Podnikatel.

Podnikatel.

Anotace: Pan Kellner žil jistě život naplno a jistě si ho plně užíval.Byl schopný obchodník a myslel prý i na druhé, a to je chvályhodné.Co je přesně dále, to on už jistě ví, na rozdíl od nás všech.

Když zemřel pan Kellner, tak jsem to přijal tak nějak normálně, jelikož nejsem v kůži jeho blízkých, kteří měli mají pana Kellnera jistě rádi.Byl a je to pro mě cizí člověk, kterého jsem ani neznal a pokud jde o jeho smrt, tak mi bylo spíš líto jeho dětí, které zde ve smutku určitě zanechal.

Mohl jsem přijít ještě dříve.Ano smrťáčku, je to tak jak říkáš, mohl jsi si pro něho přijít se svou kosou MNOHEM dříve, ostatně všichni moc dobře víme, že si přicházíš i pro děti, které se nestačily ani pořádně rozkoukat.
Je to tak, ale musí to tak být, jelikož ve vašem hmotném světě je Všechno dočasné.Musím tě však uklidnit, ale ty to ostatně už víš, a to,
že mnou smrťákem, život, vaše bytí, rozhodně nekončí.

Ano, smrťáčku, jistě myslíš Duchovní Svět, Mnohem realističtější nežli tento náš svět, který žijeme nyní zde.
Ti co jsou už Tam, nás zde v našem dočasném žití jistě vidí a vnímají.A nejen to, snaží se nám i pomoci.Někdo řekne předtucha, a přitom to může být varování od našich blízkých z onoho Světa, abychom udělali či neudělali to či ono, a tak se vyhnuli nepříjemným nesnázím.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 03.04.2021
Přečteno 243x
Tipy 9
Poslední tipující: mkinka, jenommarie, Iva Husárková, Medved23, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (25)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každého člověka je škoda
a zůstali po něm děti a manželka
..mnoho lidí řekne, že jim nic neschází a že jsou zabezpečení apod.
Ale je to hloupost, zkrátka byl to táta od rodiny.

Zde je článek trochu rozsáhlejší o jeho činnostech a životě.
A jak už to chodí, lidi s majetkem jsou zkrátka dost sledovaní a okolí touží po senzacích
..zrovna na pana Kellnera se jim nedařilo moc vyšťourat
..naopak myslím si že to byl velmi cílevědomý a pracovitý člověk (to se zde v Čechách také moc neodpouští)

Ale nemůže nikdo o někom něco psát, aniž by ho znal osobně.
Je to jak zahlédnout mouchu v letu a pak hádat, jakou měla barvu křídel:)

https://www.reflex.cz/clanek/komentare/106241/sonda-do-duse-petra-kellnera-aneb-velmi-neobvykly-muz-s-velmi-neobvyklym-zivotem.html

...
Ráda jsem si tvůj článek o něm a i ta lidská slova přečetla..i když také skoro nic nevím bližšího. :)

12.04.2021 19:30:02 | jenommarie

Dovolím si Tě podle mého kapku poopravit.A.Eichman byl ztělesnění ďábla, to už ani nebyl člověk.Takových za nacismu a nejen za nacismu bylo mnoho, a těch jistě škoda nebyla.I v samotném Jidáši se ve finále pohlo svědomí a oběsil se.Článek jsem přečetl a byl zajímavý, díky:-)

13.04.2021 20:34:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Promiň..ale jméno Eichman..zde ani náhodou nepadlo..vložila jsem článek o panu Kellnerovi a jen o něm zde i píšu .tak asi došlo k nedorozumění :);). Pěkný večer TI přeji

13.04.2021 20:55:08 | jenommarie

Reagoval jsem na to-každého člověka je škoda.Jak jsem začal číst Tvá první slova, vzpomněl jsem si náhle na Utrpení a Cynického vyvražďování Židů a dalších.Nic ve zlém.Přeji také pěkný den.:-)

14.04.2021 16:36:06 | Jeněcovevzduchukrásného

Ano to máš pravdu..sice má člověk v sobě ..nikomu smrt nepřát..
alo zlo..může mít i tvář..a to je děsivé.
Opatruj se a pěkný večer přeji *;)

14.04.2021 19:19:22 | jenommarie

:-)

15.04.2021 15:28:31 | Jeněcovevzduchukrásného

;)

15.04.2021 17:18:57 | jenommarie

Myslím, že p. Kellner nebyl věřící, ale užívající...spíše si ráj představoval pohansky jako hostinu plnou jídla, pití a žen. :-) Ale bůh(ne)ví, málokdo ho znal osobně.

04.04.2021 14:08:14 | Lighter

Jo, jo, taky bych to tak viděl, ale nechci soudit, no, snad jen ještě přidám kupónovou privatizaci, tam lítaly miliardy:-)

05.04.2021 19:31:14 | Jeněcovevzduchukrásného

Nikdo bohatý není svatý... :-D

07.04.2021 11:25:44 | Lighter

Snad jen ten, kdo vyhraje ve sportce:-)
To spíš do Božího království projde uchem jehly velbloud, nežli boháč.

08.04.2021 16:19:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Všichni dnes chtějí být bohatí. Tam musí být prázdno...:-))

09.04.2021 17:22:28 | Lighter

:-)Alespoň Tam nebude přecpáno:-)

09.04.2021 17:27:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Mám představu liduprázdna. :-))

09.04.2021 17:29:54 | Lighter

:-)Od Adama, až do dnes, to je nějakejch miliard lidiček a proto nemám obavy, že by Tam bylo liduprázdno:-)

09.04.2021 17:34:23 | Jeněcovevzduchukrásného

No kdyby byl pán bůh, ten by to nepřipustil! Přísnější, myslím...:-))

09.04.2021 17:35:38 | Lighter

Ále připustil, On je šťasten za každého, který se snaží dodržovat Desatero a co víc, On je nejvíce šťastný za ty napravené hříšníky, to Ho dělá ještě více šťastnějším.Nebyl jsem v životě žádný svatoušek, ale kolem pětatřiceti jsem prohlédl a snažím se nedělat více méně špatné věci, co víc, snažím se dělat dobré věci :-)

09.04.2021 17:59:12 | Jeněcovevzduchukrásného

K čemu (představa) boha, člověk se nakonec stejně nejvíc potrestá sám. Všechno špatné se mu vrátí, přírodní zákon jak bumerang...

12.04.2021 15:13:56 | Lighter

Nemohu posoudit jaké to je nevěřit v Boha.Ve Stvořitele věřím již od útlého dětství na rozdíl od mé sestry, která se Bohu vždy jen vysmívala.Já víru přijímám jako Dar a vážím si jí.:-)

12.04.2021 19:10:11 | Jeněcovevzduchukrásného

Víra je dar. Ale musí mít smysl to, v co věříš...Je tohle vtip? „Chce Bůh předejít zlu, ale nemůže? Pak je bezmocný. Může, ale nechce? Pak je zlovolný. Pokud může a chce, kde se bere zlo? V tom případě bych v takového Boha nechtěl věřit, i kdyby existoval. "

12.04.2021 21:15:32 | Lighter

Jak jsem zde na Literu již jednou napsal, že nejsem ortodoxní křesťan a nevylučuji reinkarnaci.Ta má celkem i kloudnou logiku.V roce 553n.l.zasedl koncil a nauku o převtělování zatrhl.Koncil je koncil-šestá úvaha od shora, tam je má úvaha napsána.Reinkarnace se s raným křesťanstvím, tedy podle mého a i jiných nijak nevylučuje.Tak co Ty na to?, nebo věříš v totální nicotu po našem odchodu z tohoto světa?To zase nedává logiku mě.

13.04.2021 20:23:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Nic nepřichází ani neodchází, energie je věčná. To je základní axiom. A umožnuje reinkarnaci a moje i tvoje názory, netřeba se dohadovat dál. :-)

14.04.2021 14:12:09 | Lighter

Ano, Souhlasím.Já mám však tu věčnou energii konkrétněji pojmenovanou, což ty vlastně taky.:-)

14.04.2021 16:13:10 | Jeněcovevzduchukrásného

až zas někdy bude smrťáček zaslouženě odpočívat v jetelině, vězměme mu jeho kosu-požněme polehlou zrezlou trávu našich lichosudých unavených dní-těch co nám bezvýznamně šustí nocemi nespavostí a pak mu ji zase vraťme a zlehýnka tiše poodejděme směrem k větrným mlýnům na obzoru...ST* :-D*

03.04.2021 20:03:07 | Frr

Zjevení 21:4
"Setře jim z očí každou slzu a smrt už nebude a nebude ani truchlení,
ani křik, ani bolest.Dřívější věci pominuly."
Díky Jiří za Tvá krásná slova:-)

05.04.2021 19:23:51 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí