2.10.2013

2.10.2013

Anotace: ...

Středa. Vstal jsem v 7. Od osmi mám první přednášku v mém vysokoškolském studiu, a to z předmětu Sociální psychologie. Dost mi už hrabe z tý zdlouhavý cesty z koleje, přes Labe, do školy. Časem si budu muset pořídit lítačku na trolejbus. První přednáška byla jedním slovem drsná. Přednášející přišel do plné posluchárny studentů (cca 300) a začal slovy: „Ty vole, vás tady ale je.“  Představil se jako psycholog z věznice. Působil dost cool a rovnou řekl, že nejlepší bude, když si budeme vzájemně tykat.  Pak už s děly věci, které si nejspíš nedokáže představit nikdo, kdo na té přednášce nebyl přítomen. Prohlédl si totiž hlubokým pohledem studenty a vybral si barvou odlišné.

„Ty seš cigán nebo rom?“ zeptal se a celá posluchárna nechápala a dotázanej očividně taky ne.
„To víš, v kriminále se půlka považuje za cigány a půlka za romy, tak si to chci ujasnit  na rovinu“
Skoro mi dotyčnýho bylo líto, ale shodli se na cigánovi.

Celou přednášku na něj měl narážky typu: „Nezlob se, ale já si na tobě budu vylévat za vás všechny, co mě v kriminále štvete“. Ke mně si přisedla ukrajinská studentka , špatně rozumějící česky, kterou si taky trochu dobíral. Brala to naštěstí s humorem a nebo nerozuměla. Nevím. Poté se nás ptal, co si představujeme pod pojmem duše a zdůraznil, že duševně bohatý člověk nežije stylem PKP, což doslova definoval, cituji ,jako: „Pivo, kunda, párek“ . Mluvil celou přednášku dost sprostě, ale je fakt, že to omluvil na začátku jeho profesí . Že by takhle mohla vypadat přednáška na akademické půdě, bych fakt nečekal.

 

Hned na něj potom navazovala přednáška z předmětu Základy informačních technologií, ovšem přednášející skákal tak často do chemie, až jsme si mysleli, že si spletl předmět.

Poté byla přednáška z předmětu Úvod do počítačů, celkem nuda. Je pravda, že zatím jsme se všude spíše jen seznamovali.  

 

Menza. Kolej. Sprcha a od pěti cvičení z posledního přednášeného předmětu. Dokonce je na něj zapsaná i jedna holka, ještě k tomu z jiného oboru.

 

Večer se jelo kalit do jakéhosi klubu, vrátil jsem se kolem jedný a nemam moc náladu na psaní.  Zejtra mam od osmi.

Jo a poprvý po nás kolejbába při návratu chtěla studentský průkazy.

Tak. Dobrou 

Autor jezevec.edward, 03.10.2013
Přečteno 612x
Tipy 4
Poslední tipující: nebech, Romana Šamanka Ladyloba, Elisa K.
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No vida, tys mě přeci jen poslechl a dal tam víc přímé řeči :)) Dost dobrý, hlavně ten popis první přednášky se povedl. Dobrou Edwy ;))

03.10.2013 06:14:55 | Elisa K.

Neposlechl.

03.10.2013 06:52:45 | jezevec.edward

No no no, nehádej se hned poránu.

03.10.2013 06:59:49 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí