Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 365 záznamů. Zobrazuji 211-225.

Ožehavá témata - svoboda Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Promin ale opět nesouhlasím.Člověk potřebuje jen iluzi svobody.Protože existují dvě možnosti.Řád morálka a čest.Nebo svoboda nespoutanost anarchie.Člověk je tvor který touží po moci

13.08.2007 19:54:00 | Gorgyreagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

No pravdu říct musím ale slibuju že sprostý nebudu.
Bohužel jsem nikde v tvé uvaze nenašel nic o temné stránce církve.Víš co udělali např křížáci když dobyli jiruzalém.Všechny muslimy pobili.Když město saladin dobyl zpátky měli křižáci dvě možnosti.1-vykoupit se.2-stát se otroky.Toto řešení považuju za humálnější než smrt.
Dále.Když se křestanství dostávalo k moci byly zabity tisíce nevěřících a to i vzdělaných vědců ,historiků ,umělců atd.

V průběhu středověku bylo křestanství používáno k ovládání a manipulovaní s lidmi.Což považuju za jeho puvodní učel.
Dnes církev existuje spíše se setrvačnosti a očekávám že toto tisíciletí již nepřežije.

13.08.2007 19:47:00 | Gorgyreagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

záleží spíš na lidech, než na nějaké organizaci

13.08.2007 15:09:00 | lexusreagovat

Moudrost starého muže Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Jo víra je určitě důležitá...

13.08.2007 13:45:00 | TerAreagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Tak jsem si přečetl komentáře a hrozně si užívám, jak se tu všichni vyjadřují aniž by poznali...

Dovolím si slova Davida Liwingstonea: Poznání je možno jen tehdy, usilujeme-li o poznání pravé podstaty.
A jak se dneska poznává? Každý si vytvoří teorii, jaká ta církev vlastně je a pak si pro ni hledá důkazy.
Kdo dneska nejprve hromadí fakta, kdo dneska nejprve hledá a pak formuluje výsledky? Málokdo.

A tak víme, že církev je zkažená, prohnilá, víme, že káže vodu a pije víno, víme, že káže něco, čemu sama nevěří, víme, co všechno dělá špatně a největší fór je, že to víme od lidí, kteří tam nikdy nevkročili, kteří se neseznámili, kteří nevědí, netuší, neznají a a co je nejlepší, ani znát nechtějí...

13.08.2007 09:36:00 | Daniel S.reagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Mě například přijde to, že církev káže vodu a pije víno. V posledním měsící jsem se o to začala docela dost zajímat a myslím si, že to všechno co se v historii lidstva a náboženství stalo, je křestany trochu přikreslené. Oni sami napsali Nový zákon a tak myslím, že si to přece jen přibarvili k obrazu svému. A tak si myslím, že církev káže to, čemu sama nevěří.

10.08.2007 14:08:00 | PoeziGirlreagovat

Pokladnice lásky Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Nezískám nic a přece tak mnoho... Krásný, stručný, výstižný. Člověk by měl dělat věci z lásky a z přesvědčení. Ne kvůli tomu, co z toho "kápne". Nebo jako gesto. Nezbývá mi než s tebou souhlasit a pochválit tě :-)

10.08.2007 13:32:00 | Liss Durmanreagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

"Satan - to je nenávist, čiročiré zlo, odpornost."
prosimtě...přečti si nejdřív něco o tom tématu..... pak zjistíš ,že satan zdaleka neznámená čiričiré zlo...
=)

07.08.2007 01:27:00 | Albertinkareagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ze sta lidí 90% nadává na Církev...
Zamyslel jsi se proč?
To, že jsou k tomu sprostí je jen ryze neandrtálské a "chlapské"...
A seznam.cz a diskuze s komenty?
Je to břečka a často jsou tam diskuze mazány pro takový paka sprostý... a nadává se tam na všechno možný, tohle není věruhodný zdroj....takže ta procenta jsou strašně zavádějící...
Ale chápu rozhořčení, které máš v sobě....
Jenže řeči se vedou a voda teče, je podstatné mít nadhled...
A hospoda? Tam je nejdůležitější si jej zachovat... ;-)

06.08.2007 23:05:00 | Teri Janereagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ahoj Hippy

Dobře jsi to napsal, ale stejně Tě zase budou kamenovat pro nedostatek objektivity a stavění skutečnosti do příznivějšího světla, než ve skutečnosti je... Najdou si zase něco, co nebude úplně neprůstřelné a budou se v tom vrtat.
Inu co, od dob Štěpána, nic nového... už jsme si zvykli...

06.08.2007 09:32:00 | Daniel S.reagovat

Církev Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Jo, hezky napsané, docela jsi se snažil dát do toho trochu objektivity.
Církev nezanikne, dokud to slovo nezanikne. Proto nezanikla. K tomu, aby někdo duchovně žil nepotřebuje církev, ba co víc, aby došel konce, musí se jí zřeknout.
Co se týče občasných sex. excesů, je rozdíl svou touhu dokázat ovládat a nebo jí potlačovat. To, že se to občas nedaří ukočírovat ukazuje na úpadek duchovní praxe některých knězů.

05.08.2007 22:38:00 | Dao dereagovat

Ožehavá témata - sexualita Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Láska

Souhlasím s touhle úvahou...
Sexualita je v dnešní dobe zcela bezna vec a mluvi se o ni s naprostou otevrenosti. Uz i homosexualita je téma otevrene a prestava byt tabu.Vzdycky nas ucili, ze homosexualita je jev vrozeny, a tak mam pro tyto lidi celkem pochopeni, nebo jinak, snazim se je neodsuzovat. Kazdemu jednou zacnou tikat biologicke hodiny, i homosexualum..takze nevidim duvod, proc by nemohli vychovavat deti, kdyz napr.nejake adoptuji.
S tim sexem...souhlasim, ze sex by mel byt aktem lasky.. ne vsichni to tak berou. Mezi mladezi se mluvi otevrene o sexu, a je fakt, ze kdyz je holka napr. ve 20 letech panna, hned je divna a out. Jsou taci, kteri svou poctivost daji nekomu bez rozmyslu, ale i taci, kteri ji daji sve spriznene dusi a berou to jako symbol duvery a lasky... do teto druhe kategorie se radim i ja. Nikdy bych nesla s nekym, ke komu by me nevazala laska. Mozna sem divna a nebo moralisticka, ale své telo dam jen nekomu, koho fakt miluju... protoze verim, ze kazdy ma na svete svou spriznenou dusi!

S pozdravem Megs :-)

05.08.2007 12:29:00 | Megsreagovat

Potrat Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Samozřejmě máš s tímhle pravdu...nikdy nevíš co z toho dítěte vyroste a může se klidně stát slavným a uspěšným člověkem,ale opravdu zkus se třeba vžít do situace té holky?Vždyt je to strašná představa...Ty prostě neuznáváš jiný názor než ten aby se dítě narodilo...maličký příklad ano:Holka dítě porodí,odnese si ho domů a pak se o něj nestará...dítě vyrůstá ve špíně,nedostává se mu lásky,nedostane vychování atd...je to podle tebe takhle lepší?

01.08.2007 17:55:00 | Andrejka L.reagovat

Potrat Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

- "otěhotní mladá dívka a má strach ze svých rodičů". Hm... Kdyby bez mého vědomí nebo proti mé vůli (což vyjde nastejno) šla na potrat moje dcera, tak s ní asi doživotně přeruším kontakt a obratem se stěhuje, třeba k tomu gynekologovi. Ne kvůli tomu, že otěhotněla, ale kvůli nájemné vraždě, kterou si objednala.
- "Některé z těchto metod se totiž provádějí až v 16. týdnu těhotenství" No - tak některé z těchto metod se v ČR dělají i ve 24 týdnu těhotenství, ve Španělsku třeba až do 32 týdne a co je "potrat částečným porodem" nebo co dělají s dětmi v Číně ani nechtěj vědět. Pozor - píšu o tzv. "legálních" činech, které dělají gynekologové! Nemám na mysli nějaké potraty "svépomocí". ( I když se to, svým způsobem, až tak neliší.)
Pustil ses, chlapče, do těžkého tématu. Bude dobré, když si také zmapuješ, co znamená postmodernismus, neoliberalismus, brainwashing a spoustu dalších pojmů. Pokud se o to budeš dál seriózně zajímat - připravíš se na mnoho nocí o spánek z té hrůzy, která se běžně na gynekologii děje. Teď nemyslím jenom tu řezničinu, ale hlavně to podhoubí. Až zjistíš, co znamená "informovaný souhlas" v praxi, atd.... Až 4% potratů se odehrává proti vůli otce a ve 25% ženy nebyly ochotné uvést jeho postoj. ( O postoji dítěte netřeba pochybovat. Z toho jak při potratu vědomě uhýbá před kyretou je jasné, že si to rozhodně nepřeje.)
A ještě malá perlička : před povolením potratů se jich například v USA provádělo ročně asi 100 tisíc. Po jejich povolení se jich při nezměněném počtu obyvatel už dělalo přes 1,5 miliónu ročně. Změna zákona totiž způsobila změnu smýšlení. Stala se pro mnohé signálem, že "to nic není". A vlastně je to "správné řešení". Proto je jedinou cestou - zpřísnění podmínek, za kterých je bude možné považovat za opodstatněné. Poláků je 38 miliónů a provedou ročně ze závažných zdravotních důvodů asi 200 potratů. Čechů je 10 miliónů a dodnes prádějí přes 30 tisíc potratů ročně. Když se mrkneš na další údaje, tak zjistíš, že drtivá většina žen, které v ČR chtějí umělý potrat mají nejlepší možný věk na dítě (20-30 let) a často to bývá i jejich první.... Jo - statistika "nuda" je... Ale o něčem vypovídá...

01.08.2007 09:22:00 | bassmanreagovat

Potrat Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Díky Hippy za dobrou úvahu na tohla téma. Máš tam pár drobných nepřesností - snad se neurazíš, když si jich všimnu :
- samotné zařazení téma "potrat" pod "Bůh, náboženství" je ( podle mě ) chybou. Surovost, sobectví, vypočítavost, lenost a další vlastnosti, které stojí za miliony umělých potratů nejsou "náboženský problém". Je to výsledek určité iluze vzdělanosti, která se dotýká všech lidí. Mnozí z nich byli k etickým otázkám vnímavější po absolvování mateřské školy, než po vysoké. Je to vidět i z netových diskusí. Dialektika, logika, seriózní argumentace, schopnost připustit omyl - to se moc nenosí. Je to celospolečenský problém, stejně jako korupce, prostituce a další jevy.
- drtivá většina interrupcí se provádí zhruba ve dvou měsících. Tedy v době, kdy má dítě už vlastní tlukoucí srdíčko, funkční mozek, ruce nohy, hýbe se... Realita je tedy ještě horší, než jsi předpokládal. Velmi doporučuju najít si třeba na You Tube : "Teenage abortion Russia" a další videa, nebo i něco na českých stránkách (třeba Svobodavolby, Differentlife, apod.)
- "Než se rozhodovat impulzivně, je lepší pár týdnů počkat." To máš pravdu, jenže pak by si mohla žena potrat rozmyslet. A proto jsou ( i na internetu ) různé "poradny" kde jsou ženy, které tam v této situaci píší doslova "povzbuzovány" k potratu místo k mateřství. Rovněž je tady armáda gynekologů, kteří jsou na potratech finančně zainteresováni a kteří proto rozhodně nebudou ženám potraty rozmlouvat. Za etiku si nic nekoupí. Dokonce jsem zjistil, že soukromé ambulance a nemocnice v ČR dělají potraty zcela zdravých dětí i neznámým ženám, které ten den ráno přijdou i úplně bez objednání a nalačno. Zaplatí a za pár hodin si už "lékař" myje ruce...

01.08.2007 09:20:00 | bassmanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí