Závislost

Závislost

Anotace: ..je naše společné břímě!

 

Nebudu ti kázat chlapče, jak je to strašně špatný a ať bojuješ, atd..

Stejně si to vpálíš za nejbližším rohem a nějaký pindy ode mě necháš odpařit společně s tím kouřem, až to budeš rozpouštět... řeknu ti jen, že:

 

Vím, co to je...

 

Je to jak ta holka - s očima z jedlých kaštanů žíhaných tmavou čokoládou, jejichž jedlost padá s hořkostí fermeže, kterou jsou natřeny, aby se v jejich lesku následně odrážel jiný, než tvůj odraz – která se ti tak strašně líbí, a kterou vidíš pokaždé jen odcházet krokem, co je oddanému psu, kterýho jsi našel odvrženýho v jedný ze zákrut serpentin, co se tak často a rády opakují, vlastní, když se přisírá k, až nezdravě sebevědomýmu kroku toho tlustýho, škaredýho cápka z druhýho patra, jak má ještě ke všemu, proti tobě, trojnásobnej plat (je tudíž 3x víc sexy, než ty..).

 

Doga, jdoucí jak piraňa ti po noze, protože na ní cítí zbytky odéru parfému svobody (ano, ten, co má tak krátké trvání – o to víc ale fetí..), který jsi nafasoval v dárkovým balíčku od nějakýho šmejda, po úspěšném přebrodění svýho Pádu do injekčních stříkaček, kde když klopýtneš na nějakém oblázku z minerálu abstinitu, či snad šplouchne vyšší vlnka, zanechává ti vpichy návratu, čím dál blíž tvýmu velínu, plnýmu zhovadilejch inženýrů, co si zaplatili tituly..

 

Jak stará babička Boženka, za níž se vždycky rád vracíš, abys ochutnal její !nepřekonatelné! palačinky s domácí ostružinovou marmeládou, po který by ses vždycky mohl utlouct, aby ti četla pohádky, který uměla líčit s vervou jí vlastní, aby tě houpala na kolenou, aby si s tebou hrála, aby……aby pak nakonec vždycky padla únavou do postele, protože už je hodně stará a do noci si s tebou nikdy hrát nevydrží, proto jí další den, kdy se k ní zase vracíš, dáváš tabletky na únavu, který jí sám předepisuješ a ona je ochotně polyká a polyká, až nakonec jednoho krásnýho dne umírá, protože její starý tělo už zkrátka takovej nápor nemůže vydržet. Jenomže ona neodchází! Najednou zjistíš, že její tělo bylo jen kokonem monstra, který čekalo přesně na tuhle chvíli a tehdy si vyměníte s „babičkou“ role a tabletky musíš polykat ty! Po tunách..

 

Je to zkrátka to, co popisuješ jedním dechem a tak lehce – jak chcal bys to rovnou uchem z hlavy na papír (monitor)- protože je to tak přirozený! Závislost je přirozená jak tělu, tak i mysli (nikoli duši), je v každém a nemusíš pro ni šmátrat kdesi v hlubinách svých pilinných zásob, slepujících se kanagomem ze sentimentálních tub, v pelety, co ucpávaj podavač tvýho kotle, v němž už pak není, co by hořelo..

 

Takže až se příště budeš zase třást, skrčenej v koutě, vzpomeň si na nás, na všechny, jsme v tom s tebou, jenom si nenosíme ty své v lahvičkách, ale ve: flaškách, cigaretách, v milovaných lidech, v nenáviděných lidech, v lidech, které neznáme, v zálibách, ve zvířatech, v PC hrách, v různých jídlech, v nehtech, v životě...Všechny nás straší ty krásné, ale nedosažitelné hnědooké slečny. Dogy, co nás cupují, po našich nekonečných pokusech osvobodit se. Milované babičky, které už nemůžeme dostat zpátky, ať se snažíme sebevíc.

 

 

A prosím, vím, že to asi nebude lehký, ale dávej si nějaký peníze stranou, ať  to pak rodičům alespoň trochu ulehčíš.

 

Autor GiovaniDaVinci, 16.09.2015
Přečteno 649x
Tipy 14
Poslední tipující: Laraille, Papagena, Jeněcovevzduchukrásného, Nikita44, Malá mořská víla, Frr, Jort, Amonasr
ikonkaKomentáře (18)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty slova ti "chčijou" z ucha rovnou na monitor fakt parádně chlape :))

29.12.2015 18:10:57 | Papagena

Díky:-)

...a že to byl proud!;-)) (od tý doby už jsem se tak kvalitně nevyčůral...čím to??):-DD

29.12.2015 21:40:24 | GiovaniDaVinci

Fajn myšlenka. Díky.

18.11.2015 21:45:04 | Elisa K.

Děkuji za zastavení a zamyšlení:-)

18.11.2015 21:47:09 | GiovaniDaVinci

Co se dá k tomu říct. Spadnout do žumpy je snadné, což se nedá říct o cestě ven.

01.11.2015 00:12:01 | Sio

Je to dobře napsané, ale vehnalo mi to slzy do očí...a je to velmi, velmi pravdivé.

11.10.2015 12:48:00 | PonnyPrincess

PŘEFIKNI RADĚJ NĚJAKOU HVĚZDU NA NEBI.../parafráze G. Corsa: .." Přefikni honem nějakou hvězdu "../ ST :-D

16.09.2015 22:25:47 | Frr

:-DDD parafráze tak výstižně úderná, že její další parafrázování již by bylo parazitováním ;-) Děkuji :-)

16.09.2015 23:02:36 | GiovaniDaVinci

Skvělá a skvěle napsaná úvaha :-)

16.09.2015 18:15:19 | Amonasr

Děkuju moc:-) Tak nějak se mi sama sypala z vlasů, když jsem v práci svačil..:-D

16.09.2015 23:05:19 | GiovaniDaVinci

ST, ty brďo!
Co jsi napsal při obědě?;-)

17.09.2015 21:59:42 | Malá mořská víla

:-DDD já v rámci úspor papíru a místa na počítači raději neobědvám..:-)) Jídlo si rozkládám do malých (ale četných) porcí, v celý to den ;-)
..a děkuji, jsem rád, že se Vám toto monstrum sešité ze zahořklých slov všední nelibosti líbilo..:-D

18.09.2015 16:37:02 | GiovaniDaVinci

Máme tedy stejné nejen jídelní navyky?Kolik daváš na banch?;-)

18.09.2015 18:09:14 | Malá mořská víla

:-DDD Na benchi si na rozehřátí nakládám stovku..;-) Ba ne, já spíš preferuju tlaky s jednoručkama, je tam větší flexibilita posílení prsního svalstva, popř. cviky s vlastním tělem (což samozřejmě znamená kliky, atd.. aby to nebylo vyloženo nějak chybně:-)).. A taky u nás na baráku je vždycky co dělat, jak říká táta: "Chceš posilovat? Támhle máš krumpáč!":-DD
..jo a stále je mi dvacet (a ještě půl roku bude)..:-DDD

19.09.2015 15:16:26 | GiovaniDaVinci

Užívej si to chlape.
Táta má pravdu.
Jo a vidět scenérii po které každý touží zblízka, Tě někdy může stát život...

19.09.2015 15:27:21 | Malá mořská víla

Užívám, jak nejlíp dovedu:-)
Táta (můj vlastní), se ale jednou krutě zmýlil, proto teď mluvím o tom nevlastním, ten ale pravdu samozřejmě má;-)
..nebo rozum;-)

19.09.2015 15:38:24 | GiovaniDaVinci

Rozumím.

19.09.2015 15:54:32 | Malá mořská víla

:-)

17.09.2015 16:17:25 | Amonasr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí