Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 22162 záznamů. Zobrazuji 20896-20910.

LIDÉ JSOU JAKO BÁSNĚ Publikoval(a): Amonasr | Satira, epigram » Ostatní

:-))..etiketa co mi byla přidělena při výrobě..
..té si cením..neb je stálá..
..horší jsou ty..připlácnuté chudým duchem..
..co se snaží změnit trvanlivost....nebo tak nějak;-)))

06.12.2013 20:17:03 | isisleoreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

Souhlasím s Tebou.Jsem úplný nováček a jsem a budu ráda,když někdo
okomentuje mé počínání.Je tady docela dost dobrých autorů,a tak si
někdy říkám - mám vůbec do toho víru vkročit?Nebudou se mi smát?
Nebudou si ťukat na čelo?Ale odvaha a chuť se cení.A proto snesu
kritiku a připomínky,pokud to nebude vedeno s jakousi uštěpačnou záští.
Konstruktivní kritiku beru.Ale zesměšňování v přímém přenosu jsem si
tu zatím nevšimla.Pěstuje se tady,v tomto ohledu humor a to je dobře.
Mám ráda český jazyk a je úžasné,co vše se dá vyjádřit,kam až se dá zajít.
Pokouším se a nechávám tomu volný průběh.Na konci vernisáže výstavy kreseb jedné mé kamarádky se odchozím rozdávaly malé krabičky se zápalkami
s kresbičkou a nápisem:"Hoř a tvoř".Tvořit můžeme všichni,po něčem neštěkne ani pes,jak si napsal ve svém dílku,ale i za to to stojí.Stačí
když to osloví jednoho jediného člověka a když ani to ne,tak za ten pokus to stálo....No ne?Ji. P.S....A pochvaly samozřejmě potěší/smích/...

06.12.2013 19:37:20 | jitoushreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

poeta měl taky dovolenou, kterou jsem mu s těžkým srdcem odpustil.. :D

06.12.2013 18:43:00 | Aťanreagovat

KŘIK Publikoval(a): Amonasr | Fejetony, sloupky » Ze života

Chtěla bych zakřičet z plných plic ,,To je bomba povídkááá" ale nezakřičím,jen to tiše řeknu,ať mi jedna nepřiletí:-)
mimochodem mi už nevadí jenom křik,ale i mluvení,když někdo v kuse kdáká kolem mne pořád dokola,ale to už je u mě asi na Chocholouška:-))
Super,krasný čtení...děkuji

06.12.2013 17:45:27 | střelkyně1reagovat

LIDÉ JSOU JAKO BÁSNĚ Publikoval(a): Amonasr | Satira, epigram » Ostatní

To jo. Ale jen od těch, co se nesnaží tvářit se jako člověk. :D

06.12.2013 15:50:30 | reagovat

PANE VRCHNÍ, PLATÍM! Publikoval(a): Amonasr | Povídky » Ostatní

Jéééé. Díííík. :D

06.12.2013 15:45:06 | reagovat

LIDÉ JSOU JAKO BÁSNĚ Publikoval(a): Amonasr | Satira, epigram » Ostatní

To by jsme měli všichni nosit nalepené na triku jako osobní etiketu. Někdy totiž člověk potká člověka a chvíli mu trvá než přijde na to, že potkal jenom marmeládu. :o)

06.12.2013 15:42:42 | reagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

nebýt FB, tak bych přišel o již zmiňovanou Mirisku, Lipo, džoua.. :)
Nejdelší úsek bez pranice byl myslím na Literu asi půl roku, pak přiletí nějaký troll a chvíli terorizuje, ..než ho to přestane bavit a trolluje jinde.

06.12.2013 15:25:33 | Aťanreagovat

PANE VRCHNÍ, PLATÍM! Publikoval(a): Amonasr | Povídky » Ostatní

Feminismus? Co to je? Hmm hmm hmm. Neznám. Niiikdy jsem neslyšelaaa. To se jí? Přiznává se to v daňovém přiznání? Musí to být uvedeno v osobních dokladech? Je to nemoc? Dá se to léčit? Je infekční? Dá se to řídit? ........... :D

06.12.2013 15:19:01 | reagovat

PANE VRCHNÍ, PLATÍM! Publikoval(a): Amonasr | Povídky » Ostatní

:D Hezky zamaskovaná typicky mužská čumenda na tvarově vyvinutější příslušnici opačného pohlaví. :D I když je fakt, že někdy se mrkne i baba. ;o) Ale to by bylo na samostatnou filozofickou debatu hned pro několik odborníků. Do toho se radši pouštět nebudu. Já se budu raději jenom dívat. KUK :o)

06.12.2013 15:08:41 | reagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

přesně tak :D
Pro mne byl Liter zpočátku seberealizace + archív, ale pak mě Liter bavil víc jako prostor pro virtuální setkávání se s lidmi, ze kterých saju (dobře míněno:) informace, zkušenosti + nadstavbou je relaxační humor :) Pokaždé ale není posvícení, dobří holubi se občas nevracejí a je mi po nich smutno.

06.12.2013 14:32:35 | Aťanreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

řekla bych, že ano :)

06.12.2013 14:27:12 | Anjesisreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

:D
Aťo, víš ty, že máš docela dar vždycky z jakkoliv dlouhé úvahy vypíchnout tu jednu konkrétní nejvíc ošemetnou věc a zrovna tu potom člověku předhodit? :D

dobře, přiznávám, že ti to tu přidává na jedinečnosti ;)

mno, víš, svým způsobem máš pravdu, objektivita jednoho jediného komentáře se určuje dost špatně,
proto se tedy opravím, když se ti takovýchto "kritik" dostane víc, tak už si z nich nějaký objektivní názor udělat můžeš, a to je to, o čem myslím, že může pomáhat potom autorovi autorovi ještě růst.

hlavně teda,já kritiku nevnímám ani tak jako součet chvál a odsouzení
za nejlepší konstruktivní kritiku považuju spíš rady, pohledy, vyjádření svého postoje ve stylu "nerozkazuju, ani neodsuzuju, ale mě konkrétně nesedí to a to, já bych se zamyslel nad tím a tím, já bych udělal to a to" ... dovolit autorovi nahlédnout z vašeho úhlu, nechat ho zamyslet se nad tím, co konkrétně považujeme za "nedostačující" my... bez urážení

stejně tak u chvály by bylo úplně nej, podtrhnout to konkrétní, co se mi líbí (ale přiznávám sama, že tady to nedodržuju často ani já, zvlášť, když na mě zapůsobí dílo jako celek, nebo když v té první chvíli třeba nevím ani tak docela přesně, čím mě věc zaujala, ale vím, že zaujala :)... jo, tady své chyby taky nepopírám)

a myslím, že tohle je právě i ta zmiňovaná "dobře míněná" kritika, o níž se zmínil Asmo (pokud se nepletu, což je samozřejmě možné taky :))
čím více se takových kritik ale objeví, tím více přispějí k objektivitě, a tím lepší povědomí autorovi dají... a právě to by tu bylo podle mě nejlepší :)

... jinak, já osobně beru za cennější právě ty kritiky, co i upozorňují na chybu, než ty, co jen chválí :)

06.12.2013 14:12:56 | Anjesisreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

Josef, myslím že to chápeme podobně. Ale zastavím se u pojmu "dobře míněná kritika". Když "dobře míněnou kritiku" napíše např. nějaký autor bez talentu, jen s vnitřním přesvědčením, že svůj um má i na rozdávání - tak se objektivní odezvu na své dílo kritizovaný autor stejně nedozví.

Zvědavě kliknu na báseň, osobně se mi zdá špatná, hrozný kýč o ničem - ale tipů se třeba sejde dost a komentáře nešetří chválou. Kolikrát mám nutkání se zeptat: "to myslíte vážně?" :D jenže proč bych kazil radost a trapně zahustil příjemnou atmosféru, co když se mýlím a pravdu mají oni? Nemám patent na objektivitu, jen na subjektivitu - a to má každý. :)

Téma kritika, nekritika, od koho a proč - to je na literárních webech myslím nejčastěji otevírané téma, ..a kolik lidí, tolik názorů.

06.12.2013 14:00:31 | Aťanreagovat

BÁSNICKÉ STŘEVO 2 Publikoval(a): Amonasr | Úvahy » Kultura

chjo, jako na jednu stranu máš pravdu, jenomže i tak...
je pravda, že já třebas nerozděluju lidi na ty s talentem a ty bez talentu, páč, podle mě, i když je talent hodně důležitej, tak pílí se dá spousta věcí dohonit, někdy i předehnat :)

o tom, že třeba u mě se konstruktivní kritiky nebojíš, vím, a cením si toho (asi by se mě spíš dotklo, kdyby ses mě kritizovat bál :))

máš pravdu, že tu jsou i povýšenější osoby, které kritiku nesnesou, jenže ani tak mi to prostě nepřipadá správné. Kde jinde, než tady by se měl začínající spisovatel (a nejenom začínající) nejen projevovat, ale i učit a zlepšovat? A to prostě bez objektivní kritiky nejde... myslím, že je tu spíš třeba zdůraznit důležitost toho, a pomoci to změnit,než od toho ve strachu upouštět ;)

06.12.2013 11:58:26 | Anjesisreagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel