důvěřují na 100 %.
Hamáček po sedmi letech zjistí, kdo stojí za výbuchem ve Vrběticích?!
Tím se ho či Rusů nijak nezastávám.
Ať je klidně vyhostí, ale řeknou alespoň přibližně uvěřitelné důvody.
A teď prosím tu pohádku o hloupém Honzíkovi.
Nebo radši tu o dlouhém (jak nebyl v KSČ), širokém s pihou(co dělal v Ráji), a bystrozrakém (co dřel v prognostickém ústavu).
Nebo tu o Jánošíkovi jak se s Koženým na Bahamách potkal.
Nebo o dědkovi co neudržel ruku s propiskou na stole.
Nakonec je pozdní hodina.
Děti už spí.
Tak můžeš i tu o bývalém premiérovi co vládl počasí v nečasu a pořídil si domácí sado maso salón.
Tolik pohádek co nám vymýšlí naší politici nemá na svém kontě ani Anderson s Boženou Němcovou.


Justice u nás patří opravdu k důvěryhodným institucím.
A tomu může věřit jen opravdu hodně naivní člověk.
Vždyť je přeci v nezávislých rukou placených tak, aby jí nebylo možné korumpovat.
Jak je vidět i nekorumpovatelnost má své meze.
A jinak bohatým měříme všem stejně.
A chudým těm taky.
Autor umělec2, 18.04.2021
Přečteno 272x
Tipy 8
Poslední tipující: mkinka, kudlankaW, kaše, Marten, Amonasr, Krahujec
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...je to šaškárna...tvářící se smrtelně vážně...mělo by tam být upozornění.. něco jako .."děti a důchodci mají doporučeno se na zprávy nedívat",aby se zbytečně neznepokojovali blbostma...;-)

18.04.2021 21:06:21 | Marten

Ahoj, děkuji za komentář

19.04.2021 18:12:09 | umělec2

Murmansk a právo:
Vyrazili jsme na besedu s dvěma penzisty, co nemají děti a jezdí po světě, kam se dá. Výživná byla i Kamčatka ale ten přístav to přebil.
Chtěl jsem se optat, maj-li tam i červený výlohy s holkama, krčmy s rumem a vůbec ostatní náležitosti, které by zahřály, v tom studeným a neútulným městě.
Asi i maj, tajně, ne pro tuoristy a terouristy. Pro místní, ostatní innostranci mají právo držet hubu, jak jsem pochopil, páč jde vo vojenskou garnizónu.
K tomu textíku. VK něco vyčenichá a dá do šuplíku, VKR čmuchá, kdo a pro koho a proti komu to vyčmuchal. Každej šuplíček má pákový efekt, jako na burze. Čeká se na tu správnou chvíli.

18.04.2021 09:43:30 | Lesan-2

Ahoj, děkuji za komentář

19.04.2021 18:12:29 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí