Z deníku asociála

Z deníku asociála

Anotace: drobný pokus o vylepšení pověsti, dávejte supertipy

Sbírka: Z deníku asociála

22. 5. 2013
Chtěl jsem se jen pořádně zfetovat, ale ta děvka mi do toho musela porad kecat.
Když mi pak schovala psáro, vybuchl jsem.¨
Rozšlehal jsem ji lebku na sračky žehličkou, co měla zrovna v ruce. Jak se tam tak válela na podlaze a cukala se,s vyhřezlým mozkem v kaluži krve, neudržel jsem se. Vyhrnul jsem ji sukni a sroloval kalhotky na bok. Prstem jsem ji projel mezi pysky a pořádně ji tu kundu proprstil.Z jejich uvolněných svěračů se linuly říčky sraček a malý čůrek moči. Hnětal jsem ji druhou rukou stehna a rozmazával ji ten shit po celém rozkroku. Líbilo se mi jak už je pěkně nehybná. Konečně do toho ta píča nesípala.
Tak dobře jsem si už dlouho nezašukal. Teď ještě najít to matro a pořádně se zfrčet.

23. 5. 2013

Dnes mi volala tchýně, prej jestli nevím co se děje s mladou, že jí nebere telefon a tak.
Tak jsem jí řekl, že utekla s nějakým čurákem, se kterým se mi tahala za zády.
Pobrečeli jsme si do telefonu a pak jsem ji navrhl ať se staví na večeři. Abychom se nějak domluvili co s jejíma věcma, které u mě nechala protože se jí nevlezly do kufru a že já je u sebe nechci.
Doufám, že ji ta pečená kýta z mršiny její dcery bude chutnat, dávám si na ní fakt záležet.

Konečně ta stará rašple vypadla.
Ta večeře se zdála být nekonečná. Pořád se musela na něco vyptávat a vzpomínat a spekulovat. Už mi to vážně lezlo na mozek. Měl jsem chutě vrazit ji vidličku do krku a hodit ji do skříně za zbytkem její dcery. Ale nakonec jsem si to rozmyslel. Ta skříň je celkem malá a nevím, jestli by se tam dvě vážně vlezly.


24. 5. 2013

Další zkurveně nudný den. Vůbec nevím, do čeho píchnout.
Asi se budu celý den válet u televize.

25. 5. 2013

Dneska mě probudil šílený smrad co se linul ze skříně.
Ta kurva se v tom horku začala rozkládat.
Musím se ji rychle zbavit než si toho smradu všimnou sousedi.

26. 5. 2013

Jsem hrozně unavený.
Celý den jsem strávil řezáním, trháním a mletím té její mršiny. Ale konečně je pryč z bytu. Teď ještě uklidit koupelnu, dát si horkou sprchu a pak probrat její věci. Musím je trochu protřídit, zítra se pro ně má stavit tchýně a nechci u ni vzbudit podezření tím, že by tu našla její kompletní šatník.

27. 5. 2013

Dnes mi volala sestra. Prej jede o víkendu s tím svojim někam do píči a že jestli bych jim nepohlídal děcko.
Už se nemůžu dočkat. Malou Verunku hlídám vždycky rád. Je jí sedm a je hrozně šikovná, hravá a hlavně ta její dětská představivost. Škoda že jednou vyroste a bude z ní jen další tupá píča.

Taky se tu stavila tchýně. Konečně si odtáhla věci po té čubce. Pořád pobrekávala a vykládala, že to nechápe a že se jí pořád nemůže dovolat. Trochu jsem ji uklidňoval, zavzlykal si s ní a na cestu jí přibalil kus masa co jí minule tak chutnal.

28. 5. 2013

Vůbec nevím co s dneškem. Úterky jsem vždycky nesnášel. Nejvyjebanější den v týdnu. Asi si pořeším nějaké matro a trochu si zpříjemním odpoledne.

10. 7. 2013

Zkurvená, vyjebaná tchýně! Nemohla si dát pohov, píča zasraná. Ta svině šla normálně na fízlárnu a dala jim i ten flák masa co sem jí onehdá přibalil k věcem té štětky. Teď po mě jde snad každej mamrd s odznakem z celý republiky. Připadám si jak nějaká zvěř.
Nebýt toho že tu krávu zavřeli do cvokhausu po tom co se dozvěděla že povečeřela vlastní dceru, už bych ji dávno kuchal jako vánočního kapra, ale to bude muset počkat.
Teď hlavně najít nějaký bezpečný místo.
Alespoň že jsem se konečně dostal k nějakýmu tabletu a můžu tak čekovat jak to vypadá na netu a jak probíhá vyšetřování. I když ten týpek kterýmu patřil nebyl z toho že si ho beru moc nadšenej, ale co už, teď bude mít jiný starosti, například jak si nacpat zpátky střeva do břicha tak, aby ještě fungovaly.
Nejvíc ze všeho mě sere ale stejně ten propásnutý víkend s neteří, vážně jsem se na ni těšil, dokonce jsem si kvůli ní oholil koule.

5. 8. 2013

Píčo, ten měsíc uběhl kurva rychle.
Přitom co se všechno dělo ani není divu.
Jak bych začal, vůbec netuším.
Zkusím to nějak popořadě i když netuším jak tu linku udržím, bo jsem úplně na sračku a sjetý jak piča a v tomhle hicu mi to vůbec nedělá dobře.
Po tom, co mě udala ta stará kurva, musel jsem se někam zdekovat. Můj ksicht se objevoval snad všude. Na plakátech, v novinách, v televizi dokonce i v rádiu furt omílali můj popis furt dokola. Divím se, že ho nevytiskli i na krabice s mlíkem, ale tady nejsme naštěstí v americe.
Schovával jsem se kde se dalo, tři dny jsem dokonce chrápal v kanále.
Nakonec jsem vybral jednu sámošku, napakoval jsem se žrádlem, chlastem a cigárama. Pobral jsem co jsem unesl a vydal se do zkurvenýho lesa.
Týden jsem tam žil jak nějakej poustevník, zalezlý v posedu a naložený v lihu. Ale věděl jsem, že tu dlouho zůstat nemůžu, byla jen otázka času kdy se objeví nějaký vymrdaný myslivec a našije mi to brokovnicí do prdele.
A navíc mi docházel chlast.
Blýská chatová oblast však přinášela jisté řešení.
Dost lukrativní možnost kam se na pár týdnů zašít.
Procházel jsem to tam vždy po večerech a hledal nějakou chatu co by byla fakt někde na samotě. Ze začátku to bylo úplně na píču, samé chatařské kolonie a jak na potvoru skoro plné.
Ale nakonec jsem přece jen jednu takovou chatu našel.
Uprostřed lesa, v úplné prdeli světa.
Kurva byl jsem šťastnej jako malý děcko.
Ale zas nějací nájemníci. Čekal jsem několik dní schovanej kousek od nich v jednom krmelci, jestli ti zmrdi vypadnou.
Ale ti vyjebanci ne a ne se hnout.
Trpělivost mi došla v momentě, kdy se začalo jednoho večera za kopcem blýskat. Hnala se bouřka jako prase a bylo mi jasný, že zkusit ji přečkat v krmelci by nemuselo dopadnout dobře a navíc už jsem neměl ani co kouřit.
Plán byl jasnej. Naběhnout do chaty a zpacifikovat ty zmrdy.
Vůbec sem nevěděl co mě tam čeká, za celou dobu co jsem tam kvasil sem nikoho z nich neviděl, teda až na jednoho týpka co se byl vychcat kousek od krmelce.
Takový chcípáček nagelovanej který ho bych složil jednou ranou.
Ale když jsem naběhl do tý chaty.
Kurva málem jsem se pochcal štěstím.
Dva párečky úplně zkalenech lidí.
Chvíli jsem měl strach, že dostanu přes držku a skončím v klepetech, ale to se teď rozplynulo jako obláček dýmu z přeškvařenýho pika.
Stál jsem uvnitř jednoho pokoje, zřejmě obývák nebo tak něco.
Na gauči dvě pěkný kundy, tak kolem třicítky a u televize na zemi svalení dva ožralí zmrdi s ovladačema od playstationa v ruce.
Potichu jsem se připlížil k těm holkám a jednu po druhý odtáhl opatrně do vedlejší místnosti. Tam jsem je svázal a ucpal jim držky, aby moc neřvali kdyby se náhodou probudily.
Potom nastal čas vypořádat se s odpadem.
Prošmejdil jsem kuchyňku a objevil nádhernej nůž na chleba, takovej ten pilovitej a hodně dlouhej.
Ostrej byl jak piča.
Vrátil jsem se zpátky do obýváku a oba ty čuráky jsem podřízl jako prasata.
Chroptěli jak ucpanej odtok umyvadla, naštěstí však jen chvíli.
Pak sem je odtáhl do sklepa, byl tam celkem chládek takže luxusní odložiště čerstvýho masa.
Když už jsem si myslel, že je chata moje, vydal jsem se na prohlídku horních pater.
Doufal jsem, že tam najdu nějaký cennosti a hlavně nějaký cigarety.
JACKPOT
pomyslel jsem si když jsem otevřel dveře jedný menší cimry.
Píčo, vážně, věřit na zázraky, tak si myslím, že se mi zrovna jeden stal.
Ne že jsem našel celý karton cigaret, ale navíc i dva malý haranty.
Spali tam jak andílci v jedný postýlce. Ty nevinné tvářičky s nádhernými, roztomilými úsměvy.
Píčo, v týhle chatě bude ještě sranda, pomyslel jsem si a vzal ty parchanty do přízemí k jejich matkám.
Chápu, že si teď myslíte, že jsem asi pěknej mentál, nebo dokonce nějaká zruda, ale na to vám seru, každej je nějakej a s tím jakej jsem já jsem už naprosto smířenej, prostě jsem se nemohl ovládnou.
Před chvílí jsem byl psanec, zkurvenej kripl bez domova, bez peněz, bez chlastu a cigár a teď? mám co kouřit a pít, mám střechu nad hlavou a dokonce i čtyry mrdací paneneky a dost masa na několik týdnů.
Co se dělo od tý chvíle do teď vám asi nemusím popisovat.
Kurva byl to pěkně zkurvenej začátek měsíce ale jak se to zlomilo, jsem ten nejšťastnější zmrd na světě.
Konečně mám rodinu po jaké jsem vždycky toužil, dvě děvky s uzkejma kundama a těsnejma prdelema a dva maly smrady co umí skvěle hulit.
Život je děvka, ale i s tou jde skvěle vymrdat, zatím se mějte vy kurvy

15. 8.

Zkurvená depka.
Sedím tu u kompu s lahví v ruce a přemítám nad tím, co se posledních pár týdnů dělo.
Psychotická nálada opadla stejně tak jako přišla. Dva zkurvený okamžiky rychlý jako dobře nakvašenej průjem.
Připadám si jako feťák na detoxu. Před očima se mi promítá všechno to svinstvo co jsem udělal a nemůžu to vůbec pobrat.
Ani vodka nepomáhá a to už jsem vypil skoro celou flašku.
Ještě před chvíli jsem ve sklepě mrdal jedno z těch malých děcek, malou osmiletou holku která kvůli hladu, vyčerpání a dehydrataci ani nechápala co se jí to děje.
Nadával jsem ji a fackoval ji aby u toho zůstala vzhůru ale vůbec to nepomáhalo, pořád omdlývala a i když jsem ji ho rval do prdele tak ani náznak vzlyku, chvílkama jsem si myslel že už je asi i mrtvá, ale pak ty oči vždycky zase otevřela a podívala se na mě.
Pak přišel moment, malý zlomek vteřiny kdy mi problesklo hlavou: ,,Co to kurva dělám?" a už mě to nepustilo. Přestal jsem s tím a hodil ji zpátky do rohu k její matce co se na to celé musela dívat.
Do píči, vůbec to nedávám.
Celou dobu jsem si myslel že jsem pánem světa smířenej s tím že je netvor, myslel jsem si že je mi všechno jedno.
Psychopat bez svědomí.
Hovno.
Jsem jen obyčejnej sráč, kterýmu mrdlo v hlavě.
A teď už není cesta zpátky.
V životě už jsem to posral hodněkrát.
Vloupačky, rvačky, kurvy, chlast a fety.
Ale tohle už byl moc velkej přestřel.
Mít tu bouchačku tak to skončím.
Vystřílím sklep a pak si prostřelím hlavu.
Nebít takovej sráč mohl bych se jít udat, ale v base bych to nedal.
Kurva co teď budu dělat?
Navíc mi tu dochází jídlo, už dva dny nemám co kouřit.
Jediný čeho je tu přebytek tak je chlast a mrtvoly.
Zkurvená realita, proč mě pohltila zpátky?
Měl jsem zůstat vyvrženej aby mě dřív nebo pozděj někdo v sebeobraně zabil.
Měl jsem poslechnout bejvalku a jít tenkrát k psychiatrovi, vždycky věděla že nejsem normální, ale i tak mě milovala.
A jak dopadla? Na několik kusů rozsekaná, z části sežraná a z části hnije někde v mrazáku jako důkazní materiál.
A to mi jen chtěla pomoct.
Kurva.
Chybí mi.
Chybí mi to její dokonalý tělo. Její hlas. Její doteky.
To jak se culila když něco provedla.
Do píčí já jsem takovej kretén.
Autor hp.Rick, 11.10.2013
Přečteno 3351x
Tipy 23
Poslední tipující: Wasabi, kacenka, WoQyX, jezevec.edward, nebech, kytiu, ...
ikonkaKomentáře (66)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to sice drsné, ale jinak velmi čtivé a prostě skvělé, těším se na další!

09.05.2014 07:53:27 | Isabella Monvoisin

Tak jsem se začetla a najednou šmitec. Fakt tedy hodně dobrý, sice morbidní,ale přečetla jsem to opravdu jedním dechem. Jen tak dál.

09.05.2014 01:25:50 | JaBau

Je to dobře napsané, kupodivu mi u tohoto ani drsnější styl vyjadřování nevadil a dost jsem se i zasmála, za což díky. Některá místa už na mě byla moc, ale to už k této tvorbě patří a o mě už to víš, tak se tím nemusíš trápit. Za mě si to ale ST zaslouží, protože píšeš opravdu dobře. Zdravím :O)

01.03.2014 18:10:25 | Tichá meluzína

už vzniká pokračování, snad se bude taky tak líbit

14.10.2013 11:50:41 | hp.Rick

Máš ho mať. :-)
A na pseudoautority sa vyser. Nestoja za to...

13.10.2013 21:32:58 | nebech

díky, máš pravdu, nestojí to za to, on si to vymluvit nenechá a já jen zbytečně mrhám časem místo toho abych se vrhnul do pokračování nového projektu

13.10.2013 21:37:11 | hp.Rick

Ať mě třeba zabijou, ale jakožto místní, nepíšící čtenář komentuji, že to má něco do sebe. Každý, ale opravdu úplně každý, může se v "hrdinovi" tohoto příběhu totiž - svým způsobem - poznat. Stačí jen bez předsudků a pokud možno upřímně hrábnout do své minulosti, projít si své svědomí - a je to.
Každý se v tom může poznat a nemusí zrovna fetovat, ani vraždit ani šukat staré báby do špinavých prdelí.
Mělo by to být povinnou četbou, ale to už jsem asi přehnalo, já, Cikáně jedno blbé, že.

12.10.2013 19:12:45 | Cikáně

Rozhodně s tebou souhlasím, Cikáně, své čtenáře si hp.Rick určitě na své úrovni najde, ..a nebude jich málo. Já mezi nimi, obávám se, určitě nebudu, ani kdyby to bylo povinný.

Liter = Titanic.. :(

13.10.2013 11:50:36 | Aťan

+ přihodím kratičkou úvahu..

13.10.2013 12:03:47 | Aťan

ještě malý dodatek, děkuji, že ses k oné úvaze postavil tak, žes mi zablokoval možnost se k tomu jakkoli vyjádřit nebo se nějak obhájit či bránit, jsi zbabělec a egocentrický šašek, onen tvůj článek se týká více spíše tebe nežli mne, zamysli se nad tím a taky nad tím tvým křižáckým tažením

13.10.2013 17:41:18 | hp.Rick

mrzí mne, milý Aťane, že se mi nedokážeš postavit jako rozumný člověk, tvá nenávist vůči mé osobě je bezpředmětná a naprosto nepochopitelná, nikdy jsem ti nic neudělal, do žádného z tvých děl jsem se nikdy nenavážel, jsem tu již několik let a přidávám jen díla o kterých si myslím, že jsou publikovatelná, nikomu je nevnucuji, ovšem dělej jak chceš, klidně proti mě zbroj, je mi to fuk, nejsem malé dítě abych se tu hádal s nedospělým jedincem, který si myslí, že tento server je pouze jeho a může si tu diktovat co by se sem dávat mělo a co ne, je mi tě líto, snad jednou dospěješ

13.10.2013 17:39:37 | hp.Rick

Kdybych v úvaze použil tvoje jméno, na pár dní bych tě odblokoval, aby ses mohl bránit. Ale ať moji úvahu čtu tam i nazpátek, nikde nick hp.Rick nevidím, ..nemůžu za to, že ses v úvaze ihned poznal. Je to obecná úvaha pro všechny potencionální úchyly, kteří by měli přejít někam na svůj specializovaný web.

13.10.2013 17:49:22 | Aťan

promiň ale podle komentářů, které jsi psal pod díla má a i pod díla jiných nejmenovaných autorů, které jsi bezdůvodně podezříval z toho, že jsou má alterega je nanejvýš zřejmé, že tvůj příspěvek útočí především na mě a hlavně tedy tou blokací mé osoby k možnosti vyjádřit se, nechápu tvé jednání a tvou nenávist k mé osobě, ale už je mi to jedno, vypsal jsem to ze sebe ve svém posledním díle a zvažuji odchod a založení vlastního blogu, kde si budu moci publikovat v klidu beze strachu z individuí jako jsi ty

13.10.2013 18:06:51 | hp.Rick

Moc mě mrzí, že podobných "autorů", jako jsi ty, se na Liter může do měsíce přihlásit třeba 5-10, jen co se doslechnou, jak je tady snadné beztrestně napsat sebenekvalitnější úchylnost. Že ti to Cikáně a další pochválili, mě opravdu nepřekvapilo, to mi věř.

13.10.2013 18:19:32 | Aťan

pochválila jsem styl jakým píše s obsahem to nemá nic společnýho. Proč tě to tak štve? Chováš se jako by to bylo založeno na skutečných událostech...,

13.10.2013 21:38:02 | kytiu

Nechválil jsem to, jen jsem si dovolil to neodsoudit. Kladný a neodsuzující komentář zdaleka nemusí být totéž, co pochvala.

13.10.2013 19:04:22 | Cikáně

Ty už neumíš ani lhát (Kropydlíno Zádrozdo Cikáně atd.) - a to bylo to jediný, co ti na Literu šlo nejlíp. Nahoře je tvůj superpochvalnej komentář - ne "neodsuzující", jak se tu snažíš nalhat.

A ten trapnej pohřeb na DF jsme s JaJardou odhalili taky hned, viz:

http://www.liter.cz/forum-clanek-3933

Kromě vylhaných "projektů" se na Literu nesnažíš o nic jinýho, ..moc toho asi neumíš, viď? ..tak prudíš ostatní, kteří jsou na tom líp..

13.10.2013 20:52:45 | Aťan

To co jste s Jajardou odhalili, je mi šumák, vůbec to nebylo určeno vám dvěma, nikomu z Literu vlastně, tento web mi jen posloužil k vyřízení něčeho, po čem je Tobě houby.

Kdo tomu úmrtnímu oznámení měl uvěřit, ten uvěřil, zbytek mě nezajímá.
Bohužel uvěřil i jeden člověk z Literu, leč tomu jsem se za to už omluvil.
A nevím proč to sem vůbec taháš - co je Ti vlastně do toho?

Hele bloknul sis mě, tak se starej o své hubomazače a mě vynech. A jdi se vyspat, jsi protivnej jak činže.

13.10.2013 22:53:06 | Cikáně

Komentář byl smazán adminem.

13.10.2013 21:09:37 | Cikáně

asi nečekáš, že ti tohle projde, že jo..

13.10.2013 22:09:09 | Aťan

Á, máme tu tradiční výhrůžky...

Co DF, už sis postěžoval a poplakal tam?

S tebou může být zkrátka zadobře jen ten, kdo Ti maže med kolem huby viď?
Vidíš, bloknul sis mě a stejně Ti můžu napsat že jsi vůl. Tak k čemu to blokovátko je? Taková hračka pro Aťany a uražené slečinky, že. Tak si hrej.

13.10.2013 22:30:31 | Cikáně

No vida, nezklamal a bloknul:))) Tak teď ještě přijdou na řadu jeho sebeztrapňující nářky a pomluvy na diskusním fóru, pak nějakej teplej bonz "adminovi" a bude po všem. Bože to je šašek...:DD

13.10.2013 21:49:20 | Cikáně

Za urážky máš 14denní ban, ..ale ty si s novým nickem určitě poradíš, jak tě znám, co? Liter potřebuje editory jako sůl, tebou zmiňovaný Libres je má.

14.10.2013 07:48:33 | Aťan

přidávám zprávu, jež jsem dnes poslal jednomu z administrátorů:

Poslal(a): hp.Rick | 13.10.2013 18:41:48
Předmět: prosba
Zdravím, měl bych takovou malou prosbu, mohl byste prosím uživateli Aťan vysvětlit, že zde opravdu nevystupuji pod více nickama? jakožto administrátor byste měl mít přístup k ip adresám toho kterého uživatele a velmi bych ocenil, kdybyste to pro mě udělal, už mne opravdu velmi unavuje jeho věčné napadání a urážení mé tvorby a tvorby ostatních uživatelů, které obviňuje z toho, že jsem to já s jiným nickem a jeho následné bezdůvodné označování těchto děl za braky a sračky, je mi jasné, že má díla nejsou nikterak kvalitní ale i tak si své čtenáře našli a jsem tomuto serveru velmi zavázán za možnost publikovat zde, proto mne velmi mrzí, že jsou zde i autoři, kteří ač píší kvalitně, nedokáží pochopit význam slova amatérský v záhlaví této stránky a tak hrubě napadají ostatní.
předem děkuji za přečtení a případnou odezvu

13.10.2013 21:01:30 | hp.Rick

Napsal jsi mu taky o svém úchylném rádobypornu?

Můj komentář o tzv. "sračkách" mi nakopíruj, protože ti to psal někdo jiný. Těším se na důkaz mého komentáře s datem a nickem.

13.10.2013 21:09:58 | Aťan

má díla jsou zařazena v sekcích jako je "pro dospělé", "erotika" či "horor", tudíž je snad jasné, že nebudou o krásách imaginárního světa, to že píšu surově, vulgárně atd. je čistě moje věc, pokud to není tvůj šálek kávy, tvůj problém, máš možnost obejít má díla, nevšímat si jich a nevyjadřovat se, jelikož těmto tématům evidentně nerozumíš, píšu podle sebe a zvolil jsem si styl jaký jsem si zvolil, mě se tvá tvorba ač je kvalitní taktéž nezamlouvá, nelíbí se mi a je to pro mne brak, neber to tak že bych říkal že píšeš sračky, jen se mi nesedí tvůj styl, proto tvá díla nečtu a ani se k nim nijak nevyjadřuju, proč máš tedy ty potřebu vnucovat mi svá rádoby moudra a shazovat tvorbu mou?

13.10.2013 21:17:48 | hp.Rick

..pořád čekám na ten komentář, kde mě obviňuješ slovem "sračka", tak to prosím nezamlouvej, ať se hneme z místa.. Tvrdím že to psal někdo jiný, chápeš nebo ne?

13.10.2013 21:31:04 | Aťan

Moc mě mrzí, že podobných "autorů", jako jsi ty, se na Liter může do měsíce přihlásit třeba 5-10, jen co se doslechnou, jak je tady snadné beztrestně napsat sebenekvalitnější úchylnost. Že ti to Cikáně a další pochválili, mě opravdu nepřekvapilo, to mi věř.
13.10.2013 18:19:32 | Aťan

Pěkný humus. Kdyby to aspoň mělo vtip. Ale řadit za sebe slova šukačka prdel kulky péro, umí každý osel. Na tom není ani nic světoborného,ani zajímavého. Možná u první cigarety ve 13ti letech,ale ani to ne.
31.08.2012 20:32:12 | kočkopesreagovat
Naprostý souhlas s kočkopsem.
01.09.2012 11:06:08 | Aťan

13.10.2013 21:34:03 | hp.Rick

..pořád nevidím inkriminované slovo "sračka", kterým jsi mě napadl u admina, ty jo??? Přiznáváš tedy konečně, že jsi lhář?

13.10.2013 21:37:25 | Aťan

vzdávám to, ty si evidentně do svědomí sáhnout neumíš, slušnost se v tobě nevyskytuje a čest je pro tebe cizí slovo, měj se jak chceš, já už v téhle hloupé debatě nehodlám pokračovat, pokud chceš dál shazovat moji tvorbu a mou osobu posluž si, málem jsem zapomněl že jsem na internetu a nechal jsem se až moc unést, co mě vlastně je po názoru někoho koho ani neznám, že?

13.10.2013 21:39:51 | hp.Rick

...nezapomeň napsat adminovi, že to udání na mě už neplatí, protože jsi ten komentář o "sračkách" nenašel, že sis to jen vymyslel ..a omlouváš se, jo? Dík za kladné vyřízení.

13.10.2013 21:47:02 | Aťan

omluvit se za co? že na mě útočíš? shazuješ mě a mou tvorbu pod díly jiných autorů, chováš se jako neandrtálec a nedokážeš přijmout jiný názor než je ten tvůj?

13.10.2013 21:49:31 | hp.Rick

milý pane, psal jsem adminovi, aby se podíval na mou IP adresu a nicky z ní přistupující a poté ti dal vědět, jak krásně se mýlíš, už mě to tvé nesmyslné obviňování nebaví, chováš se jako primitiv, pět let zde publikuju a pět let to nikomu nevadilo, proč tedy teď?

13.10.2013 20:56:06 | hp.Rick

První jsi napsal adminovi ty, takže teď jsem na řadě já.

13.10.2013 21:28:01 | Aťan

můj názor na celou tuhle frašku jsem sepsal sem

http://www.liter.cz/ostatni-smutne-781712-cist

13.10.2013 21:30:35 | hp.Rick

prosím, jen si posluž

13.10.2013 21:29:08 | hp.Rick

On se pan Aťan na dnešek jen blbě vyspal, nebo mu něco nevyšlo, tak se musí vyprskat.
Ale pro mě to bylo hodně poučné - do dneška jsem nevěřil tomu, co se o něm na Literu všeobecně povídá, totiž že nesnese opačný názor - teď už vím že to tak vskutku je.

Je to právě on a nikdo jiný, kdo tady na Literu šíří nenávist a provokuje k dalším a dalším hádkám. Je dobře, že tento podivín má zákaz u nás na Libresu, není tam žádné podobné dusno a napětí, jako tady.
Liter=Titanic, tvrdí Aťan. Ano, má pravdu, ale je to on, kdo tuto loď posílá ke dnu.

.

13.10.2013 21:44:24 | Cikáně

jen co se Zádrozdou vypadnete, bude klid (máš schízu? dva v jednom?)

13.10.2013 22:11:49 | Aťan

Tím chceš říct, že tady dělám neklid? :o) Ukaž kde.

13.10.2013 23:47:22 | Helehluhelka Zádrozda

Já za to nemůžu, ale doteď se chlámu tomu, jak jsi tentokrát úplně mimo mísu - dva v jednom, prej:-D
Dva z jednoho města:DDD

Ty mi dáváš teda:DDD

13.10.2013 23:17:09 | Cikáně

:-)

13.10.2013 22:17:16 | Cikáně

Pod tento komentář bych se s chutí podepsala, pane Cikáně.

13.10.2013 21:46:50 | Helehluhelka Zádrozda

Neblázni, nebo si Tě taky blokne - tento hrdina naší doby:)

13.10.2013 21:55:38 | Cikáně

Škrt škrt škrt, neboli x x x. :o)

13.10.2013 22:00:40 | Helehluhelka Zádrozda

a toho si cením

13.10.2013 19:05:44 | hp.Rick

je mi líto, že má díla napadáš a urážíš jen kvůli tomu, že je pod nimi mé jméno, četl jsi vůbec někdy něco z mé dřívější tvorby? chápu že se ti nelíbí jejich surovost a drsný obal, ale to tě neospravedlňuje k tomu, nazývat mou tvorbu sračkama

13.10.2013 18:22:07 | hp.Rick

nakopíruj koment s datem a mým nickem s tímto výrazem.. ale že se nad tím slovem pohoršuješ zrovna ty, je fakt paradox

13.10.2013 18:26:23 | Aťan

jedna věc je použít toto slovo v dílu, druhá je tímto slovem ono dílo bezdůvodně označit
a stále se vyhýbáš odpovědi, zda jsi četl i něco z mé staré tvorby, pochybuji o tom, jen se schválně navážíš znovu a znovu do mé osoby a opět naprosto bezdůvodně
uvažuji o podání stížnosti, ale nejsem sketa, takže od toho nejspíš upustím

jeden z tvých posledních komentářů: .neubráním se pocitu, Cikáně, žes tu z nudy (po svém úmrtí v DF a znovuzrození) opět rozjel velkou hru. Klidně bys mohl být Rick, Zádrozda, Cikáně atd. atd. v jednom, ale nejsem admin, abych měl možnost tohle rozlousknout.

13.10.2013 18:31:28 | hp.Rick

Aťan je duševní mrzák.

24.11.2014 12:23:56 | Gyda Jakojovna Heridiot

Proč vytrháváš slova z jejich kontextu?

13.10.2013 18:27:14 | Helehluhelka Zádrozda

chlapci, máte v nickách bordel.. už nevíte kam klikáte :D

13.10.2013 18:29:07 | Aťan

Dobře vím, na koho reaguji, to jenom ty máš za to, že celý liter jsme jen my, JEDEN, nejlépe proti tobě. Odpověz na položenou otázku, prosím.

13.10.2013 18:30:51 | Helehluhelka Zádrozda

Kropydlínu na vás, holoto nezdárná!

13.10.2013 19:05:23 | Cikáně

Brouzdale

13.10.2013 19:34:09 | Helehluhelka Zádrozda

má pravdu to cikáně :)

je to asi zvláštní a pro mnohé nepochopitelný ale je mi to fuk - pro mě to má hodně co do sebe. Nic tam nechybí:
fantazije - realita
humor - slzy
láska - strach
dojetí - ignorace

vše hezky v jednom vzájemně se doplňující

12.10.2013 20:29:02 | kytiu

oprava - fantazie .D

12.10.2013 20:30:09 | kytiu

do prčic :D

12.10.2013 20:31:59 | kytiu

Asi jo. V tomhle musím s malým Cíkánětem souhlasit.

12.10.2013 19:19:00 | Kaitlynn

děkuji

12.10.2013 19:27:25 | hp.Rick

Páni, to je teda mazec - mám z toho husinu, ale tak je vidět že svůj účel to plní. Žasnu nad tím jak to dokážeš podat, že se i u takový hnusárny člověk přistihne smát se.

A tohle nemá chybu - máte talent pane Ricku :)

A to mi jen chtěla pomoct.
Kurva.
Chybí mi.
Chybí mi to její dokonalý tělo. Její hlas. Její doteky.
To jak se culila když něco provedla.
Do píčí já jsem takovej kretén.

A tohle nemá chybu - máte talent pane Ricku :)

12.10.2013 13:48:43 | kytiu

děkuji

12.10.2013 15:20:07 | hp.Rick

na

11.10.2013 18:12:12 | Lagedama

díky

11.10.2013 18:16:41 | hp.Rick

No tak tímhle si pověst Literu opravdu vylepšil...

11.10.2013 14:51:16 | Elisa K.

jakou pověst literu, vylepšuju si pověst svou

11.10.2013 14:52:15 | hp.Rick

Aha, tak to potom jo...

11.10.2013 14:58:01 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí