Myšlenka dne (15)

Myšlenka dne (15)

Anotace: pineapple pie v komentáři poznamenala, že pod pojmem "ovčan" a "občan" si každý může vyložit něco jiného.

 

OVČAN platí řádně daně, doma nadává na nespravedlnost mocných, ale skrz okna jeho domu (nebo hospody) se jeho nářek nedostane ven.

 

OBČAN také platí řádně daně, ale od vrchnosti hospodařící s jeho penězi VIDITELNĚ vyžaduje účtenku. Někteří občané se pro větší efektivitu schází v občanských organizacích ZDE, správnou věc podpoří peticí nebo nenásilnou demonstrací, provozují whistleblowing či jiné aktivity. Hanka s Karlem jsou občané, které sleduji asi nejvíc - ZDE.

 

 

Například v tomto holešovickém DOXu občané dohodli hodně konkrétních věcí. Vřele doporučuju občas si s občany zademonstrovat na čerstvém vzduchu - ZDE.



Autor Aťan, 15.05.2013
Přečteno 533x
Tipy 7
Poslední tipující: Miriska, přechodná záležitost, Amonasr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já daně neplatím, o vrchnost se zajímám, ale velmi kriticky si ověřuju zdroje, v občanských organizacích se neslučuju, byla jsem jednou na schůzce ProAltu a děkuju pěkně nikdy více, jestli tyhle lidi mají/měli být naše lepší budoucnost, tak potěš koště :-) Občas nějakou petici podepíšu, ale spíš už ne, nerada někde poskytuju svá data. Co se týče Hanky nevím, ke Karlovi jsem spíš skeptická, někdy mám pocit, jestli kolem Janečka nezačíná nová forma "ovčanství" a jsem zvědavá na další vývoj. Tak nevím, jestli jsem správnej občan, spíš ne :-)

15.05.2013 18:10:57 | pineapple pie

já ně su súdca, toť můj subjektivní pohled na věc, tebou inspirovaný :)

15.05.2013 18:14:24 | Aťan

A přes to nejede vlak ;-)

15.05.2013 18:27:19 | pineapple pie

tak :)

15.05.2013 18:28:37 | Aťan

To je ale spíš průser, dle mě ;-)

15.05.2013 18:31:40 | pineapple pie

proč? to je život, přece..

15.05.2013 18:38:40 | Aťan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí