CHOZENÍ S KLUKEM

CHOZENÍ S KLUKEM

Anotace: lidi ... ruku na srdce ... že 80% vztahů končí právě takhle ??

Chození s klukem, se dělí čistě na 7 týdnů.

1. TÝDEN - Kluk je z nás úplně unešený, dělá pro nás první poslední ... to jsou zlatý časy.

2.TÝDEN - Přemítá, jestli udělal správně, když s námi začal chodit a na jeho chování se to značně projevuje. My se obvykle snažíme ještě víc ho laskat, protože hledáme chybu jen a jen v sobě.

3.TÝDEN - Už si s námi užil dost na to, aby ho něco nadále bavilo. My se snažíme o to víc být dokonalé, ale marně, kluk toho pouze využívá.

4.TÝDEN - Začíná se velmi ,,nenápadně" poohlížet po ostatních dívkách, ať jsou to naše kamarádky či příbuzné, jeho svědomí je čisté.

5.TÝDEN - Prostě nás podvede.

6.TÝDEN - I přes zatajování se o jeho špinavosti přesto dozvíme a ty odvážnější z nás jim nakopou pr ........ pozadí.

7.TÝDEN - Po vší té bolesti, co nám způsobil, ho nakonec pošleme k vodě.

A z toho plyne otázka: STOJÍ TĚCH ŠEST TÝDNŮ BOLESTI ZA JEDINÝ TÝDEN ŠTĚSTÍ ?

A kladu vám též otázku druhou: NENÍ LEPŠÍ MÍSTO CHOZENÍ S KLUKEM USPOŘÁDAT MEJDAN S KAMARÁDKAMI ??
Autor AyA Ones, 02.03.2009
Přečteno 958x
Tipy 6
Poslední tipující: PIPSQUEAK, PoeziGirl, Romana Šamanka Ladyloba, 6thSun
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá úvaha...*:) Ale záleží hodně na povaze člověka, takže bych netvrdila, že milostný vztah, trvá třeba sedm týdnu. Za rozchod můžou, skoro vždy oba.

21.08.2010 09:12:00 | PIPSQUEAK

Je!:-)

02.03.2009 13:47:00 | 6thSun

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí