Asi čas

Asi čas

Říká se, že když se stane něco hrozného, že to chce čas. Ale proč mám najednou pocit, že se úplně zastavil nebo že utíká strašně pomalu?
S ubíhajícím časem mi nepřijde nic lepší, usidluje se ve mně čím dál větší prázdno. Prázdno po Tobě. Dává mi jen možnost stále víc si uvědomovat, co se stalo, že se to opravdu stalo a že se to už nedá vrátit zpět.
S časem se i lidé mění, nic už není jako dřív a člověk začne zjišťovat, že si na kamarády jen hráli a v těžkých chvílích se otočili zády. Pro jiné je jen příčinou jejich bolesti.
To nic nezmění na tom, že Ty už tu nejsi a podle mnohých, já jsem tou příčinou.
Autor malý lachtánek, 25.02.2009
Přečteno 427x
Tipy 14
Poslední tipující: Bíša, NikitaNikaT., Agniezka, R., prostěholka, jedam, Maro Deives, 6thSun, floreciente, Caracol
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to napsané fakt pěkně :) Čas je něco, co neovlivníme, něco, co nám dává a bere šance a vždy dokáže překvapit.. otázkou zůstává, jestli příjemně.

14.03.2009 19:03:00 | ONEwithoutFACE

Je těžké poznat pravdu, je někdy těžké uvěřit... lidem.

11.03.2009 12:39:00 | NikitaNikaT.

také mam prázdno po jednom člověku...ale věřím,že vše se děje tak jak má,a že na nás čekají nové,lepší zítřky..:)

06.03.2009 10:44:00 | Agniezka

Čas je hojivý lék a ty se uzdravíš.Nesmíš lpět na ničem a na nikom.Jen si z toho všeho ber pravdu a poznání,pochopení....
každého,koho potkáš,máš potkat.Je těžké pochopit,že spíš ten,co ti ublíží,ti vlastně pomůže nejvíc.Kdybys byla jen a jen štastná,usnula bys na vavřínech a nerostla bys.A že ty vyrosteš hodně vysoko...

28.02.2009 23:57:00 | prostěholka

Někdy to může trvat opravdu dlouho než zapomeneme (respektive se smíříme). Každý člověk má tyto časové úseky jinak, ale věř, že i tobě se jednou rozprostře v duši klid (po tom co tě zranilo) a nelekej se, že to budou třeba i roky...

26.02.2009 08:07:00 | floreciente

můj pocit z díla je, že si možná bereš na zodpovědnost, něco, za co nemůžeš a jak se zdá okolí ti to 2x neulehčí

26.02.2009 05:33:00 | Romana Šamanka Ladyloba

použila bych jeden citát:"Hledáš-li pravdu, nedívej se dál než k svému srdci..."
a když se podíváš do svého srdce,vidíš tam, že on byl s tebou štastnej... vidíš tam lásku, porozumeni, souznení co bylo mezi vámi... vidíš tam, že jedinou příčinou, kterou jsi kdy byla, tak to je příčina toho, že jeho poslední dny byli naplněné štěstím s tebou....
všechno chce čas, ale ne proto, abychom zapomneli, ale aby přesla ta hrozná bolest. smutek zustane.. smutek, že milovaná osoba tady už není.. ale víš, že on by nechtel, aby ses trápila.. jeho část zustane navždy v tobe, v tvém srdci, v tvé mysli.. a díky tomu tady bude pořád s tebou, ve vsem co deláš...tu část máš v sobě navždy obsaženou a bude te provázet na ceste životem

25.02.2009 22:35:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí