Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 116 záznamů. Zobrazuji 61-75.

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

S tím kamarádem to byla jen obava, abych náhodou s ním znovu nekomunikoval. Ještě jsem s věřícím člověkem o asterismu vlastně nemluvil. Ale to je snad jedno, neboť asterismus je pro každého, nevymezuje se vůči ostatním náboženstvím. Jinak, nesouhlasím s tím, že si protiřečím. Uveď příklad? Bohužel to nechceš nebo nemůžeš pochopit, asterismus není pro nás pozemšťany důvěryhodný. Asterismus je o spolupráci ve vesmíru, také o tom, jak přežít ve ztížených podmínkách kosmu, o ničem jiném to není. A tyto zkušenosti z vesmíru, když se přenesou sem zem, nám mohou pomoci přežít, z čehož může vzniknout nová civilizace a společnost. Jiná cesta není, proto tvrdím, že ASTERISMUS je jediná záchrana pro tento lidský druh. Ano, pokud to nepochopíme, tak máš pravdu, že zanikneme. Každý má na výběr? A ty kecy, že to nejde atd., nebo že si protiřečím, to můžeš vyprávět holubům. Důkaz, že něco takového jako je asterismus, existuje! Na mezinárodní vesmírné stanici, tam již asterické společenství dávno na těchto principech funguje. Já myslím, že jsem byl dost konkrétní.

13.09.2022 01:04:16 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

S tím kamarádem to byla jen obava, abych náhodou s ním znovu nekomunikoval.

Ještě jsem s věřícím člověkem o asterismu vlastně nemluvil. Ale to je snad jedno, neboť asterismus je pro každého, nevymezuje se vůči ostatním náboženstvím. Jinak, nesouhlasím s tím, že si něčím protiřečím. Uveď příklad?

Bohužel to nechceš nebo nemůžeš pochopit, asterismus není pro nás pozemšťany důvěryhodný. Asterismus je o spolupráci ve vesmíru, také o tom, jak přežít ve ztížených podmínkách kosmu, o ničem jiném to není. A tyto zkušenosti z vesmíru, když se přenesou sem zem, nám mohou pomoci přežít, z čehož může vzniknout nová civilizace a společnost. Jiná cesta není, proto tvrdím, že ASTERISMUS je jediná záchrana pro tento lidský druh.

Ano, pokud to nepochopíme, tak máš pravdu, že zanikneme. Každý má na výběr? A ty kecy, že to nejde atd., nebo že si protiřečím, to můžeš vyprávět holubům. Důkaz, že něco takového jako je asterismus, existuje! Na mezinárodní vesmírné stanici, tam již asterické společenství dávno na těchto principech funguje. Já myslím, že jsem byl dost konkrétní.

13.09.2022 01:03:22 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Uff, to mě celkem dostalo. Měl jsem jednoho kamaráda, který argumentoval absolutně stejným způsobem. Nakonec tohle pseudo-přátelství logicky skončilo. Reset či Restart, tyto dva termíny, kdo zná mé články, tak dobře ví, že jsem tyhle dvě slova použil, a to dávno před Klausem Schwabem.

Věda není rozhodně náboženstvím, asi jako Asterismus není nacismem či komunismem. Pokud někdo považuje vědu za náboženství, tak mu to rozmlouvat nebudu. Jedné miliardě křesťanů je to ovšem naprosto jasné, víc k tomu nelze dodat. Souhlasím s tím, že náš svět zanikne, kdyby jsi článek četl pozorněji, tak bys věděl, že o tom píšu, ale také o tom, jak se zachránit. Někdo zachráněn určitě bude, o tom nepochybuji. Tak jest

12.09.2022 17:55:54 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Mám pocit, že se to pořád netýká toho článku. No budiž, pokusím se odpovědět. Nechápu, opravdu nerozumím tomu, co je špatného na kombinaci Bůh a věda, neboli porozumění? Aha, takže Bůh Stvořitel představuje onen problém, který zastiňuje hlavní myšlenku, jež se zaobírá resetem vesmíru. Článek není o náboženství ani o víře, i když je tu jakási souvislost. Začnu asi otázkou: Věříš v Boha? ...Asi ne, že? V takovém případě odděl dle tvého slovníku náboženství a vědu a zůstanou jen teorie. Jenže, ty bohužel zaměňuješ teorie a úvahu, tedy zamyšlení, a v tom tkví problém nedorozumění. Úvaha není teorie ani hypotéza, jde jen o zamyšlení v němž jsou uvedeny i vědecké důkazy a myšlenky autora. ZAMYŠLENÍ!

Úvaha, ke které můžeš napsat třeba komentář, anebo svůj názor či osobní odpor. Jo, to téma je obrovské, mnoho otázek k zamyšlení a žádné odpovědi, protože tohle zamyšlení poskytuje jednu jedinou odpověď na primární otázku, čímž je zamyšlení, musím zdůraznit zamyšlení a úvaha nad tím: ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Odpověď jsem v tomto článku srozumitelně napsal, je to odpověď bez důkazů a teorií, protože zamyšlení je zamyšlení. Takže prosím, nezaměňujme tvrzení s úvahou!

12.09.2022 16:49:02 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Mám pocit, že se to pořád netýká toho článku. No budiž, pokusím se odpovědět. Nechápu, opravdu nerozumím tomu, co je špatného na kombinaci Bůh a věda, neboli porozumění? Aha, takže Bůh Stvořitel představuje onen problém, který zastiňuje hlavní myšlenku, jež se zaobírá resetem vesmíru.

Článek není o náboženství ani o víře, i když je tu jakási souvislost. Začnu asi otázkou: Věříš v Boha? ...Asi ne, že? V takovém případě odděl dle tvého slovníku náboženství a vědu a zůstanou jen teorie. Jenže, ty bohužel zaměňuješ teorie a úvahu, tedy zamyšlení, a v tom tkví problém nedorozumění. Úvaha není teorie ani hypotéza, jde jen o zamyšlení v němž jsou uvedeny i vědecké důkazy a myšlenky autora. ZAMYŠLENÍ!

Úvaha, ke které můžeš napsat třeba komentář, anebo svůj názor či osobní odpor. Jo, to téma je obrovské, mnoho otázek k zamyšlení a žádné odpovědi, protože tohle zamyšlení poskytuje jednu jedinou odpověď na primární otázku, čímž je zamyšlení, musím zdůraznit zamyšlení a úvaha nad tím: ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Odpověď jsem v tomto článku srozumitelně napsal, je to odpověď bez důkazů a teorií, protože zamyšlení je zamyšlení. Takže prosím, nezaměňujme tvrzení s úvahou!

12.09.2022 16:47:18 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Znovu se budu opakovat, musíš být konkrétní, zeptej se na co chceš, ale musí se to týkat mého posledního článku. Pokud máš pocit, že jsi byl v něčem konkrétní a já na to nereagoval, máš možnost se znovu dotázat. V opačném případě nebudu už konstatovat, že se na ničem neshodneme, ale že kompaktibilita dvou zařízení neumožňuje vzájemnou komunikaci.

12.09.2022 13:15:19 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

No dobrá, aspoň se shodneme na tom, že na ničem se neshodneme.

12.09.2022 01:17:04 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Já se omlouvám, respektuji jakýkoliv názor, ale k tvému poslednímu komentáři se nemohu vyjádřit. Je to takové obecné konstatování, prostě nic konkrétního. Nějak se to netýká této úvahy, proto nemohu reagovat. Pořád máš ten asterismus v hlavě, a nemůžeš ho vytěsnit, v případě mého autorství. Možná, říkám možná, kdybychom se znali osobně, mnohé by se k dobrému vyjasnilo.

11.09.2022 19:38:41 | Ciconiareagovat

ŽIJEME V DOBĚ VESMÍRNÉHO ZÁNIKU? Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Ostatní

Zdravím a děkuji za komentář!

V odpovědi cítím negace z asterismu. Tohle je něco jiného! Nejde tu o konec světa, ale spíše o restart vesmíru. Každopádně konec světa jednou nastane, protože už minimálně jednou nastal, alespoň se o tom zmiňuje Bible a jiné starověké prameny. Jako ochránce přírody jsem nikdy nepodceňoval zvířata, v lecčems nás mohou dokonce převyšovat, jako v delfíni v komunikaci, stromy zase komunikují pomocí chemické reakce, pomáhají si vzájemně v růstu atd.

Do roviny NAČLOVĚKA tudíž nepatřím! Nicméně, ať se to někomu líbí nebo ne, zvířata či rostliny nepřemýšlí nad tím, proč a kým byly stvořeny. Pokud ano, tak se fauně a flóře od srdce omlouvám. Svého Stvořitele hledá prozatím jen Člověk, o jiných tvorech prozatím nevím. Možná máš jiné informace?

Jinak si dovolím nesouhlasit s tím, že lidé ničí své životní prostředí. Naše životní prostředí ničí tento systém, nikoliv člověk, dokonce ani lidské myšlenky nejsou tím primárním pachatelem. Cožpak Křováci nebo Aboriginci jsou pitomci, ničí tuhle zemi?! Ne, stále podceňuješ lidského ducha a jeho altruismus, a to je chyba, protože to, co sám kritizuješ, paradoxně svou kritikou podporuješ. Uvedu příklad, píšeš: A pěkně si sežrat to, co jsme tu udělali, což se taky asi stane. Kupříkladu, já jsem světu nic špatného neudělal, odsoudil jsem smrtící zbraně, proto nemusím psát to, co píšeš ty. Promiň, já nemusím nic sežrat!!!

I přesto děkuji za názor.

10.09.2022 22:31:18 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Nejsem vegetarián, ani se k tomuto trendu nepřibližuji. Vím, proč se ptáš. Každý člověk se musí ve prospěch dobré věci obětovat, takže pokud s Asterismem uspěji, půjdu příkladem tím, že přestanu jíst maso. Ovšem pokud bude syntetické maso k prodeji, tak se jeho konzumaci nebráním.

EGO, jak ho definovat. Myslel jsem, že je to jednoduchá otázka. Bohužel není! No, musím si vypomoci s kabalou. Myšlenka je nehmotného charakteru, ale když se realizuje, stává se z ní uchopitelná hmota - materie. Čím víc hmoty, tím víc radosti a potěšení. Čím víc máme potěšení a radosti, tím silnější je naše EGO, které oslabuje altruistické myšlenky a vnitřní pochody. Stvořitel nám dal mnoho ega, z důvodu toho, abychom se ho postupně za našeho života snažili potlačit, což je i možný skrytý smysl života.

28.08.2022 00:32:26 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Jsem jakým jsem! Prahlad Jani a breathariánství. Výživa pránou apod., velmi dobře tohle téma znám. Kdybych chtěl někoho napodobit, tak bych argumentoval tím, že breathariánství je podvod, nejsou důkazy, že se lze vyživovat světlem. Anebo bych se zeptal, znáš osobně někoho takového. Takto se po celou dobu chováš k Asterismu. Nicméně teď, máš dotazy na které mohu odpovědět, protože se týkají přesně tohoto tématu. Konečně.

Předpokládám, ba přímo k tomu nabádám, aby se asterismus vyvíjel a proměňoval, což vede k dokonalosti. Vyšší úrovně nemůžeš dosáhnout hned, k tomu potřebujeme systém, který nám to umožní. Dnes to není možné, i když vím, že nebudeš souhlasit. Proč posílat do vesmíru lidi, kteří jsou již na vyšší úrovni? Možná tam někdo z nich poletí, i když to nemohu potvrdit ani vyvrátit. Každopádně tito lidé mohou být zde užitečnější víc, než ve vesmíru. Další otázkou zůstává, jestli se lze světelnou stravou vyživovat ve vesmíru. To nikdo neví. Koneckonců si nedokážu představit, jak budou lidé reagovat na Asterismus, který bude založen na světelné stravě. Takže prozatím, nemohu světelnou stravu přidat do kodexu. Díky za nápad!

Jinak, kodex je kodex. Díky němu si člověk přesně udělá představu, o čem to celé je. Nesouhlasím, kolonizace vesmíru, neboli osidlování vesmíru, je oprávněně na prvním místě, protože nás již brzy čeká doba, kdy se Slunce začne měnit na rudého obra, a vinou toho nebude život na Zemi již možný. Budeme se muset přesídlit, třeba na Mars.

Tábory? Raději jsem použil slovo střediska, ale tím jsou myšleny střediska - kempy pro astronauty. V těchto výcvikových střediscích lidé nejlépe porozumí, o čem je Asterismus.

Edwarda Tellera neznám, respektive nic jsem od něj nečetl. Každopádně se nezajímám o lidi, kteří se podílejí na vývoji zbraní, v tomto případě je to otec vodíkové bomby. Dobře víš, že z principu zbraně odsuzuji! V žádných kruzích se nepohybuji, jsem svobodný člověk, duchem i myslí.

Ještě jedno příteli, dobré slovo nepodněcuje násilí, tomu je snad naopak!? V těchto Tvých slovech bohužel cítím tento citát: „Běda těm, kdo říkají zlu dobro a dobru zlo, kdo vydávají tmu za světlo a světlo za tmu, kdo vydávají hořké za sladké a sladké za hořké!“

28.08.2022 00:05:23 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-5 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Fakt je mi líto, že Tě nemohu přesvědčit. Věřím, že po telefonu by to určitě šlo, ale já se musím snažit kohokoliv přesvědčit písemně. Všechny ty výtky jsou v podstatě pravdivé, ale netýkají se Asterismu.

Big bang a další - je také teorie a ty všude to podáváš jako fakt, což samo o sobě a dalších desítek teorií, co v úvahách uvádíš je klíčové. - Prosím o jedno, špatně to chápeš. Velký třesk a podobné teorie nejsou klíčové. Nejdůležitější je Asterismus! To, že těmto teoriím nevěříš je chvályhodné, ale když chceš přesvědčit lidi o něčem, tak nemůžeš začít tím, že těmto bludům nevěříš. Proto tedy vycházejme z oficiálních faktů a dat. V tuto chvíli to nemá smysl zpochybňovat.

Pokud ty tam v bodě 2. zmiňuješ respekt ke všemu živému, tak jak to, že bys nutil všechny jíst rostliny, ty jako nejsou živé apod? Netrpí? - To je poprvé, co lze nazvat argumentem. Máš pravdu, ale musíš si položit otázku, co můžeme jíst ve vesmíru? Nic lepšího než rostliny mě nenapadlo, ale pokud víš o lepší alternativě, tak mi to napiš, a já to přidám do asterického konceptu.

Moc to smrdí NWO, sektářstvím, nepochopení antických učení, propagovaní mainstreamů k určitým účelům, ale ne dobrým pro lidi! - Tento závěr fakt zamrzí, protože NWO je snad o něčem jiném. Sektářství? Celý svůj život bojuji proti sektářství, takže jsem z tvého úsudku na rozpacích. Znova se bude opakovat - ASTERISMUS je naopak svobodě, kde nejsou žádné příkazy a zákazy, pokud to neohrožuje posádku ve vesmíru. Taky děkuji

27.08.2022 19:45:07 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-4 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Já propaguji Asterismus, nikoliv lety na Mars. Proč bych měl letět na Mars? Já chci asterismem zachránit tuhle planetu, tohle životní prostředí. Znovu jsem nebyl pochopen! Jen pro Vaši informaci, ty lety na Mars jsou organizovány nizozemskou společností Mars One. Jinak o pyramidách apod., jsem napsal desítky různých článků a zamyšlení, která byla vydaná v různých časopisech zabývajících se ezoterikou.

Když bych vycházela z předpokladů že Mars má poskytnout domov 200.000 pionýrům jak hezky říkáš,bereš v potaz i možnost že by byl Mars už osídlen někým jiným? jak přijmou kolonizátory ?

Když na to přijde, tak lidé nemusí vůbec žádnou planetu kolonizovat. Můžeme si postavit obří kosmickou loď typu Měsíce. Ale jinak jsem přesvědčen, že jsme na Zem přišli z Marsu. Proto nás to tam táhne, na rudou planetu, která byla kdysi modrá jako Země. Z pohledu asterismu nikomu nehrozí, že by se ocitl v otrockých poutech, že se někdo bude chovat jako dobyvatel, Hernán Cortés, který dobýval říši Aztéků. Pokud by nějaký život na Marsu zůstal, tak lze kolonizovat jiné planety a Měsíce, kterých je tu dost. Mimochodem v Aster kodexu, což je takové základní desatero, budou všechny zákonitosti pro rozvoj asterické společnosti zveřejněné. Asi zítra zde otisknu.

26.08.2022 15:35:11 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-4 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Poletí na Mars. Ale to přece není důležité! Podstatné je, že budou muset žít astericky.

25.08.2022 18:03:00 | Ciconiareagovat

ASTERISMUS NOVÉ VĚDOMÍ A SMĚR KE VZNIKU SPOLEČNOSTI KOSMICKÉ-4 Publikoval(a): Ciconia | Úvahy » Politické

Ano, Oblíbený citát sociopatů, psychopatů a násilníků, jak jinak. To jsou přesně ti, co vymýšlejí a vyrábějí zbraně. A kdo je neodsoudí patří k nim! Já jsem tak učinil, a co ty?

25.08.2022 17:12:42 | Ciconiareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí