Život za to stojí...

Život za to stojí...

Anotace: ..rozpoležení mé včerejší nálady.. ..můžete k tomu klidně napsat i svůj názor / komentář..

Máte také někdy pocit, že jste se špatně narodili nebo snad, že jste se neměli narodit vůbec? Ale proč to?!
Někdy se nám v životě daří a tenhle pocit jde stranou, ale když se stane opak a něco se nepodaří, hned by jsme se radši narodili v jiné době a nebo radši vůbec, protože život nám najednou nestojí za nic ( jak jsem několikrát slyšela a sem tam i sama zažila ). Ale proč tohle?! Každý jsme tady, protože tu prostě být máme. Proč tomu bránit? Smiřte se s tím všichni a hlavně vy, kteří by jste se životem nejradši sekli! Život stojí za nic, ale proč?! Ptali jste se na to někdy? My si ho totiž takový sami děláme! Už od mala žijeme a to co uděláme ( ať už je to dobré, či naopak ), se s námi táhne naším životem. My si "steleme". Vždyť; od mala do nás starší hustí, jací bychom měli být. Oni nám radí, abychom se nemuseli často cítit, jako bychom tu neměli být a nebo abychom se necítili, jako se možná často cítí oni. Ale copak my je posloucháme?! Myslíme si radši swoje a na wětšinu jejich rad, na který bychom neměli kašlat, prostě kašleme! Pak to ale sami poznáme...
Všichni do jednoho se tu poddáváme trápení, neúspěchům, depkám,....ale proč?! Vážíme si pak víc štěstí? Je to možné. Ale proč se necháváme tolik vykolejit, když se něo nesvede? Proč v tu chvíli vlastně ztrácíme naději a chuť do života? Vždyť život stojí za to žít!
Možná píšu nesrozumitelně, a proto radši budu končit.
Všechno, pro co se trápíte, má svou cenu a vy si musíte uvědomit, jakou to má cenu pro vás. Ale i tak - nebude mít větší cenu než život! Existují citáty typu "Láska je víc než život" nebo "Za opravdového přítele život svůj položíš", ale nelžeme si - jen málokdo by to vážně udělal. A i tak - bez života přece nemůže být ani přátelství, ani láska, ne?
Proto; ať už vás trápí cokoli a jakýmkoli způsobem ( hodně, málo ), přetrpte to a žijte!
ŽIVOT ZA TO TOTIŽ STOJÍ!!!
Autor Karlička, 06.11.2006
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Hodně optimistická úvaha, to se mi líbí!:) Nemám moc ráda řeči o sebevraždách a o tom, že život je jen cesta bodláčím, takže tvoje úvaha je příjemná změna:) Život je pes a je prostě psina ho žít ... :)

17.01.2008 18:56:00 | Grafomanická MIA

Život je vlastně taková zahrada s květinami a ty nejhezči jsou růže,ale když ji utrhneme aby jsme si přivoněli píchneme se o ni....
Někdy za to,co se stane nemůžeme,ale faktem je že z 90% za to ten člověk může.
Život není jen krutý a boj,jak to prožívám ve svých úvahách a básních,je to i něco krásného a mžeme v něm i něco dokázat...
Někdy to ovšem nejde jsou k tomu různé důvodypročnení pro nás krásný...to je těch zbývajících 10%.Člověk někdy mu brání v krsném životu i jiní lidi,nnež on sám.
Třeba rodiče,nějakej člověk ve škole,kterej šikanuje atd.
Teď jsem,ale mluvila o dětství.Až bude zase ten člověk dospělý může si vzít haj*la mannžela/manželku i když většinou jsou to chlapi a nemůže z to jak má zpackanej řvot,protože se před svatbou přetvařoval/přetvařovala.
Nebo im může dělat problémy v žiotě šéf v práci.Nebo to,že tu práci vůbec nemohou sehnat.
Ale vždy se za to nemůže jsme tí mhle komentářem chtěla říct.Aůe máš to krásě napsané:-)

23.11.2006 09:50:00 | Dušekteráztroskotává

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí