Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 116 záznamů. Zobrazuji 106-116.

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ Publikoval(a): Ciconia | Ostatní » Politické

Nietzsche si ho vážím, ale nemůžeme se vynikajícími myšlenkami inspirovat dobou, která je diametrálně jiná než je současnost. Souhlasím, v některých případech ano, ale nikoliv co se týče nového společenského řádu. Kdyby dnes Friedrich Nietzsche žil, mnoho jeho myšlenek by mělo jiný obsah a sdělení. Uvědomme si jedno, pro naše prapředky z 19.století bychom byli jako mimozemšťané. Žijeme v době dronů a robotismu, o internetu raději nemluvím. Asterismus oslovuje všechny, a to bez výjimky, protože je o přežití. Kdo nechce žít, nemusí. Většina bude ale pro život, o tom nepochybuji.

11.08.2022 14:23:48 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ Publikoval(a): Ciconia | Ostatní » Politické

Stále mi přijde, že ti v takových věcech chybí další informace a hlubší poznání k nějakým takovým dedukcím a fantaziím.

Původně jsem zde chtěl otisknout je tři díly, ale jak vidím, musím zveřejnit všech pět dílů, které se tomuto tématu věnují do podrobností. A nejde o žádné fantazie či dedukce, jak naznačuješ. Asterismus je naše jediná šance na přežití, alespoň jsem o tom přesvědčen, nikoliv kvůli autorství, ale z důvodu rovnováhy, která dnešnímu světu chybí. Inspirací mi k asterismu byla noční obloha, tedy vesmír a hvězdy, ale také jedno hmyzí společenství. Tak ještě vyčkej na zbylé čtyři díly, které zde postupně zveřejním.

11.08.2022 14:05:37 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? 2 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Promiň, s tímto názorem nemohu absolutně souhlasit. Za 50 let zemřelo v důsledku střelby více Američanů, než ve všech válkách. V důsledku střelby zemřelo v USA více lidí, než kolik jich padlo za oběť válkám, terorismu, AIDS a užívání drog dohromady. Násilná mysl člověka neexistuje! Násilná mysl člověka se teprve vyvíjí, proto se říká, že je dětská duše nevinná. Zlo k nám přichází z venku, to ovšem neznamená, že ho nemůžeme odmítnout, když zavrhneme zbraně. Ano, je zapotřebí změnit systém, proto jsem vypracoval koncept, který jsem pojmenoval jako Asterismus. Ještě dnes ho tu představím. Tak zatím

10.08.2022 16:15:22 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? 2 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Díky za reakci. Co je pravda, a co není? Kdyby to bylo takto jasné, tak už bychom nemohli ničemu věřit.

Zbraně hromadného ničení se v Iráku také nenašly, přesto byla v této zemi vláda svržena a diktátor Saddám Husajn později popraven. A to vše na základě čeho - pravdy, anebo šlo o dezinformaci?

V tomto mém článku jednoznačně upozorňuji, že tahle úvaha byla napsána na základě nepodložených informací, což znamená, že je nutné k tomuto textu takto přistupovat, tedy s nadsázkou, ale kdo je ochoten přemýšlet, nemusí tak činit.

Napsal jsi: Blíží se to totiž až moc k tématům zakázaným. Nejde o tvrzení, ale o úvahu a upozornění, a pokud bychom se nemohli k esoterickým tématům svobodně vyjadřovat, tak v tom případě jsme na úrovni Severní Koreje, kde se snad ještě nenalézáme? „Nechci už žádné války. Ani velké, ani malé. Žádné. Války by nikdy nebyly, kdyby nebyly zbraně.“ Můžete se svobodně pod tohle podepsat...?

08.08.2022 23:33:33 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? 2 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Zdravím...tento dotaz si vyžaduje víc než jednu odpověď. Zavítal jsem do dosud neprobádaných vod korektnosti, kde téma o světelných bytostech moc nerezonuje, protože cosi takového z materialistického pohledu vlastně neexistuje.

K Tvému dotazu, není to fikce, je to pravda, ale důkazy podložené materialistickou vědou, takové Ti nemohu poskytnout. Ano, v těchto vodách jsem již vyslyšel slovo manipulace, někdo tomu říká dezinformace, ale co tyto dvě slova vlastně znamenají?

Každý si může ověřit, zda uvedené informace existují, nebo byly záměrně smyšlené, navzdory tomu, že objevená pravda nemusí být pro někoho příjemná.

Skeptik to nikdy nepochopí, nepřijme, věřící už vůbec ne!? Tady jsem to nějak nepochopil, jako že věřící nevěří v Boha? Skeptici jsou snad ti lidé, co v Boha nevěří, a ještě Ho navíc hlasitě popírají!

Napsal jsi, že bytí je komplexní téma, co se nedá rozvést ani do 50 takových úvah. S tím souhlasím, ale i kdyby takových bylo milion, tak proč se těmto úvahám nevěnovat, proč by se o nich nemělo psát?

Taktéž zdravím!

08.08.2022 11:34:40 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Chvála Bohu, že alespoň někdo ty zbraně odsoudil. Já myslím, že to tak těžké napsat nebylo, že by bylo fajn, kdyby ty zbraně nebyly. Ze všech diskutujících tohle jediné odsouzení je dost málo, přesto vám patří velký dík. DĚKUJI.

Jinak příklad s Hitlerem byl odpovědí na to, že tam, kde je strach, není láska. Nicméně, kde nejsou zbraně, nejsou války, ani malé, ani velké. Kdyby Hitler neměl zbraně a spojenci požadovali dodržování Versaillské smlouvy, tedy že Německo bude zbraňově omezené, nikdy by druhá světová válka nenastala. Ten příklad s Hitlerem není špatný, i když se zde militantním diskutujícím nelíbí.

07.08.2022 12:18:36 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Bože, něco odsoudit to je kázání??? Dobrá, už se nebudu k tomuto tématu vyjadřovat. Ještě vám doporučím jedno, navštivte USA, navštivte ty zbytečně zastřelené lidi, co byli lehce dostupnými zbraněmi zabiti, a pak mi napište jestli vraždil člověk, nebo smrtící zbraň. Článek jste nepochopili, ani jeden. Možná ano, pokud pracujete pro zbrojní průmysl, ani to nemohu vyloučit?!

06.08.2022 14:24:14 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Jde jen o to se veřejně vyjádřit. Všechny odpovědi co jsem zde četl, jsou jen o výmluvě. Tak chcete ty zbraně, anebo ne? Pokud se tu někdo z vás vyjádří proti zbraním, tak tím posiluje kolektivní vědomí proti zkáze. Jak známo kolektivní vědomí či nevědomí existuje, to potvrdil Carl Gustav Jung. Ostatní názory, pakliže se nevyjádříte, jsou nicotná slovíčka bez obsahu. Tak tedy ještě jednou...jste pro zákaz zbraní, ano či ne? Myslím si, že v USA řeší podobnou problematiku. Co ale zůstává, jsou vraždící zbraně. Zamyslete se trošku nad sebou!

06.08.2022 13:41:12 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

V lásce není žádný strach! S tím nelze polemizovat.

kdykoli si někdo myslí, že našel řešení, lék a správnou cestu pro všechny a začne ji prosazovat - pro všechny - jsme na scestí... Odsoudit výrobu zbraní představuje první krok k lásce a míru, kdo s tímto názorem nesouhlasí, není pacifista. To ale neznamená, že se nemůže změnit.

05.08.2022 21:33:51 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Děkuji za názor. Od pacifisty bych očekával větší pacifismus, ten mi však v agresivním tónu odpovědi nějak chybí. Jinak esoterika je tajné učení v tom smyslu, že se nevyučuje na školách. Tajné v tomto směru neznamená - zakázané! Stále jsem v této diskusi nezaznamenal to hlavní, čímž je zavržení zbraní. A to je dost smutný!

05.08.2022 21:17:49 | Ciconiareagovat

RESTART - MOHOU NÁS SVĚTELNÉ BYTOSTI OCHRÁNIT PŘED KONCEM SVĚTA? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Moc děkuji za reakci. V podstatě souhlasím, akorát se ptám - nemiloval snad Adolf Hitler? Nemyslím si, že 41 pokusů (atentátů) o život tohoto muže bylo neúspěšných vinou náhody. Cosi drželo ochranou ruku nad tímto diktátorem! Démoni? Černá magie? Anebo Bůh? Všichni se můžeme změnit, ale musíme mít podnět a podmínky ke změně, jinak skončíme jako Adolf Hitler, který klidně mohl být úspěšným malířem. Kamenem to začíná, to je pravda, ale atomovým Holokaustem to nemusí skončit, vyvrcholit? A přitom stačí tak málo! V jednoduchosti je síla. Stačí jen vyslovit souhlas, že jsme proti zbraním. Bohužel tato slova odnikud neslyším, jen výmluvy, že to nejde. Ale ono to jde, věřte mi, proto o tom píšu!

05.08.2022 16:48:57 | Ciconiareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí