Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 11881 záznamů. Zobrazuji 6676-6690.

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Rozumím. S oslovením obyvatel je to těžký, protože v komunistické Číně jak víš je cenzura novin, rozhlasu, blokované web stránky na internetu, zasrašování, jeden se bojí druhého... prostě, nevypadá to tak usměvavě, jako na mezinárodní výstavě v Šanghaji. AI dělají co můžou, mám je rád. :-)

Amnesty International maká 48 let, má v současné době 2,8 milionu členů a sympatizantů ve více než 150 zemích a regionech. Momentálně jejich šéfem je Salile Shetty, původem z Indie. Tuhle úvahu jsem dal proto, že koho to zajímá, klikne na ně a podumá. Teď se prohrabávám v Transparency International, taky borci.

28.10.2010 17:42:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Pampelko, otevři si stránky Amnesty, trochu v nich prolistuj, udělej si sama názor, jestli je to jen divadlo abychom jim vyvezli naši "Západní" kulturu, anebo jde o něco jiného.

28.10.2010 17:22:00 | Aťanreagovat

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o bankách, ale báli jste se zeptat Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Špáďa - dík, že si myslíš co já, už jsem si připadal divně... :-)

28.10.2010 09:30:00 | Aťanreagovat

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o bankách, ale báli jste se zeptat Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Mně vadí, Vladane, že na pravici nevidíš jedinej špatnej chloupek, kdežto já se levice slepě nezastávám. S fanatikama, kteří nejsou objektivní, je težká řeč... opravuji, zbytečná řeč.

Četl jsi Zprávu, jak Klaus se svojí vizí "trhu bez přívlastků" zmrvili privatizaci, ale nehnulo to s tebou ani o milimetr. Tomu já říkám totální slepota.

27.10.2010 22:52:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Omluva: ve zmínce v dolním komentu o Radku Johnovi jsem šlápl vedle - on spolupracuje s Transparency International, ne s AI. Taky jste mě mohli trknout... :-)

http://www.transparency.cz/

27.10.2010 19:47:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Mně se na AI líbí, jak to mají za ta léta organizačně vychytaný. Taky vědí, že jednotlivec zmůže houby, a proto mají filiálky po celém světě. Inu informační logistika. :-) Nástupem internetu a foto-mobilů to vzalo ještě větší obrátky...

Tento web mám léta v oblíbených složkách:

http://www.amnesty.cz/

27.10.2010 18:42:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...trhnou korunu navíc. A ještě se budou tvářit jako borci, kteří dokázali oblafnout hlupáky. Takhle to funguje v nejvyšších patrech, tam ale škody nejsou jen v tisícovkách Kč.

27.10.2010 18:17:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...ještě jsem ti neodpověděl, jestli s tím AI bude něco dělat. Už dělají. Sice nejdřív vynadali WikiLeaks, že s vyníky ohrozili i civilisty (kteří se třeba v Iráku hlásí k policii), ale nakonec sami uznali, že by jim trvalo nejméně 5 let, než by se k těmto informacím dostali. A kdo ví jestli.
Ale já v AI nejsem, to jen tak co zaslechnu nebo si přečtu. Dost o tom psali v Respektu. Jak říkáš, pomáhám zametat v HK před vlastním prahem. Kdyby to v místě svého bydliště dělali všichni, nezlobil bych se. :)

27.10.2010 17:29:00 | Aťanreagovat

Jedna z mála institucí, která má smysl – AMNESTY INTERNATIONAL. Co o ní víme? Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Sio, četl jsem tvůj odkaz na Britské listy, a s jednou věcí hrubě nesouhlasím - a objevuje se to stále dokola: "Bílý dům nemá právo cynicky obviňovat jiné státy z mučení a kritizovat tamní porušování lidských práv, dokud je sám nepřestane páchat a podporovat."

Tohle je přeci kardinální kravina. Jde nám jenom o to, abychom vypadali hezky a všechno se zametlo pod koberec? Jeden druhému (stát státu) si budeme navzájem odpouštět zločiny?

Jestli se u nás někdo stará nebo nestará o cizince, to je věc druhá. Jestli ano, tak blbě, na tom se shodneme. Teď se momentálně dějí čistky v cizinecké policii.

27.10.2010 17:15:00 | Aťanreagovat

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o bankách, ale báli jste se zeptat Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

...ale nesouhlasím s větou: "Trh BY si poradil, kdyby nebyl odstaven od řízení..." V tomhle se v tvé úvaze vyřádím. :-)) Mafiáni si tady "řídili" a řídí, jak utržení ze řetězu. Ty jsi pravičák, a já pravý střed - bych to takto odhadl... :)

27.10.2010 14:12:00 | Aťanreagovat

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o bankách, ale báli jste se zeptat Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vlastně jsi to uzavřel správně. Pokud se krize podaří zastavit, a HLAVNĚ, zařídit aby se neopakovala - budeme oba příjemně překvapeni.

27.10.2010 14:08:00 | Aťanreagovat

Cesty k důležitým informacím byly vždycky trnité Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Dodatek: Připočítej k tomu tisíce nevinných politických vězňů, kteří tam makali:

http://www.odsmk.cz/pamet%20naroda/htm/Proklet%C3%AD%20%C4%8Desk%C3%A9ho%20uranu.htm

27.10.2010 11:28:00 | Aťanreagovat

Všechno, co jste kdy chtěli vědět o bankách, ale báli jste se zeptat Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Vladane, dám ti další příklad - a rovnou si můžu za tebe odpovědět: "To je blbost, protože nemůžeš vědět, že by to fungovalo i bez toho, nebo líp."
Za nezaměstnaný já nemůžu, zeptej se tvrdé pravice, která ví na sto procent, že si trh poradí sám.
Teď nahoď tvoje řešení, a já ti budu do toho rejpat úplně stejným způsobem. Ale má tahle přetahovaná nějaký význam?

27.10.2010 11:21:00 | Aťanreagovat

Cesty k důležitým informacím byly vždycky trnité Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Mám to:
Hospodářský výsledek československého uranového průmyslu ke konci roku 1989 tedy představuje ztrátu odhadovanou na cca 9,6 - 25,9 mld. Kč. Připočítáme-li ovšem dodatečnou investici do asanace oblastí severních Čech zamořených po těžbě uranu loužením kyselými roztoky ve výši cca 20 miliard Kč, která bude poskytována ze státního rozpočtu ještě několik desítek let v 21. století, zvýší se tato ztráta na cca 29,6 - 45,9 miliard Kč.

27.10.2010 11:12:00 | Aťanreagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel