Síla

Síla

Anotace: ....kterou ti nabízím, když tě tvá zrazuje...

Osud si s námi někdy nepěkně pohrává. Stačí jedna chyba a dokáže obrátit život naruby. V jednu chvíli jste plní života, radujete se z každé maličkosti a během okamžiku se dokáže všechno pořádně zvrtnout. A z nezávislého, ze života radujícího se člověka se měníte v bezmocného, závislého na pomoci druhých. Přesně to, co jste nikdy nechtěli.
Přesně to, co TY jsi nikdy nechtěl… Bezmoc, cítím jen bezmoc. Z toho, že nemůžu udělat nic, aby se ti ulevilo. Jen čekat a doufat v lepší zítřek…který stále nepřichází. Doufat, že když už nic, tak aspoň moje víra a síla ti pomáhá bojovat a porvat se s tím vším.
Síly dochází, ale i ten poslední zbytek bych ti dala, abys měl sílu dál bojovat a nevzdávat to.
Autor malý lachtánek, 18.02.2009
Přečteno 313x
Tipy 12
Poslední tipující: Bíša, Agniezka, prostěholka, Maro Deives, ni.va, Caracol, NikitaNikaT., hezule, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mluvíš mi z duše...naděje,ano...ta nám zbývá,když už nic jiného není...musíme být silní a nevzdávat se...nikdy...

06.03.2009 10:43:00 | Agniezka

Dostala jsi tolik síly,co uneseš.....nikdy né míň,ani víč,co bys nezvládla...

28.02.2009 23:59:00 | prostěholka

Nepociťuj bezmoc... Nevzdávej to.. seber všechnu svou sílu, energii, kterou on teď potřebuje... I když tě někdy přepadaj pocity bezmoci, nevzdávej se, nepodléhej tomu, i když je to těžký... On zvítězí.. Věř...

19.02.2009 15:09:00 | Caracol

Aj pouhá vteřina udělá velikou věc...

19.02.2009 13:45:00 | NikitaNikaT.

ty mi vidíš do hlavy? :-)

18.02.2009 22:25:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí