Roztržitost

Roztržitost

Anotace: Fakt o mně.(esej)

Jsem učitelka a JSEM roztržitá. Jistě znáte ty úžasné staré filmy o roztržitých kantorech - a těm bych mohla velet! Vím, teď vás napadne, že přeháním, nebo se vytahuji, ale je to hořká pravda. Jsem prostě hrozně roztržitá.

Když potřetí během deseti minut uháním dvě patra do sborovny tam a zpět, žáci mají radost! Hlasitě mě povzbuzují a měří mi čas. Někdy, když ředitelka číhá, trhám rekordy. To pak mám aplaus a jsem chvíli slavná.

Má sláva se odvíjí od toho, co zrovna nesu (tedy, co jsem původně přinést chtěla, ale zapomněla). Nesu-li opravené diktáty, fan klub je velmi úzký, vracím-li se pro papíry na písemku, nefandí mi vůbec nikdo a rekord není vítán nadšeným potleskem. Zato když jdu zjistit datum školního výletu, jsem oblíbená! (Jak mě mrzí, že školní výlet je jen jednou ročně!)

Tuhle jsem se nějak "polepšila" a týden (fakt TÝDEN!) jsem se pro nic nevracela. Školou se to rozkřiklo a já viděla v očích svých žáků vždy po příchodu do třídy takové nadšené očekávání. "Tak konečně jsi je nadchla pro dějepis," říkala jsem si blaženě a blábolila o úžasné době přemyslovské.

A pak to přišlo - já zapomněla mapu! Klima třídy se výrazně změnilo, dětem hrály v očích čertovské ohníčky a já pochopila - ne pedagogické mistrovství, ne úžasní Přemyslovci, ale moje roztržitost byla příčinou!

No a od té doby si dávám pozor, abych vždycky něco zapomněla ve sborovně. Jsem totiž úžasná, protože jsem roztržitá!
Autor hloubavá, 05.05.2011
Přečteno 556x
Tipy 35
Poslední tipující: strawbery, Javavia, Lamorte, zvířenka, Divoženka1, Findë, Jeněcovevzduchukrásného, enigman, Lea Aura, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Něco mi to hodně připomnělo...viz moje básnička o roztržitosti.
4lověk to musí brát s nadhledem:-)))

29.05.2011 20:53:00 | Javavia

Není důležitý,co děláme,ale jestli jsme v tom dobří...:-)) O Tobě nepochybuju,je báječné přiznat si vědomí vlastní nedokonalosti a ještě se na tom odpalovat...já zas všechno vířím a když mi do toho není, tak se všem okolo zdám nemocná...některé vlastnosti k nám patří,tvoří nás a jsme podle nich k nalezení:-)) Jo a pančtelko, já dostala za zapomínání a roztržitost a nepozornost dokonce dvojku z chování(tedy jen do té doby,než mi naši v 5 třídě řekli pravdu,že to mám za napodobování zástupkyně ředitele:-)))takže tak,roztžitým profesorůma učitelkám zdar!

16.05.2011 11:38:00 | zvířenka

Není důležitý,co děláme,ale jestli jsme v tom dobří...:-)) O Tobě nepochybuju,je báječné přiznat si vědomí vlastní nedokonalosti a ještě se na tom odpalovat...já zas všechno vířím a když mi do toho není, tak se všem okolo zdám nemocná...některé vlastnosti k nám patří,tvoří nás a jsme podle nich k nalezení:-)) Jo a pančtelko, já dostala za zapomínání a roztržitost a nepozornost dokonce dvojku z chování(tedy jen do té doby,než mi naši v 5 třídě řekli pravdu,že to mám za napodobování zástupkyně ředitele:-)))takže tak,roztžitým profesorůma učitelkám zdar!

16.05.2011 11:29:00 | zvířenka

O učitelkách se říkalo a snad i říká, že jsou k...., ale po Tvém čtení bych to poopravil, né vždy je to pravda, ba naopak!Teď chápu proč Tě mají děti rádi :-)

09.05.2011 23:06:00 | Jeněcovevzduchukrásného

takže blondýna s černou botou...

07.05.2011 00:53:00 | enigman

jsi opravdová a to je devíza všech devíz,protože děti jsou taky takové:-)

05.05.2011 22:59:00 | Mbonita

Ano, jsi ú.ž.a.s.n.á!
a vím to od prvního okamžiku
Tvého přístupu k dětem i rodičům

a dál: jsi taky p.ř.e.k.r.á.s.n.á
a já už nikdy nepřestanu volat slova díků
prostě se přidávám k Tvým příznivcům a voličům :))

mám Tě tak MOC ráda!!

05.05.2011 18:46:00 | šuměnka

No jo, studenti se baví:).A nebo mají třeba culíky, že bude o chvilku kratší hodina, když se pani učitelka musí vracet pro pomůcky:).

05.05.2011 15:55:00 | CULIKATÁ

Paní učitelko krásně podané, ještě teď se usmívám, děkuji ...

05.05.2011 15:43:00 | kasparoza

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí