CCINO - NESMYSLNÍK

CCINO - NESMYSLNÍK

Anotace: ...občas si něco takovýho dám, tož dovolím si doplnit čislem I. Baví mě to, takže čekám přinejmenším "občasník" :-):-):-)...

 

I.

Vždycky jsem chtěla psát vlastní noviny a vydávat je za cizí.

Klidně denní tisk - zamyšlenky ze života, protože stále se něco děje.

Smysl v tom sice většinou nenajdeš, však o to víc je na světě nesmyslů,

takže by bylo pořád o čem psát.

Narazíš na ně na každém rohu -  na každém rohu kruhu, opravuji.

Jelikož jinak by nešlo o nesmyslné tvrzení a neprošlo by cenzurou svobodného psaní.

Psát se totiž může o všem, o čem se může psát!

Třeba o utahaných myšlenkách, urousaných v blátě sobectví.

Stínohře duhové skleněnky, zmačkané do kuličky zvrácených ctností.

Lichém střevíčku Popelky, který ta holka s železnou pravidelností zapomíná na schodech.

O lorňonu staré dámy, jež z trosek svého těla večer co večer tahá chytlavý nápěv hlouposti

a vypouští ho otevřeným oknem do ulice.

Vždycky se jí vrátí – ještě se nestalo, že by netrefil zpět.

Hloupost je věrná a taky bohužel nakažlivá - tím songem ožila prý celá čtvrť

 a šíří se stále dál – jako lavina!

Mají štěstí, ti, co zde bydlí. Neboť být hloupý je dnes IN - doporučuje se nemyslet.

Rozum se v dnešní době nenosí, zamyká se pod zámek.

Nebo se odnáší v pytlích jako obnošené šatstvo do „ŠPINÍRNY“.

A když je patřičně začouzeno sklíčko chytrých myšlenek,

pak dostaneš ho zpět a hlavu máš lehkou - nic tě netíží.

Najednou ti vůbec nevadí, že jediné, co je v dnešním světě „nevyvratitelné“, jsou kořeny zla.

Že Protekce je všude, nejen v ulicích „ta nejžádanější děvka“.

A že na cukrové sliby lákají nás dennodenně mistři prázdných slov ze strany „BEZSVĚDOMÍ“.

 

Doba je zlá, svět nám stůně.

A Osud se raději ke všemu, co se děje, postavil zády, aby se sám nenakazil.

 

 

Autor cappuccinogirl, 23.01.2024
Přečteno 163x
Tipy 30
Poslední tipující: Vivien, Amonasr, Luko tulák, jort1, Fialový metal, Anfádis, Rafinka, enigman, Sonador, RadekČ, ...
ikonkaKomentáře (42)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý nápad, svůj občasník nesmyslník, a kolonka smyslné tam u tebe určitě nebude chybět :-)

30.01.2024 15:09:09 | Vivien

Tož nevim, otevřela jsi mi teď úplně nový obzory:-):-):-) Bo v tomhle jsem se chtěla spíš tak jako nesmyslně ztrácet, ale vzhledem k tomu, že nevidim za roh, musím použít ten soudně sudní výraz: PŘIPOUŠTÍ SE:-) Ale tož ať je to smysln ý aspoň trochu už teď, tak kdo ke komu, že joooo?:-):-):-)
Krásnej den, Viv:-)*

30.01.2024 15:20:13 | cappuccinogirl

Počkám na dvojku :-) měj se hezky kapu, a mávám do Olmiku!

30.01.2024 15:23:58 | Vivien

Já mávám od Olmíku
a přeju taky
žádný mraky
jen slunce na tváři
nechť s chutí zazáří:-)

Jak tak koukám, já jsem ty chutě vlepila i sem, ale to nejsou moje, tyhle jsou tvoje, bo ten tvůj dnešní modropsavej apetit byl tak skvělej, že ještě teď řídí mou ruku... já bych si tak, děvčátko, dala ten dobrej koláč z tý pekárny, o který jsi psala, kafe mám, ale co k němu, zatra???:)*

30.01.2024 15:29:11 | cappuccinogirl

...jinak je ale hezky

24.01.2024 15:41:52 | jort1

No dneska moc ne...ale bejvá, bejvá:-):-):-)*

24.01.2024 16:59:50 | cappuccinogirl

nevadí...

23.01.2024 19:38:13 | enigman

Co ti přesně nevadí, můj milej enigmaní příteli???

23.01.2024 21:04:11 | cappuccinogirl

mněs připomněla: "pro hlupáka, každý hloupý...":) to stím osudem se mi taky nezdá, ledaže jde o to, že se neumí vysmát člověku do tváře, tak to dělá zády;)
ráda jsem četla...

23.01.2024 18:20:46 | Sonador

Postavila jsem zády k lidstvu OSUD, protože jsem chtěla, aby zádama stálo NĚCO... ale není to osud jednotlivce... je to osud celku... jak se říká "osud celého lidstva, osud Země,atd."
A že se k nám jako k celku postavil zády, si vzhledem k tomu, co se tady teď v celkovým pojetí děje, asi dost zasloužíme... bohužel ale, naprostá většina jednotlivců za to nemůže...jsme jen ve vleku těch, co rozhodují...
Osud k nám nestojí zády aby se vysmál...ale aby se "nenakazil"... tam bych zas viděla jakejsi můj výkřik...aspoň někomu ať zatra zůstane ten "zdravej rozum"...tož asi tak, jsem moc ráda, že jsi se začetla.

23.01.2024 18:37:14 | cappuccinogirl

..ano-žel svět se přečasto rád oddává "pičo-tvoreniu"...ST*

23.01.2024 17:48:23 | Frr

vzhledem k mnohovýznamnému slovu, jež´jsi použil, bych proti tomu tvoření nic neměla, pokud by zůstávali v oblastech klínových... horší je, když lidi nevěděj, kudy z nudy, nebo co by roupama... to pak přicházej trable...
Děkuju ti za náááádhernej Frrrrr-koment:-)
Krásně se měj, zlatíčko moje milý.

23.01.2024 17:54:07 | cappuccinogirl

máš v textu pár hodně dobrých míst. Některá by byl hodně dobrá, kdyby nebyla tak ukecaná :) některá by byla lepší, kdyby ... Ale líbilo se mi to. Nejvíc asi ten moment s Popelkou a Protekcí a pak místo s rohem kruhu.

Osud se k nikomu nestaví zády. A obrátit se zády k němu ? ... zkus to. Slíznem všechno, co jsme si nadrobili, bo sami jsme si ten osud nakazili - nikdy se na nás dost nevykašle :)

23.01.2024 17:19:13 | lawenderr

Za tenhle koment moc dík, kdybys mi ještě víc ukázala na "slabiny", nepohrdnu a zamyslím se, jestli sjednotíme náhled... Můj osud je podle mýho ke mně zády furt...proč si myslíš, že ke všem stojí čelem? To je vlastně stejně na vodě postavený tvrzení, jako ty mý záda... a je to vlastně taky personifikace neživýho bo osud - co to je??? stojí, leží, leze, nebo je to rulička jako třeba od záchoďáku a odmotává a odmotává??? Kdo tohle ví??? I ta rulička je vlastně jen jakýsi zhmotnění nehmotnýho - pro představu:-)
Moc ti děkuji, law... že jsi se u mně zastavila, snad se ještě vrátíš:-) Krásnej večer tobě.

23.01.2024 17:32:47 | cappuccinogirl

Hele, capu, to s tím osudem je jen můj názor, tak já to vidím - osudu neuteču, bylo by to nespravedlivý :) Jasněže osud můžu změnit (teda podle mě), ale dostanu stejně nandáno, jako kdybych ho neměnila :D jen si to prostě řídím sama.
Pesonifikace osudu, hm ... děsně metafóřim :) ale někdy bych ten osud ráda pohladila po zádech. To až budu odcházet.
Nikdo neví nic určitě, ale všichni si špitaj ... osud no :) Stane se jen to, v co uvěříš - protože zkus nevěřit něčemu, co se ti děje. Ale to jen plácám.
Nerada.

Slabá místa, hm - hele hned v první větě, proč tam máš ty tři tečky? Kdybys je tam nedala, netlačíš na fór a ten je pak větší, třeba.
... utahaný myšlenky, urousaný v blátě sobectví - moc přídavnejch jmen a ještě genitiv - zpomaluješ spád textu.
Tahat z těla chytlavý nápěv hlouposti je pro mě přepálený, vysmíváš se, zbytečně - komu? Starý pani? Jedou taky budem :)
Nikdo nechce být hloupý. Znáš někoho, kdo si řekne: budu za blbce a tím to všem ostatním nandám? Ne, v módě je být chytrý. Řekla paní chytrá :)) ... hele a dost. Fakt plácám. Ale chtěla jsem ti tu nechat nějakej pohled jinym okem.
Taky nesnášim kritiku. Ale když se vyzuřim, tak se vrátím a přemýšlím, proč to ten člověk napsal. Dost mě to učí. Ale nesnášim to :) Nic nevnucuju, je to jen mé oko

23.01.2024 18:11:22 | lawenderr

Já jsem za kritiku ráda, law, přemejšlim nad ní, fakt
ok, tři tečky padnou, souhlas s tebou
utahaný urousaný myšlenky - možná zpomalujou, ale ony asi maj... jsou to myšlenky v posledním tažení, takže todle nechám, vidím opodstatnění dvou přídavnejch...
část o starý paní - trošku ti to posunu, chtěla jsem použít slovo lorňon, to se mi líbilo, chtěla jsem ho do textu a ta stará dáma mi k němu prostě sedla nejlíp, není to výsměch, není to pro mne nic konkrétního... prostě jsem jen starý paní přisoudila lorňon a roli hybatelky textu, bo ta hloupost je podstatná vlastně pro celej závěr, kdybych místo starý paní dala starýho pána, bylo by to totéž...
Tož jak to tak vypadá, shodly jsme se na nenutnosti tří teček, ostatní ponechám, snad jsem ti trochu i já nastínila proč...nicméně jsem neskutečně vděčná za tvé dnešní zastavení, čas, kterej jsi mi věnovala a za tvůj názor, kterýho si opravdu hodně cenim... díky fakt moc a upřímně:-)*

23.01.2024 18:25:02 | cappuccinogirl

Okok, v postatě jsem tu naplácala spoustu slov :) je to poučný. Že jsou kritiky zbytečný. Taky si tě vážím. Na těch hodně dobrých místech si sle stojím. Mávám a už mlčím

23.01.2024 18:34:26 | lawenderr

Jsi zlatá a rozhodně neplácáš... vnesla jsi mi sem názory a já se nad nimi spolu s tebou zamyslela...a to je i pro mne velice cenné... kdykoli se zastavíš, kdykoli mi cokoli řekneš, vždycky tomu věnuju svý zamyšlení. Jsi bezva a já za tě dík!!!

23.01.2024 18:41:51 | cappuccinogirl

Slůně stůně? Ach ne... :o Kruh má rohy? :o Čertabyto.... :o
Napiš mi zeleně - pošlu ti střevíček jelene :P :*

23.01.2024 14:53:19 | Man in Black

Napsala jsem do zelena
píšu ti i do modra
a doufám, že zprávy "dobro došly" :-):-):-)

23.01.2024 15:29:38 | cappuccinogirl

Ty jsi zlatíčko :* :D

23.01.2024 15:36:43 | Man in Black

To jsi napsala velice dobře drahá

23.01.2024 14:41:27 | Protos1182

Děkuju, příteli milej... jsem ráda, že jsi se začet, i když to není poetický...:-)* Radost jsi mi udělal. Krásnej den tobě:-)*

23.01.2024 15:30:38 | cappuccinogirl

Děkuji, a ano začetl a cítil to podobné uvnitř

23.01.2024 16:52:13 | Protos1182

Každej, kdo má v hlavě aspoň kousek zdravýho rozumu, cejtí, že je spoustu věcí v dnešním světě "špatně"... jenže příteli, on asi nikdy nebyl čas, že by to bylo jiný...všichni se museli s něčím potýkat... je to dost smutný, když si to uvědomíš, ale je to taky něco, co je třeba vzít s pokorou, na to, abychom to změnili, jsme malí páni...snad se to jednou změní, ale předpovědi tomu moc nenasvědčujou, ne že bych jim nějak moc věřila, ale určitý znepokojení z nich...

23.01.2024 16:58:31 | cappuccinogirl

To máš pravdu zlatíčko. Vidím to úplně stejně

23.01.2024 19:23:59 | Protos1182

Jak se říká u nás: " Řádně ses vycajchnovala ". To se ti povedlo a definice svobody tisku je na medajli. Dobrý. :-))

23.01.2024 11:06:00 | Kan

Medajli??? Tož chci čokoládovou a vážící aspoň kilo:-):-):-) Na kterým hradě mi ji asi předaj??? Psala jsem o troskách těla, tož to asi budou TROSKY:-):-)

23.01.2024 11:14:53 | cappuccinogirl

Dodnes existuje instance, která se tím zabývá. Je sice na Slovensku, V Žilině na nádraží. Je to, takový malý domek s nápisem " Lampáreň ", tam by mohli něco o udělování Čoko medajlí vědět. Vím to, protože jsem tu budku před, asi, 50 lety viděl na vlastní oči. Když jsem si, totiž, chtěl někdy na něco stěžovat, tak mě odkázali na lampárnu, a to byla jediná, o které jsem věděl. :-))

23.01.2024 11:25:28 | Kan

:D

https://images.uncyclomedia.co/necyklopedie/cs/d/da/Lamparna.jpg

23.01.2024 11:36:07 | stormeater

Kluci co je tohle za "srandu"... mám oči navrch hlavy , o čom všem já nevim... teda že nevim nic o blbostech tipu polikaření, je mi fukáč, ale že nevim nic o místě, kde by mohli něco vědít o kilovejch čoko medajlích, tož to jsem z toho vykulený ccino - budu muset víc jezdit vlakem a na Slovensko:-):-):-)**
Jste úžasní, se fakt směju:-)*

23.01.2024 11:43:52 | cappuccinogirl

POLITIKAŘENÍ, oprava textu... nějak mi vyjela slabika TI... už mám asi psavý tiky:-):-):-)

23.01.2024 14:04:18 | cappuccinogirl

parádní...tohle se ti povedlo ;)

23.01.2024 10:47:59 | stormeater

Už jsem tohle "potřebovala...děsně mě bavilo to psát... určitě to není poslední číslo ccino-občasníku, bo vzhledem k tématu, inspirace bude fakt furt dost... mít z nesmyslů a hloupostí tvořenej státní rozpočet, jsme mezi všema na špici a vždy v plusovejch hodnotách:-(
Navzdory tomu Storme, se měj co nej...:-)*

23.01.2024 10:52:38 | cappuccinogirl

:D

23.01.2024 11:02:16 | stormeater

Přesně, hodně širokej úsměv tohle chce... aby ta hloupost nás chechtající obešla, bo by si myslela, že nutně musíme bejt "blázni" :-):-):-)*

23.01.2024 11:04:33 | cappuccinogirl

já si poslouchám Švejka, našeho českého zenového Mistra, a mám trochu obavu, že u se smát nepřestanu...našel jsem verzi, kterou namluvil Werich, je to fantazie...blbství je stejné, mění se jen ty volské ksichty :D

23.01.2024 11:37:59 | stormeater

Verzi kterou namluvil Werich??? Tak to je Švejk s třešinkou na dortu... je to někde dostupný na netu??? Budu muset pohledat, bo tohle si i já budu děsně ráda pouštět do uší místo večerníčka :-)**

23.01.2024 11:47:32 | cappuccinogirl

https://www.youtube.com/@PaniMullerova

23.01.2024 11:51:08 | stormeater

Tož tohle je přesně pro mě:-) Velkej dík Storme, fakt...dííííky dííííky dííííky...akorát píšou tam 48 dílů za tou pomlčkou a tady jich vidím jen 5...kdybys ještě někde dohledal ty ostatní, dej vědět, please:-) Hned si první pustím, bo neodolám, do Večerníčka daleko:-)
PS: už to mám puštěný a "Šejbalka" jako paní Mullerová je taky úúúúžasná:-)*

23.01.2024 11:54:51 | cappuccinogirl

bohužel víc asi nebude...zvažuju, že si koupím cd ;)

23.01.2024 15:08:02 | stormeater

To je škoda, asi to bylo jen takový, abychom se namlsali a dali "odběr"... vyposlechla jsem si všechno a určitě se aspoň k těm pěti dílům budu ráda vracet, ale je škoda, že to není k dispozici všechno:-) Ještě jednou moc děkuju za tohle krásný a fakt příjemný "obohacení" mýho života :-)*

23.01.2024 15:33:06 | cappuccinogirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí