Výčitky

Výčitky

Bolest a výčitky…mí věrní společníci. A nevím, jak se jich zbavit. Sama pořád musím přemýšlet o tom, co se stalo. A bolí mě bolí smýšlení lidí, ve veselých chvílích velcí kamarádi a teď, když je zle, se obracejí zády nebo jsou plní výčitek. To je možná ještě horší…Že nosím jen smůlu…No a já si naivně myslela, že jsem někomu přinesla trochu radosti, lásky a štěstí…Ne smůlu… Když to slyšíte pomalu každej den, srážíte se s vyčítavými pohledy, začnete o tom víc přemýšlet. Co když je to pravda…?
Už nevím. Hledám dveře, kterými bych mohla tomu všemu utéct, ale všechny jsou zamčené.
Autor malý lachtánek, 28.02.2009
Přečteno 489x
Tipy 14
Poslední tipující: Bíša, Agniezka, NikitaNikaT., Simísek, ni.va, floreciente, Caracol, vílí křídla.., jedam, prostěholka
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tip.

25.11.2009 15:51:00 | Bíša

ty jo..fakt se ti to povedlo...

18.03.2009 10:03:00 | Agniezka

Je dobré mít jednoho, bo pár přátel... ať už žen, či mužů, kterým bys mohla psát, vyprávět... kteří budou naslouchat a aj když nebudou mět co poradit, budou mít vždy pochopení...

11.03.2009 12:43:00 | NikitaNikaT.

Hlavně nevyváděj hlouposti a drž se... Smůlu nenosíš. Ty nic neovlivníš, může za to osud, a vlastně ani nemůže...

08.03.2009 10:33:00 | Simísek

Posílám Ti malý virtuální klíček na velká opravdická trápení. Taky se mi stalo něco podobného, chápu Tě. ***

04.03.2009 17:47:00 | ni.va

týý jo, myšlenky se mnohdy zhmotňují to je hláška dne :))

že se mě jich teda ještě moc nezhmotnilo ;)

jinak se opravdu na ostatní vykašli, jdi svou cestou a hledej sebe, nežij pro ostatní, žij pro sebe. :)

01.03.2009 19:25:00 | blue

Když si budeš myslet, že nosíš smůlu, tak ji třeba opravdu nosit budeš!!! Pozor na myšlenky, byť se zdají být jen myšlenkami, mnohdy se zhmotňují.

01.03.2009 18:29:00 | floreciente

nabízím klíč od těch zamčenejch dveří...

a to, co ti lidi říkak, je jen prachobyčejná závist... díky tobě byl šťastnej, a ty to víš moc dobře... poslouchej co ti ríká tvoje srdce a né náký zabednění ubožáci, který se ti snaží neco nalhat.. dyt oni tomu vubec nerozumí, nechápu a ani nepochopí s jejich sebestředností a malichernýma starostma ... takovýhle lidi jsou vsude, bohužel.. ale nenech si od nich vzít ty vzpomínky na to krásný, na štěstí a lásku, co jste prožili... oni za to nestojí...

01.03.2009 17:10:00 | Caracol

hele vybodni se na nich
a hledej jinde ...
poznáš 4 dohody ?
(třeba tady http://www.osud.cz/hledajici/detail.php?id=1455&action=kniha)

První dohoda: Nehřešte slovem. Hovořte jako osobnost. Říkejte jen to, co si myslíte. Vyhýbejte se užívání slova proti sobě nebo k pomlouvání druhých. Užívejte sílu slova ve jménu pravdy a lásky.

Druhá dohoda: Neberte si nic osobně. Nikdo nedělá nic kvůli vám. Co druzí říkají a dělají je projevem jejich vlastní situace a snů. Když budete imunní proti názorům a činům druhých, nestanete se obětí zbytečného utrpení.

Třetí dohoda: Nevytvářejte si žádné domněnky. Nalezněte odvahu klást otázky a vyjádřit, co skutečně chcete. Komunikujte s ostatními tak jasně, jak jenom dovedete, abyste se vyhnuli nedorozuměním, smutku a dramatům. Pouze touto jedinou dohodou dokážete zcela změnit svůj život.

Čtvrtá dohoda: Dělejte vše tak, jak nejlépe dovedete. Vaše činnost se mění od okamžiku k okamžiku; bude vypadat jinak, když jste nemocní, než když jste zdraví. Dělejte však za všech okolností vše, jak nejlépe dovedete, a vyhnete se zbytečným soudům a lítosti.

01.03.2009 00:02:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí