Prdíte ve vaně?

Prdíte ve vaně?

Anotace: Ze začátku to vypadá jao reportáž, ale je to úvaha=)

Proboha co je to za nevhodnou otázku?Paní se začervenala.Očividně byla v rozpacích.A nejen ona, i já.

V rámci školního úkolu jsme měli vyrazit do ulic a ptát se na jakékoli otázky.Chtěla jsem zvolit něco originálního, nic fádního, běžného, prostě něco, co jen tak neslyšíte.Na vteřinku jsem zaváhala, jestli můj nápad není příliš vulgární, ale hned mi přišlo na mysl, že je to přece přirozené.Obvyklá reakce trávicího ústrojí.A tak jsem sebrala všechnu odvahu a tázala se nepříliš nadšených lidí.Reakce mě překvapily.Rozpaky, úsměvy, uhýbání pohledů, ale i přímé pohotové odpovědi.Jedna starší paní mě však přivedla k uvažování.Po otázce opakovaně dělala, že jí nerozumí, dokonce řekla, že slovo ,,prdět” nezná.Pak mi došlo, jak moc je dnešní generace jiná.Ve všem.Otevřená k problémům tabu, náročnější a komunikativnější.A mnohem míň se čehokoli bojí.Velkou většinu dotázaných otázka nijak zvlášť nepřekvapila.Onu paní ano.Proč?Zaskočilo by to Vás?Svazoval ji stud nebo byla jen vychována v prostředí, kde ,,prdět” je špatné?Kde jsou ony hranice slušnosti a otevřenosti...Stále tabu nebo přirozený proces, který se dá respektovat?
Autor happyandhappy, 01.10.2007
Přečteno 402x
Tipy 6
Poslední tipující: Alžběta., Grafomanická MIA, wigi.sama, Duhová
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to teda obyčejné, fádní ani nudné není:D

11.03.2008 18:51:00 | Grafomanická MIA

Prdění je přirozené... a přesto když si prdnete hlasitě v nevhodné situaci se ostatní pohoršují... a přitom prdí každý... jen někdo má pech na ticho

02.10.2007 14:44:00 | TerA

na rovinu, prdět je celkem špatny. představ si situaci, že si hlasite prdnes na přijímacím pohovoru...

01.10.2007 20:27:00 | the_carrion

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí