Mně se to státi nemůže

Mně se to státi nemůže

Anotace: ...nejsem nadmužem

I.
Životní moudro ženy

Jedna životem zkušená paní v podhorské vísce na Slovensku, mi v době, kdy mi bylo okolo dvaceti sdělila jisté moudro a sice to, co u svého muže obdivovala v době před svatbou, stalo se pro ni po svatbě nežádoucím.

II.
Řešení parasolem

Jedna vcelku spokojená dáma ve věku okolo čtyřiceti, před pár léty chodila do zaměstnání v jedné nejmenované firmě jen proto, že nechtěla být doma, byť její vysoce postavený muž v rámci předního peněžního ústavu zastával post s exkluzivně vysokým příjmem. Bylo veřejným tajemstvím, že investoval do řady nemovitostí i jiných aktivit.

Paní by tedy vůbec nemusela pracovat.

Pan choť nejen nadstandardně vydělával, ale vždy měl mimo „sexy mozku“ také po čtyřicítce vysokou, štíhlou postavu, kterou si udržoval jízdou na kole v tréninkových dávkách, které často byly srovnatelné téměř s profesionálními cyklisty.

Nebyl pro něj problém nasednout na kolo a urazit sto i více kilometrů.

Obdivně vzhlížela ke svému muži.

Dokonce často před svými kolegyněmi, které ji tohoto velmi přitažlivého muže po všech směrech tak trochu (tak moc) záviděly, s oblibou říkávala, že:

„Správný kohout nikdy neztloustne“

Z tohoto mělo být patrno, že se ve svém zájmu udržuje sportem ve skvělé kondici, aby mohl být v očích své paní stále neodolatelným a ta jej také proto, těšila všemožnou péčí taktéž občasnou intimní něhou.

Jenže tento slogan o netloustnoucím kohoutovi říkala natolik často, že jednoho krásného dne získala povědomost o minimálně jedné výrazně mladší dívce, jež s nebezpečně naditým dekoltem velikosti dé, měla udržovat v rámci peněžní instituce s jejím chotěm milenecký poměr.

Nastaly hádky, výčitky, ultimata manželovi k ukončení tohoto poměru.

Vše bylo marné.

Kohout byl zkrátka ve skvělé kondici.

Manželka finančníka si žel v krajním pohnutí měla vzíti i velký počet tišících léků, které zapila značným množstvím alkoholu… Tento akt měla nakonec přečkat díky velmi zdatným, pohotovým lékařům.

Jedna zásadní historka této zhrzené manželky je tak trochu kuriozní a připomněla mi situaci režiséra Jiřího Menzela.

Ten totiž v roce 1998 na filmovém festivalu ve Varech vypráskal proutkem producenta Jiřího Sirotka.

Dotyčná manželka žárlila na svou sokyni v tělesné lásce do té míry, že vyčkala jejího konce pracovní doby a na mramorovém schodišti v přízemí peněžního molochu v afektu měla vyprsenou mladou ženu vypráskat značkovým parasolem ve snaze zachránit si manželství, ale zejména značné jmění i společenský status "paní bankéřové"

Inu moc, prostředky a postavení jsou odedávna mimořádně silnými afrodiziaky umožňující přičinlivým mužům častější i pestřejší milostné hrátky hned s celou řadou obdivovatelek.


Přijměte mé pozdravy

Kulatý strýček!
Autor kudlankaW, 16.10.2016
Přečteno 385x
Tipy 7
Poslední tipující: adaj, Frr, Amonasr, jitka.svobodova
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velice se mi to líbí.Pravdivé a vidíme to dnes a denně. Ani nemusí mít sexy postavu, stačí když má prachy

16.10.2016 10:37:48 | jitka.svobodova

ano pravdivé, žel...

16.10.2016 10:51:29 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí