Úvahy z metra 1

Úvahy z metra 1

Anotace: ..cestou

..ani se nemusím dívat od odrazu v okně....vím jak vypadám..je to p e r f e k t n í , čtu si EKONOM jen lehce se dotýkám stránek přes černé rukavice, bundu na zip s jemným vzorem do pasu jsem vybíral perfektních 30 minut..slušela...... i z profilu.
Pankrác..jedna stanice před výstupem, časopis schovám do tašky LV, jak jinak, vyndavám svůj i phone, kontroluji kontakty...přijaté sms, a čistotu displeje...nasadím si pečlivěji své brýle....a těsně před výjezdem z tunelu ještě zkontroluji svůj pohled..v zrcadlení okna..."Nenaklánějte se z oken, nebezpečí úrazu!!"....černo kabelů v tunelu mi poskytuje bezchybný odraz...a ano, je to p e r f e k t n í.
Večer...na stole budou vyleštěné skleničky na víno...bílý ubrus, tak jak to mám rád, moje přítelkyně vypadá dokonale, je dokonalá v posteli...dívá se na ní dobře..zapadá do interiéru..olíznu si rty jazykem a vnitřně se usmívám....navenek nikdy...kolem úst se pak dělají vrásky navíc s úsměvem na rtech nevypadám p e r f e k t n ě ...ONA se taky neusmívá....plníme potřeby, vyhovuje nám to..je mi jedno že je se mnou pro prachy...pro mě je to p e r f e k t n í.

Přemýšlím že si pořídím psa, na hlazení bude účelný...
nejdůležitější je zachovat si pocit toho prázdného klidu uvnitř...dokonalost...Omegy na zápěstí....zásadně jezdím metrem..rozhlížím se po nedokonalostech ostatních

můj odraz....v jejich očích...je dokonale

...p e r f e k t n í...
Autor Noc17, 23.02.2012
Přečteno 435x
Tipy 21
Poslední tipující: V.N.Losinský, te.re., poeta, Radhuza, Ejí, Zazuy, ewon, Mbonita, Špáďa, Marco, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

píšu - perfektní!.....ale tomu by čtenář Ekonomu nerozuměl...

16.07.2012 07:33:14 | te.re.

...až mě z toho mrazí. ST

20.05.2012 22:55:48 | Radhuza

mrazivé. Mrazivé je to jak obsahem,tak dobrým psaním,které atmosféru přeneslo na čtenáře.

20.05.2012 10:59:36 | kočkopes

děsivá úvaha, avšak mnohem děsivější pokud je to pravda

26.02.2012 16:45:13 | Zazuy

čtu sám život...

ST

24.02.2012 20:52:37 | Mbonita

Takovýho by měla žena vypustit z hlavy... chtěl jsem napsat ještě, "pokud se již neusídlil v srdci", ale to je blbost, takovej do srdce prostě nemůže vlízt...

23.02.2012 15:05:32 | Špáďa

Čiší z nich chlad ... jak pohled na pustou krajinu ... je to i odraz jejich srdcí? Nebo jen dokonalá kamufláž vlastního já?

23.02.2012 11:26:36 | Jiparo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí