Můj život a myšlenky o něm

Můj život a myšlenky o něm

Anotace: Neberte to zas tak vážně. Někdy mám dojem, že mi hrabe a tohle je právě jedna z těch chvil. Ale o těchto věcech přemýšlím od malička a vrtají mi dodnes hlavou...

Nepřemýšlíte někdy o životě? Zkuste si někdy sednout do houpacího křesla a nechte se ukolébat jeho pohyby, stejně tak i myšlenkami, které se vám budou toulat hlavou...
Často mě napadá, jak je vlastně možné, že já jsem já. Jakto, že existuje něco takového jako je duše a jakto, že máme vůbec nějaké pocity? Proč je moje duše zrovna v mém těle a ne v jiném? Zajímalo by mě, jak působí má osoba na ostatní lidi. Protože oni mě vnímají jinak, než vnímám já sama sebe. Někdy bych si přála vcítit se do ostatních lidí.
Jak je možné, že dokážeme rozezat bolest, strach, úzkost a na druhou stranu i štěstí a radost? Je to snad jen nějaký složitý proces chemických reakcí? Copak to jsou jen chemické reakce? Copak něco tak krásného jako je např. zamilování může být jen chemická reakce???... Tomu nevěřím.
Autor ellie, 23.08.2005
Přečteno 464x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já si pokládám taky dost často podobné otázky.Život je složitý,ale může být i jednoduchý.Záleží jak ho člověk bere.
Docela rád si povídám o životě a o věcech mezi nebem a zemí.4lověk asi nikdy nerpzluští všechny otazníky,protože se budou dál objevovat nové a nové.

19.01.2007 22:34:00 | Kangarooh

Tak tomu věř chemie je všemocná.Pa Elis

19.09.2005 21:35:00 | elis

Máš ráda otazníky????? Zřejmě ano. Jenže pokud chceš zjistit něco víc a nejen slepě věřit, je třeba vyvinout větší úsilí a zkrátka dokázat, že je svět jinačí, než se na první pohled zdá!

01.09.2005 12:47:00 | Núrnen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí