KONEC SVĚTA.

KONEC SVĚTA.

Anotace: Neděste se, i když jednou konec světa nastane, tak ....

Každý z nás jednou zažije konec světa a nemusí to být žádná apokalypsa z nebes,
a nebo jaderné šílenství, které vyhubí celé lidstvo.
Jednou přijde den poslední, poslední hodinka, poslední minutka, poslední výdech
a pak tak zažijeme na vlastní kůži KONEC SVĚTA:-)
Lidičky, nemějte obavy ze smrti, až přijde tak přijde, v klidu ji přivítejte
a Věřte, že smrtí opravdu nic nekončí, ba naopak.

Jedno Je však Důležité a mějme to na paměti, že co zasejeme to sklidíme,
co špatného dnes nebo zítra učiníme, to se nám jednou vrátí.
A nejen to, co dobrého učiníme, to se nám také v dobrém jednou vrátí,
no není to spravedlivé?
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 05.07.2021
Přečteno 212x
Tipy 4
Poslední tipující: paradoxy, Amonasr, mkinka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, konat dobro je dobré a ještě lepší je nespoléhat na to, že se nám to dobro vrátí. Prostě jenom tak, a to co se jeví v nějakou chvíli zlem se může zpětně jevit jako dobré, ale to je jenom takový můj názor :) co bude po smrti těla netuším, není to pro mě teď podstatné, ale ten konec světa pro mě určitě :) Je to moc hezky napsané:)

17.09.2021 19:40:27 | paradoxy

Děkuji za Tvé upřímné psaní.Za týden mi bude 59let a tak mě ten konec?, další začátek?, začíná čím dále více zajímat:-)

17.09.2021 19:54:24 | Jeněcovevzduchukrásného

Mě je 38 a dříve jsem se chlácholila tím, že je něco po smrti a pohoda a v poslední době se smrti nějak bojím, je to zvláštní a na druhou stranu mě přitahuje, nemyslím jako nějakého sadistu :) ale jako téma. Asi se každý připravujeme po svém :)

17.09.2021 19:58:14 | paradoxy

Měl jsem více zvláštních zážitků s blízkými, kteří již nejsou mezi námi a pár lidiček, kteří měli něco podobného znám taky.A to jsou věci, které mě přesvědčily, že život je vlastně nekonečný.A ty smrťáku! nestraš tady naší básnířku, ty ty ty!

17.09.2021 20:07:15 | Jeněcovevzduchukrásného

Jé děkuji, hned mě smrťáček straší míň :) taky jsem měla jeden takový zážitek, až přijde čas, dozvíme se co se dozvědět máme :) asi to bude nekonečnost změn :)

17.09.2021 20:16:50 | paradoxy

Taky bych to tak nějak viděl, tak že žádné obavy, a pokud máš Lásku v srdci, v genech, tak se nemáš, nemáme opravdu čeho bát.:-)

17.09.2021 20:26:18 | Jeněcovevzduchukrásného

A byl jsem radosten před tímhle bytím? Nevzpomínám si, tak se dále třesu, že jednou nebudu moct napsat TOHLE.

17.09.2021 19:02:28 | OpilyJohn

Regrese mnohé osvětlí.Ne, že bych měl s ní osobní zkušenost, ale mluvil jsem o ní s člověkem, kterého znám velmi dlouho, a který jí prožil.Kdybych nebyl posera, šel bych do ní také.Já zažil na vlastní kůži probuzení nevědomí.Myslím tím podvědomí, vědomí a nevědomí.No, ale to by bylo na delší psaní.

17.09.2021 19:22:38 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí