úvahy asi každého znás

úvahy asi každého znás

Anotace: ...

Být sám sebou.Myslím,že tuto otázku či oznamovací větu,přání,řeší každý člověk. Co ta věta znamená? Četla jsem krásnou knihu Pane Bůh tady Anna. Je o výmečné malé holčičce.která věděla co to je být sama sebou. je to odhalení se,dání se životu,světu,lidem. Je to stát nazí u prostřed náměstí a necítit stud ale čistotu. Je to vyrčení otázky a odpovědi beze strachu,je to úplné otevření se,je to "mít se rád". Být "sám sebou a mít se rád" je totéž. Nebo ne? Když se namáte rádi,nemůžete být sami sebou.Pokud se na tuto cestu vydáte,tak věřte,že je dlouhá a strmá ale je krásná a je to cesta po které jdete celý život. Čím víc znáte sám sebe,tím víc si sebe vážíte a tím víc chcete poznat druhé. Jak chcete poznávat druhé,když neznáte sami sebe? To přeci nejde. Je to také o odvazežít a zapomenout na bezpečí a vrhnout se do náručí nebezpečí. Neboť to so je bezpečné je přízemní,fádní a všední. Ale nalí mesi čistého vína. Já mám strach a bojuju s ním,možná bych ho měla přijmout a nezamíšlet se nad ním. Mám strach ze svých strachů. Nelogické? Ne,logické,až příliš. Není tohle odvah? Odkrývat své nitro cizím lidem?
Pravdu každý skrývá v sobě.
Autor ANT, 28.02.2008
Přečteno 343x
Tipy 6
Poslední tipující: Agniezka, Bíša, Romana Šamanka Ladyloba, Glooaming, WAYWARD
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pěkné

23.03.2009 15:50:00 | Agniezka

Úvaha je to bezesporu kvalitní, ale - Beruško! oprav si tam, pls, ty příšerný hrubky a překlepy! To je nelidský!

20.03.2008 14:16:00 | Glooaming

Pravda se komentuje někdy těžce,komentuji:máš pravdu.

28.02.2008 16:58:00 | WAYWARD

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí