Pro Caracoláčka

Pro Caracoláčka

Anotace: Opravdový přítel je ten, kdo přijde jako první, když celý svět odejde.

Opravdový přítel jen ten, kdo přijde jako první, když celý svět odejde.
Je to pravda a já sem vděčná, že jednoho takovýho mám. Zůstala jsi nejen když byla sranda, ale i teď, když je nejhůř. Zatímco jiní se otáčeli zády, byla jsi to Ty, kdo mi dodával sílu a kdo mě podržel a snaží se i teď, kdy mám pocit, že už to nezvládnu. Nikdy Ti nezapomenu, jak jsi mi dodala odvahu a popostrčila mě a já díky tomu strávila ten nejkrásnější měsíc po dlouhý době. Moc si toho vážím a děkuju. Seš výjimečnej člověk, kterých na světě neběhá moc a jsem moc ráda, že Tě mám. A moc Ti přeju, aby se aspoň k tobě zase vrátilo štěstí a ty byla moc šťastná.
A věř, že tu taky vždycky budu pro Tebe…
Autor malý lachtánek, 03.03.2009
Přečteno 349x
Tipy 11
Poslední tipující: Bíša, Agniezka, NikitaNikaT., Kapka, Simísek, Lilly Lightová, Caracol, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

TO NikitaNika: Jj, máš pravdu, zaslouží si mnohem mnohem víc a já jí to moc přeju, zmíněno není vše, ale snad to ví..

11.03.2009 12:56:00 | malý lachtánek

Moc hezké, ano, tenhle človíček si zaslouží mnohem víc, než zmíněno... ST! též mlčky sedím a znovu pročítám... další slůvka netřeba.

11.03.2009 12:47:00 | NikitaNikaT.

Já posílám také pozdrav Caracolce:)

08.03.2009 23:44:00 | Simísek

Skvělé...

06.03.2009 11:37:00 | Lilly Lightová

děkuju... nemám slov, ale slova jsou stejně někdy zbytečná.. tak jen dojatě sedím a mlčím...

05.03.2009 23:15:00 | Caracol

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí