Dnes je pozdě

Dnes je pozdě

Anotace: Prosím jen o tichou modlitbu za duše, které bloudí, aby našli boží náruč. A taky za ty co tu zůstali a nesou svůj kříž těžší o ten ...

Dnes jsem se dozvěděla o smrti chlapce. Protože jsem ho viděla jako miminko, dotkla se mě jeho smrt.
Hlavou mě běžely myšlenky co se asi stalo. A jak bolestivé je to pro jeho maminku, sestry, otce.
Ano žil v rodině, která byla velká a na pohled by se zdálo, že snad šťastná. Měl vrozenou viditelnou vadu a tak musel snášet buď soucit nebo úšklebky a ponižování.
Pro ten nejzoufalejší čin se rozhodl včera.
Nikdo nebyl kdo by ho zastavil. Uprostřed města předevšemi se pověsil na stromě.
Každý den je kolem nás spousty zoufalství, někdy může pomoci to , že někoho vyslechneme a pohladíme.
Ale spíše si raději nevšimneme, vždyť máme svých problémů dost, tak proč bychom se měli ještě starat o cizí.
Jak velká byla jeho bolest?
Jak velká je bolest těch, kteří dnes, zítra přijdou o někoho blízkého.
A někdy stačí tak málo a....
Autor Lady L, 04.06.2009
Přečteno 472x
Tipy 22
Poslední tipující: topící se sníh, ilona, Andělská holka, vodnař, TAORA3, Radek.oslov.Šafárik, NikitaNikaT., Romana Šamanka Ladyloba, Íá, Sleepwalker, ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úšklebky, či slovní ponižování můžou na psychice člověka napáchat mnoho škod. Citlivé osoby to musí prožívat dvakrát tolik.

Je až hrůza, jak jsme někdy bezohlední, protože aniž bychom to vnímali, nevědomky šikanujeme občas taky.

27.10.2009 16:57:00 | Andělská holka

jsi z lásky zrozený
žij proto tak
by cesta nebyla poslední
až opona stáhne katafalk

život je návštěva jež má dát smysl

21.10.2009 13:40:00 | vodnař

život je cesta,
a smrt je brána
kam ?
Každý věří v něco jiného
v co věří to se mu prý i stane
osvícení
vědí, sdělují, ale každý dokáže jen omezeně
vyjádřit to co mu bylo ukázáno

08.09.2009 15:57:00 | Lady L

myslim si ze TAOg ma pravdu.zivot opak nejspis nema.protoze ikdyz si predstavime napriklad raj ktery by mohl byt po smrti,jak se tam prochazime a radujeme,porad tam zijeme.muzeme se ta hybat,dychat,milovat.a to ze lpime na zivote je taky pravda.avsak tim ze to ,,oplacneme,, virou v reinkarnaci neni pravda.teorie reinkarnace je zpusob pochopeni zivota a smrti.ale nezapomente na to,ze zivot pochopime jen kdyz ho pozname.stejne tak vsak pochopime i smrt jen v pripade,ze ji pozname.

04.09.2009 13:03:00 | Ičnisan

Promiň za chyby v psaní,píše tady blbě klávesnice.

03.09.2009 09:36:00 | Weylin

Víš co je zvláštní? Smrt je pro všechny jistá-i když si myslím že lepší slovo je změna-lidé trpí nepředstavitelným způsobem kdzž jim odejde někdo blízký,někteří se začnou utěšovat vírou v nebe,Boha.reinkarnaci atd,atd.Prostě tu zajímavou věc zvanou smrt zaplácnou nějakou útěchou a rychle od ní utečou.Ale nikdo,nikdo i když bude trpět sebe víc,se nepokusí pochpit co smrt vlastně znamená.aaOpravdu je smrt opak života?Může mít Život opak? Nebo opakem smrti je narození a Život žádný protiklad nemá,je je? to co způsobuje lidské utrpení není možná smrt ale lpění na tom co nazýváme život.Nechcem připustit změnu a chceme mít všechno na pořád,ale Život je věčná změna,zastavení není možné-základní vzorec Života je ZMĚNA.Problém jsme my ne smrt,naše umělá entita zvaná EGO.

03.09.2009 09:34:00 | Weylin

Je bobre vyslechnout nekoho,kdo ma problemy.Tim se mu ulevi a kdyz uvidi ze se o jeho problemy nekdo zajima,bude mu lip.Bude mit chut ty problemy resit protoze bude vedet ze v tom neni sam.A kdyz to bude vedet,bude mit chut zit.I jednim vyslechnutim a jednou dobrou radou muzeme zachranit zivot.Dekuji za tvou uvahu...

16.08.2009 10:35:00 | Ičnisan

to sdělení,nění povzbudívé,ale i to se děje,a nikdo tomu nemůže zabranit,tak alespoň vzpomínku.

07.07.2009 15:52:00 | Radek.oslov.Šafárik

to zdělení,nění povzbudívé,ale i to se děje

07.07.2009 15:51:00 | Radek.oslov.Šafárik

Někdy opravdu stačí jen naslouchat... lidé, jež svádějí boj s velikou bolestí, nehledají pomoc, protože nechtějí přidělávat starosti ostatním. Tutlají to v sobě, až se to všecko nahromadí... potom... děj se vůle boží.

Někdy ovšem lidé neslyší, bo nechtějí slyšet. Vnímají jen sami sebe a okolní věci... ty se jich netýkají. Jedou sami za sebe, za svou rodinu a nic víc. Cizí jsou pro ně cizí. A přitem by postačilo tak málo, malučko, aby jeden lidský život... byl prodloužen.

05.07.2009 16:22:00 | NikitaNikaT.

Lidský život ztrácí na ceně.Jako vše,čeho je hodně.

12.06.2009 10:23:00 | Íá

Je to tak. Pomůže to tady? Psát o tom? Snad jo. Jen aby to byl správný hřbitov a správný hrob. Přál bych si to.

07.06.2009 17:09:00 | Sleepwalker

Příliš málo...

06.06.2009 22:52:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí