Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 116 záznamů. Zobrazuji 16-30.

UFO - KDY UŽ TO PRASKNE? Publikoval(a): Ciconia | Ostatní » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné

Zdravím příteli, jak jinak, od tebe nelze očekávat nic jiného než kritiku, to není žádná novinka. Naštěstí tyto články píši pro jiné, například pro ty miliony lidí, co na rozdíl od tebe to UFO spatřili. Jediné co překvapilo, že se k tobě nepřipojili kolegové soukmenovci, např. Xoxo nebo Mexo apod. V Německu lidé jódlují, tady u nás možná dondují, ale nic to nemění na tom, že UFO tady je. Dnes byly kvůli UFO pozastaveny lety nad ruským letištěm. Že by to byl Superman?

01.03.2023 00:16:11 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

V podstatě souhlasím, ale v tomto případě šlo o seznámení, což lze považovat za inspiraci. Akorát nejde o kázání, to se snad v tomto článku nevyskytuje? Druhé je vždy nutné respektovat, nicméně pokud někdo něco překrucuje tím, že vytrhuje pravdu z kontextu, pak se nelze o respekt v žádném případě opírat. Mám rád digitalizaci, poskytuje nám informace, šetří čas, sám ji často využívám.

Bohužel, to tempo, kterým zasahuje do života, je ďábelské! Všichni o tom mluví, všichni ví, že digitalizace představuje zkázu pro lidský druh - Homo sapiens! Tak co s tím? Cokoli je zlem v rukou těch, co mu propadli. ??? Zlo lze napravit, tedy lidské ego, ale digitální algoritmus je neměnný, nelidský. Náprava je nemožná!

09.11.2022 00:03:30 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Když se ti to nelíbí, tak to nemusíš číst. To jediné ti mohu poradit. Já například nečtu věci, které jsou mi odporné.

07.11.2022 00:00:27 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Ano, každý může sejit se své cesty, to připouštím. Proč si myslíš, že na tomto portálu zveřejnuji své články? Navíc na portálu, kde sklízím jen kritiku, žádnou pochvalu. Asi proto, že jsem touto kritikou posílen, rovněž se o sobě něco dozvídám. Každopádně jsem tichý pozorovatel, který pečlivě naslouchá svým oponentům. A pokud budu o svých chybách zde někým přesvědčen, uznám to, protože chybami se člověk učí. Bohužel, o manipulaci jak často zde píšeš, ta se vyskytuje právě tady. Sám obhajuješ někoho, kdo vytrhává věci z kontextu, nesmysly. Já tu poctivě odpovídám na jakoukoli otázku, ale co ostatní včetně tebe. Máš pravdu, stále se opakuji, neboť mám k tomu zjevný důvod.

06.11.2022 23:56:16 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Nestavím se do role odborníka, ale netajím se tím, že se o již delší dobu o Kabalu zajímám. Snad tedy není nic špatného na tom, když poučím někoho o tom, jak se co má? Příklad s Madonnou je mimo mísu. Promiň, musím poučit i tebe, protože to, co píšeš, v Kabale nenajdeš. Možná v některých černomagických spisech, které spíše tuhle moudrost zneužívají. Asi jako nacisté zneužili hákový kříž, což je svastika ze sanskrtu. Pokud budeš číst čistou kabalu pak zjistíš, že všechen ten hnus co uvádíš (násilí, sex, materialismus, individualismus, symboly, modlení se k hmyzu), v této moudrosti neexistuje. NIC TAKOVÉHO NEEXISTUJE!!! Pravdu a Dobro, to nabízí KABALA! Pokud to považuješ za pohádky, tak to je tvůj názor, který ti neupírám. Nicméně, není přípustné psát o něčem nevědomé lži. S tím snad souhlasíš?

06.11.2022 23:29:11 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Nebyl jsem rozčilen, ale bylo nutné, abych vše uvedl na pravou míru. Jo, věcné diskusi se nebráním, pokud jde ovšem o věcnou diskusi. Ve tvém případě šlo o slátaninu politicky náboženského charakteru, což jsou dezinformace.

Když už jsi z důvodu nevědomosti očernila Kabalu, tak si tu o Kabale dovolím uvést několik základních informací. Mnoho lidí se o této moudrosti dozvídá až z druhé ruky, a podle toho tak vypadá. Když už jsi se zmínila o Talmudu, tak bys měla vědět, že ortodoxní Židé, odmítají či zavrhují Kabalu. Kabala nepochází od Židů, protože byla Mojžíšem převzata z Egypta. A byl to právě prorok Mojžíš, který tuhle moudrost rozšířil až do dnešních dob. Ano, Židům patří velký dík, za zachování této vědomosti, která se předává mluvenou formou, nikoliv písemným sdělením. Kabala není náboženství, ale nauka, jak řídit osud, je to vědomí, které je poskytnuto celému lidstvu, všem národům světa. Je to nauka o tom, co je skryto před zraky člověka, před našimi pěti smyslovými orgány. Tečka. Vše ostatní, co se dočteš na Internetu, jako o černé magii, lichvě atd., to jsou jen bludy nezasvěcených lidí.

06.11.2022 11:04:10 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Já mohu jen tvůj názor respektovat, ale hluboce s ním nesouhlasím!

06.11.2022 02:59:39 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Dále píšeš: Ježíš k těm, kdo přinášejí tohle učení mluvil takto:
"Váš otec je ďábel a vy chcete plnit touhy svého otce. Od počátku to byl vrah a nestál v pravdě, protože v něm pravda není. Když mluví lež, mluví, jak je mu vlastní, neboť je lhář a otec lži." Jan 8:44 (ta čísla, čtyřky, jsou taky celkem zásadní a pokud se věnuješ kabale, měl bys to chápat.

Ty to nechápeš! Kabalu nelze dávat do kontextu s Biblí, protože není náboženstvím!!! A když není něco náboženstvím, tak je fakt přihlouplé těmito citáty z Bible něco komentovat, anebo to dávat do souvislostí, které zde nejsou.

Tohle je opět perla, co jsi tu uvedla: je dobré si uvědomit, že učení, které tady propaguješ, stojí třeba za marxismem-leninismem... a nejen za ním

Ani jsem nevěděl, jestli se tomu mám smát, nebo brečet. Tyhle informace čerpáš určitě od Maddony, neboť tahle zpěvačka je skutečný mainstreamový odborník na Kabalu. Takže doporučuji trochu zapracovat na Kabale, zjistit si pár informací od zasvěcených lidí, a nečerpat informace z Wikipedie (!), jak by určitě podotkl Constantin.

06.11.2022 02:57:11 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Když uvedeš A, tak prosím uveď i B, protože v opačném případě jde o pěknou fabulaci. Ano, je to dobře vytržené z kontextu! Tak tedy, aby každý objektivní čtenář pochopil, že touhle větou jsem odpověděl Constantinovi na jeho ideologický komentář, kde bylo napsáno: To tvé tvrzení o zbraních je už k smíchu, vždyť musíš vědět, že je to sice pravda, ale kdo ty zbraně drží? S autem jezdí taky lidi, co zabíjejí lidi a netvrdím tu stále, že chci zákaz aut, kouření, alkoholu a pavědy, co to dokáže?

Já jsem jen na tento komentář odpověděl, uvádím poctivě v celém znění: Je to tak těžké pochopit, že s autem tě mohou zabít jiní řidiči, ale auto není určené k vraždění, na rozdíl od smrtících zbraní!? Ty zbraně zhmotňují tento systém, jsou jeho duší, která je vražedná. Kolikrát to mám opakovat, abys to už konečně pochopil. Když nebudou zbraně, tak nebudou ani války. Miliardy, které se vkládají do militarismu a zbrojení a výzkumu, se mohou využít jinde. Ano, lidé budou pořád umírat, protože se vždycky ve společnosti naleznou psychopaté, kteří tě čímkoli zabijí, ale to je přehlédnutelné minimum, jehož si nikdo nevšimne, na rozdíl od současných válek a konfliktů, jako je zbytečné vraždění na Ukrajině.

A teď k tvým mystifikovaným výhradám. (řeknu ti to slovy těch, na které se odvoláváš
„Každý, kdo zachrání jednu duši, je nahlížen, jako by zachránil celý svět.“ Talmud

Domnívám se, že předchozí myšlenka o zákazu zbraní, kterou jsi záměrně neuvedla, přesně rezonuje s tím, co jsi tu uvedla: Každý, kdo zachrání jednu duši, je nahlížen, jako by zachránil celý svět. V tom si vůbec neprotiřečím, jestliže to posouváš do této roviny. Já nemohu za to, že v těchto diskusích nechcete přijmout tezi, že se zbraně musí celosvětově zakázat, aby evoluce člověka dovršila svého předurčeného cíle, v opačném případě zahyneme. Holt lidé se už dnes nebojí ani atomového konfliktu, který může každý den vypuknout, třeba mezi USA a Čínou, nebo Ruskem atp. Upozornění: Celá odpověď se sem nevešla, proto je rozdělena na dva díly.

06.11.2022 02:56:09 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Kde bychom bez konfliktů, válek a zbraní byli? I když v podstatě s tímto argumentem souhlasím, lze se na tohle dilema podívat i z jiného úhlu pohledu. Kde bychom dnes byli, kdyby nebylo válek? Na to samé se mohu dotazovat, kde bychom byli, kdyby nebylo kosmonautiky? Nejen zbraně stály za takzvaným pokrokem. Jsem přesvědčen, že bez zbraní bychom na tom byli podstatně lépe.

Soudit může jen bůh, ne? Já bych k tomu dodal, že chybovat je lidské, odpouštět je božské, ale JÁ nejsem bůh. Ano, souhlasím, vše má své pro i proti, a budu slovíčkařit, když rezolutně odmítnu tvou tezi, že zbraň je nástroj, anebo že je smrtící zbraní. Ne, ne, ne, to utrpení způsobuje člověku jeho ego, které se musí napravit.

Člověk je neskutečně milující a empatická bytost, žádné zvíře se mu v tomto ohledu nevyrovná. To ego stojí v pozadí toho, že je nám od malička vštěpována agrese, boj a lež. Možná máme dobré zbraně? Dobré zbraně neexistují! Existují jen dobré myšlenky a činy. Ufounci nepřiletí, oni už tu dávno jsou, jen každá doba na ně jinak nahlíží. Já si nemyslím, že každému hrabe a svět podle toho tak vypadá. Lidé jsou pořád dobrotivý a pomáhají si navzájem, ale egoismus moci o lidskosti vůbec nemluví. V mediích jsou na prvním místě uváděny vraždy a agrese, války a válečné filmy, armádní přehlídky, letecké dny NATO, absolutně nic pozitivního. Vypadá to, že jsi tomu podlehl, když vidíš svět v tomto mediálním rozpoložení. Realita je však pravdě vzdálená!


V tom, co píšu není strojová víra, spíše bych řekl, moudrost Kabaly, která zná na vše odpověď. Slepá víra? Jakmile poznáš pravdu, což není snadná záležitost, pak dojde i na víru. Kdyby to šlo rychle vše udělat, už by to bylo a nebyly by války. To je právě ten evoluční omyl. Skrze utrpení musíme dojít ke spáse. Nicméně už nastal ten správný čas, kdy je zapotřebí nahlas prohlásit, takhle už to dál nejde! Kabala byla do nedávna ještě utajovanou naukou, teď už není, což nebude asi náhoda. Tohle učení se otevřelo světu, protože Bůh to tak chce. Deus Vult!

Celý život lidé ničeho dosáhnout nemohou, jsou jen magoři a jsou nemocní. Tohle ti našeptává tvé nenapravené ego. Člověk nemusí ničeho dosahovat, úkolem člověka na této jeho pouti je poznání a přiblížení k Stvořiteli. Na ničem jiném nezáleží!

04.11.2022 09:05:38 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Věřím Kabale, protože pochází od našeho Stvořitele, takže nevím, proč bych měl být ztracen?

Příklad se zlými a ošklivými ufouny je děravý jak ementál. Nás neohrožuje UFO, ale naše lidské zbraně, zejména ty jaderné, které musí být co nejdříve zničeny, než tento pokrok zahubí celou tuhle civilizaci. Jak se budeme ufounům bránit? Dobrou vírou? Pokud nás budou chtít zničit, tak tomu nelze současnými zbraněmi zabránit. K čemu ti potom budou takové zbraně, které jsou schopny zničit jen lidský život, nikoliv mimozemskou vyspělost.

To bych přirovnal k hypotetické situaci a otázce, mohou se rytíři ve středověkém obleku postavit dnešním tankům a vrtulníkům? Jistěže nemohou, neboť technická vyspělost mezi těmito časovými úseky je značná. Tím chci říct, že nelze srovnávat a porovnávat, nesrovnatelné! Právo na sebeobranu má každý? Nicméně kde není nepřítel, což je ego podněcující rozdílnost mezi národy a rasou, není žádný důvod přemýšlet nad obranou. Kde není požár, ani vodu k hašení nepotřebuješ.

Na rovinu se tě zeptám: jsi ochoten odsoudit či zavrhnout smrtící zbraně? Ta otázka je určena pouze tobě.

03.11.2022 23:30:30 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

To je ono, náš svět je na hovno! Kabala ho popisuje jako nejhorší ze všech možných světů a nazývá jej jako nejnižší svět - Asija. Je to svět v němž musí vládnout zlo a násilí, to proto, aby si to lidé uvědomili. Jak jsem psal v předchozím článku, lidská bytost definuje realitu skrze bídu a utrpení. Tudíž nedělám a nemohu dělat unáhlené závěry, a proto jsou mé texty originální a zároveň vybočující z dostupného mediálního proudu. Vícero možností neexistuje!

Jediný způsob jak lze tohle změnit, je náprava našeho Ega, neboli Kli. Znovu opakuji všem, co tyto myšlenky zde nechápou, zbraně jsou určené k zabíjení, lidí nebo zvířat, čímž se z nich stal SYMBOL POTUPY A SYSTÉMU, který vytváří tento nejnižší svět. Musíme naše EGO napravit, a náprava je možná pokud se každý vysloví pro zákaz zbraní. Je to těžké zde prohlásit a napsat: jsem proti výrobě a prodeji všech smrtících zbraní? To je náprava! Tím pádem zde působím jako napravený člověk, který se snaží jiné lidi napravit včetně tvého egoistického úsudku, který vůbec nikam nevede. Ano, člověk na nápravu potřebuje vědomosti, ale jen ty, které vycházejí z jeho vlastního nitra. Tvé vědomosti pocházejí od druhých, a proto mohou být velice manipulativní, jak jsi správně uvedl. To, co píšeš o pravdě, je jen zkreslená představa, nebo dokonce sektářská vize, která lidi zastrašuje. Pravdu nalezneš sám v sobě, pokud ale zavrhneš ego, které potlačuje duši. Pravdu lze jen přijmout, ať už je jakákoliv. Ne náhodou se slovo kabbál překládá jako - přijmout, odsud vzniklo slovo - KABALA, neboli le-kabel. Jak vidíš, nekopu za stejnou skupinu lidí jak naznačuješ, protože já si na nic nahraji, jen pracuji se svým egem, toť vše. Jen pro zajímavost, absolutní egoistické nápravy dosáhl např. Mojžíš či Ježíš aj. Jinak UFO, nemá více významů, protože sem přichází z již napravených vyšších světů, např. ze světa ACILUT. Možná to je ten důvod, proč já ho viděl a ty ne.

03.11.2022 13:38:06 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Constantine, já jsem s tím fakt smířený, že zbrojaři chtějí války a své zbraně, také tento systém a způsob myšlení založený na egoismu, proto se nemusíš obávat pacifistů, že někoho násilně pošlou do vesmíru. I když ta možnost skutečně tady existuje. Takže to dokazuje mnohé. Například, že je tu UFO, které nemůže každý spatřit. Asi něco to dokazuje, že?

03.11.2022 01:38:01 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

To tvé tvrzení o zbraních je už k smíchu, vždyť musíš vědět, že je to sice pravda, ale kdo ty zbraně drží? S autem jezdí taky lidi, co zabíjejí lidi a netvrdím tu stále, že chci zákaz aut, kouření, alkoholu a pavědy, co to dokáže?

Je to tak těžké pochopit, že s autem tě mohou zabít jiní řidiči, ale auto není určené k vraždění, na rozdíl od smrtících zbraní!? Ty zbraně zhmotňují tento systém, jsou jeho duší, která je vražedná. Kolikrát to mám opakovat, abys to už konečně pochopil. Když nebudou zbraně, tak nebudou ani války. Miliardy, které se vkládají do militarismu a zbrojení a výzkumu, se mohou využít jinde. Ano, lidé budou pořád umírat, protože se vždycky ve společnosti naleznou psychopaté, kteří tě čímkoli zabijí, ale to je přehlédnutelné minimum, jehož si nikdo nevšimne, na rozdíl od současných válek a konfliktů, jako je zbytečné vraždění na Ukrajině.

Tvou logikou se musím zeptat: kolik lidí bylo zabito úmyslně autem, a kolik lidí bylo zabito zbraněmi??? Na to mi prosím odpověz, abych už konečně pochopil tvé zamlžené myšlenky? Znovu opakuji, vraždí zbraně, vraždí systém umožňující výrobu zbraní. Lidé bez zbraní nebudou umírat, nebudou chudnout, a budou svobodně žít. Celosvětový zákaz zbraní je první krok k našemu povznesení a dokončení naší evoluce.

02.11.2022 23:24:15 | Ciconiareagovat

POŽÍRAČ DUŠÍ aneb Damoklův meč visící nad lidstvem Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Je to ukazatel toho, že je zájem o tyto myšlenky, asi jako o tento článek, který vyjde v tištěném časopise.

02.11.2022 22:49:19 | Ciconiareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí