Podnikatel.

Podnikatel.

Anotace: Pan Kellner žil jistě život naplno a jistě si ho plně užíval.Byl schopný obchodník a myslel prý i na druhé, a to je chválihodné.Co je přesně dále, to on už jistě ví, na rozdíl od nás všech.

Když zemřel pan Kellner, tak jsem to přijal tak nějak normálně, jelikož nejsem v kůži jeho blízkých, kteří měli mají pana Kellnera jistě rádi.Byl a je to pro mě cizí člověk, kterého jsem ani neznal a pokud jde o jeho smrt, tak mi bylo spíš líto jeho dětí, které zde ve smutku určitě zanechal.

Mohl jsem přijít ještě dříve.Ano smrťáčku, je to tak jak říkáš, mohl jsi si pro něho přijít se svou kosou MNOHEM dříve, ostatně všichni moc dobře víme, že si přicházíš i pro děti, které se nestačily ani pořádně rozkoukat.
Je to tak, ale musí to tak být, jelikož ve vašem hmotném světě je Všechno dočasné.Musím tě však uklidnit, ale ty to ostatně už víš, a to,
že mnou smrťákem, život, vaše bytí, rozhodně nekončí.

Ano, smrťáčku, jistě myslíš Duchovní Svět, Mnohem realističtější nežli tento náš svět, který žijeme nyní zde.
Ti co jsou už Tam, nás zde v našem dočasném žití jistě vidí a vnímají.A nejen to, snaží se nám i pomoci.Někdo řekne předtucha, a přitom to může být varování od našich blízkých z onoho Světa, abychom udělali či neudělali to či ono, a tak se vyhnuli nepříjemným nesnázím.

Autor Jeněcovevzduchukrásného, 03.04.2021
Přečteno 422x
Tipy 9

Poslední tipující: mkinka, jenommarie, Iva Husárková, Medved23, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

12.04.2021 19:30:02   jenommarie

Každého člověka je škoda
a zůstali po něm děti a manželka
..mnoho lidí řekne, že jim nic neschází a že jsou zabezpečení apod.
Ale je to hloupost, zkrátka byl to táta od rodiny.

Zde je článek trochu rozsáhlejší o jeho činnostech a životě.
A jak už to chodí, lidi s majetkem jsou zkrátka dost sledovaní a okolí touží po senzacích
..zrovna na pana Kellnera se jim nedařilo moc vyšťourat
..naopak myslím si že to byl velmi cílevědomý a pracovitý člověk (to se zde v Čechách také moc neodpouští)

Ale nemůže nikdo o někom něco psát, aniž by ho znal osobně.
Je to jak zahlédnout mouchu v letu a pak hádat, jakou měla barvu křídel:)

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/106241/sonda-do-duse-petra-kellnera-aneb-velmi-neobvykly-muz-s-velmi-neobvyklym-zivotem.html

...
Ráda jsem si tvůj článek o něm a i ta lidská slova přečetla..i když také skoro nic nevím bližšího. :)

líbí

13.04.2021 20:34:24   Jeněcovevzduchukrásného

Dovolím si Tě podle mého kapku poopravit.A.Eichman byl ztělesnění ďábla, to už ani nebyl člověk.Takových za nacismu a nejen za nacismu bylo mnoho, a těch jistě škoda nebyla.I v samotném Jidáši se ve finále pohlo svědomí a oběsil se.Článek jsem přečetl a byl zajímavý, díky:-)

líbí

13.04.2021 20:55:08   jenommarie

Promiň..ale jméno Eichman..zde ani náhodou nepadlo..vložila jsem článek o panu Kellnerovi a jen o něm zde i píšu .tak asi došlo k nedorozumění :);). Pěkný večer TI přeji

líbí

14.04.2021 16:36:06   Jeněcovevzduchukrásného

Reagoval jsem na to-každého člověka je škoda.Jak jsem začal číst Tvá první slova, vzpomněl jsem si náhle na Utrpení a Cynického vyvražďování Židů a dalších.Nic ve zlém.Přeji také pěkný den.:-)

líbí

14.04.2021 19:19:22   jenommarie

Ano to máš pravdu..sice má člověk v sobě ..nikomu smrt nepřát..
alo zlo..může mít i tvář..a to je děsivé.
Opatruj se a pěkný večer přeji *;)

líbí

15.04.2021 15:28:31   Jeněcovevzduchukrásného

:-)

líbí

15.04.2021 17:18:57   jenommarie

;)

líbí

04.04.2021 14:08:14   Lighter

Myslím, že p. Kellner nebyl věřící, ale užívající...spíše si ráj představoval pohansky jako hostinu plnou jídla, pití a žen. :-) Ale bůh(ne)ví, málokdo ho znal osobně.

líbí

05.04.2021 19:31:14   Jeněcovevzduchukrásného

Jo, jo, taky bych to tak viděl, ale nechci soudit, no, snad jen ještě přidám kupónovou privatizaci, tam lítaly miliardy:-)

líbí

07.04.2021 11:25:44   Lighter

Nikdo bohatý není svatý... :-D

líbí

08.04.2021 16:19:24   Jeněcovevzduchukrásného

Snad jen ten, kdo vyhraje ve sportce:-)
To spíš do Božího království projde uchem jehly velbloud, nežli boháč.

líbí

09.04.2021 17:22:28   Lighter

Všichni dnes chtějí být bohatí. Tam musí být prázdno...:-))

líbí

09.04.2021 17:27:53   Jeněcovevzduchukrásného

:-)Alespoň Tam nebude přecpáno:-)

líbí

09.04.2021 17:29:54   Lighter

Mám představu liduprázdna. :-))

líbí

09.04.2021 17:34:23   Jeněcovevzduchukrásného

:-)Od Adama, až do dnes, to je nějakejch miliard lidiček a proto nemám obavy, že by Tam bylo liduprázdno:-)

líbí

09.04.2021 17:35:38   Lighter

No kdyby byl pán bůh, ten by to nepřipustil! Přísnější, myslím...:-))

líbí

09.04.2021 17:59:12   Jeněcovevzduchukrásného

Ále připustil, On je šťasten za každého, který se snaží dodržovat Desatero a co víc, On je nejvíce šťastný za ty napravené hříšníky, to Ho dělá ještě více šťastnějším.Nebyl jsem v životě žádný svatoušek, ale kolem pětatřiceti jsem prohlédl a snažím se nedělat více méně špatné věci, co víc, snažím se dělat dobré věci :-)

líbí

12.04.2021 15:13:56   Lighter

K čemu (představa) boha, člověk se nakonec stejně nejvíc potrestá sám. Všechno špatné se mu vrátí, přírodní zákon jak bumerang...

líbí

12.04.2021 19:10:11   Jeněcovevzduchukrásného

Nemohu posoudit jaké to je nevěřit v Boha.Ve Stvořitele věřím již od útlého dětství na rozdíl od mé sestry, která se Bohu vždy jen vysmívala.Já víru přijímám jako Dar a vážím si jí.:-)

líbí

12.04.2021 21:15:32   Lighter

Víra je dar. Ale musí mít smysl to, v co věříš...Je tohle vtip? „Chce Bůh předejít zlu, ale nemůže? Pak je bezmocný. Může, ale nechce? Pak je zlovolný. Pokud může a chce, kde se bere zlo? V tom případě bych v takového Boha nechtěl věřit, i kdyby existoval. "

líbí

13.04.2021 20:23:09   Jeněcovevzduchukrásného

Jak jsem zde na Literu již jednou napsal, že nejsem ortodoxní křesťan a nevylučuji reinkarnaci.Ta má celkem i kloudnou logiku.V roce 553n.l.zasedl koncil a nauku o převtělování zatrhl.Koncil je koncil-šestá úvaha od shora, tam je má úvaha napsána.Reinkarnace se s raným křesťanstvím, tedy podle mého a i jiných nijak nevylučuje.Tak co Ty na to?, nebo věříš v totální nicotu po našem odchodu z tohoto světa?To zase nedává logiku mě.

líbí

14.04.2021 14:12:09   Lighter

Nic nepřichází ani neodchází, energie je věčná. To je základní axiom. A umožnuje reinkarnaci a moje i tvoje názory, netřeba se dohadovat dál. :-)

líbí

14.04.2021 16:13:10   Jeněcovevzduchukrásného

Ano, Souhlasím.Já mám však tu věčnou energii konkrétněji pojmenovanou, což ty vlastně taky.:-)

líbí

03.04.2021 20:03:07   Frr

až zas někdy bude smrťáček zaslouženě odpočívat v jetelině, vězměme mu jeho kosu-požněme polehlou zrezlou trávu našich lichosudých unavených dní-těch co nám bezvýznamně šustí nocemi nespavostí a pak mu ji zase vraťme a zlehýnka tiše poodejděme směrem k větrným mlýnům na obzoru...ST* :-D*

líbí

05.04.2021 19:23:51   Jeněcovevzduchukrásného

Zjevení 21:4
"Setře jim z očí každou slzu a smrt už nebude a nebude ani truchlení,
ani křik, ani bolest.Dřívější věci pominuly."
Díky Jiří za Tvá krásná slova:-)

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel